- Waardering
- 7.098
Hier moest ik wel even hardop om lachenWeet jij wat retorisch betekent? Dit was een retorische vraag overigens.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier moest ik wel even hardop om lachenWeet jij wat retorisch betekent? Dit was een retorische vraag overigens.

Nu ik de definitie opzoek blijkbaar niet. Weer wat geleerd. Dank u.Weet jij wat retorisch betekent? Dit was een retorische vraag overigens.
Leuk. Ik lach de hele dag al om jou hoofd en jou bench van 6x75kg in 3 jaar tijd.
Vragen die te moeilijk zijn beantwoord ik niet!Mag ik nou eens antwoord op mijn vraag? 99 procent?
Retoriek is cliché en bombastisch taalgebruik.Weet jij wat retorisch betekent? Dit was een retorische vraag overigens.

Lastige vraag slaan we over
Feitenvrij dingen roepen over de economie en de kosten en extra bedden is makkelijker en dan kan je niet (weer) helemaal kapot gefactchecked worden.Ten tweede, denk je serieus dat ik helemaal ga uitrekenen dat wat er gebeurd als er 10.000 mensen overlijden, 20.000 etc.
Toen een ander iets als voorbeeld gebruikte, ik neem tenminste aan dat je dat bedoelt, was je ook niet zo ruimdenkend.
Heb ik net al beantwoord. Dat weet niemand aangezien er nooit een steekproef is gedaan onder bijvoorbeeld 10.000 mensen of ze besmet zijn. Bovendien weet je ook niet of ze besmet zijn geweest.
Oh. Zometeen ontken ik ook nog de holocaust en dan hoeven we het niet meer over de inhoud te hebben. Mooi man elk debat zo frustreren met drogredenen.Komisch ook dat anti Corona gekkies altijd vol spelfouten typen. Gemiddelde reaguurder op Facebook heeft ook letterlijk altijd bij onderwijs LTS of huishoudschool staan.
Lul maar een end raak, je squat en deadlift niet noemen, daarnaast ga ik ervan uit dat ik op mijn 28e er wel wat beter voor sta dan jij.Leuk. Ik lach de hele dag al om jou hoofd en jou bench van 6x75kg in 3 jaar tijd.
En nu ineens hielen likken bij de mods, niceNu ik de definitie opzoek blijkbaar niet. Weer wat geleerd. Dank u.
Dan mag jou progressie wel harder gaan als de afgelopen 4 jaar anders zit je nog niet eens op 100kgLul maar een end raak, je squat en deadlift niet noemen, daarnaast ga ik ervan uit dat ik op mijn 28e er wel wat beter voor sta dan jij.
En nu ineens hielen likken bij de mods, nice
. Maar het ging mij ook om het tijdsbestek om ergens te komen, absolute leeftijd kun je inderdaad stuk verder komen dan mij.Ik dacht met Markeymark's intro serieus dat hij een bescherming van ouderen/risicogroepen ging voorstellen.Wederom een goede post van jouw hand. Ik heb het idee dat velen de kans op (ernstig) ziek worden enorm overschatten. CovidX of InfluenzaX is niet per se het probleem, dat is de luchtweginfectie die mogelijk veroorzaakt wordt. Beter kunnen we dus kijken naar wie daar vatbaar voor zijn -rokers minder, obese mensen meer bijv.- en aan de hand daarvan afwegingen maken. Zolang de menigte het idee heeft dat iedereen ziek kan worden en de media/politiek dat niet bestrijdt zal dit nog wel even dooretteren.
al die uitgestelde zorg leid tot enorm veel gezondheidsschade, die les hebben we dit voorjaar geleerd
ook hebben we gezien hoe mensen met andere klachten dan corona de huisarts gingen mijden
en hoe mensen met kwetsbare gezondheid uit angst de deur niet meer uit kwamen
lang en indrukwekkend gesprek met 7 mensen met een chronische aandoening of beperking hun leven is totaal veranderd
we willen dit niet nog een keer op eenzelfde manier.

Ik zal hem nog eens voor je uitrekenen. Maar met wat andere getallen. Want je bent niet dom, maar vals. Lekker trucjes toepassen om de discussie ‘te winnen’.Haha was jij niet die gek die allerlei cijfers uit zijn reet toverde en 200k slachtoffers voorspelde? Succes ermee! Blijf lekker weg uit dit topic, net als na de vorige keer dat bleek dat je totale onzin verkondigde.
Ahja, de geïnvesteerde tijd = eindpunt - beginpunt, wat daar tussenin gebeurt is totaal niet relevant. Één zwak punt van iemand kiezen en dat vergelijken met jezelf, vervolgens totaal geen context geven en jezelf een beetje anoniem houden. Als jij van de fiets dondert en je arm breekt, stuur je me dan even een berichtje? Dan druk ik namelijk wel veel meer.Dan mag jou progressie wel harder gaan als de afgelopen 4 jaar anders zit je nog niet eens op 100kg. Maar het ging mij ook om het tijdsbestek om ergens te komen, absolute leeftijd kun je inderdaad stuk verder komen dan mij.
Als er iemand hielen likt bij de mods dan ben jij het wel, overigens niet alleen mods. Ik doe bovendien tegen iedereen gewoon normaal en probeer mijn visie te geven, behalve bij jou wil ik wel eens te ver gaan aangezien jij af en toe het debat hier met drogredenen loopt te frustreren.
Ja dit is onzin, de mensen die zijn met corona overleden, niet AAN corona en vervolgens wel als corona doden geteld. Het is echt niet zo dat dit kerngezonde mensen waren en plotseling het virus opliepen en na enkele weken overleden op enkele uitzonderingen na (overlijden aan een auto ongeluk is groter).Ik zal hem nog eens voor je uitrekenen. Maar met wat andere getallen. Want je bent niet dom, maar vals. Lekker trucjes toepassen om de discussie ‘te winnen’.
Met wat andere getallen ja, want die getallen staan niet geheel vast. Die ifr kan je verschillende waarden van vinden. Naarmate men de ziekte beter begrijpt wordt dat getal betrouwbaarder. ifr loopt misschien wel op als er onvoldoende zorg beschikbaar is. Loopt misschien terug met de voortschrijdende kennis van behandelen.
maar de ordegrootte is ongeveer even groot. 100.000 en 600.000 is zelfde ordegrootte. Het zijn enorm veel dode mensen. Een enorme berg.
Volgens het RIVM is de ifr ongeveer 1%. Infection fatality rate. Als we tot groepsimmuniteit gaan wordt ongeveer 65% van de Nederlanders besmet. En dat kunnen er vast ook 60
Of 70 zijn. Dat is grofweg 11 miljoen. Dan kom je uit op 110.000 doden. Vorige keer gaf ik ook al
Aan dat het vast wat mindering en de getallen nog met de week veranderen.
Maar dat dit soort berekeningen jou niet bevallen maakt niet uit. Deze ordegrootte gaat het gewoon om En dat is best groot. En dan hebben
We het nog niet gehad over de overige gezondheidsschade van mensen met longpeoblemen na Corona, of embolie etc. En uitgestelde operaties en doden aan linker door gebrek aan behandeling.
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/ziekte
Maak de sommen met verschillende percentages en scenario’s. Maar het gaat om enorme getallen aan dode mensen. Dat jij het leuk vindt op details in te gaan en verder niet wilt lezen is niet mijn probleem. Ik ben weer weg uit dit topic.Klaar met zoveel domheid en drogredenen.
Goed zo. Nu weer gehoorzamen aan Rutte.Ahja, de geïnvesteerde tijd = eindpunt - beginpunt, wat daar tussenin gebeurt is totaal niet relevant. Één zwak punt van iemand kiezen en dat vergelijken met jezelf, vervolgens totaal geen context geven en jezelf een beetje anoniem houden. Als jij van de fiets dondert en je arm breekt, stuur je me dan even een berichtje? Dan druk ik namelijk wel veel meer.
Ik hielen likken bij de mods? Vertel? De enige die ik hier op dbb niet kan uitstaan ben jij. De rest van dbb, met uitzondering van wat kleinschalige en niet persoonlijke relletjes hier en daar, ben ik hier niet om mensen te bestoken met persoonlijke aanvallen.
Wie zegt dat ik dat doe overigens?
Wat versta jij onder 'teveel'?Er raken te veel mensen besmet en ernstig ziek. Ook jongeren trouwens. Maargoed.