XXL Nutrition

Coronavirus

Meneer is al meerdere malen in zijn leven positief getest op het influenza virus. ;)
Brabants gezin in isolatie: ‘Of corona vergelijkbaar is met griep? Nee, je voelt je echt beroerd’

De zoons van Klaasen, die omdat ze geen koorts hadden niet getest zijn, mogen sinds gisteren weer naar buiten.

The lack of humility before nature that's being displayed here, uh... staggers me.

Laatst bewerkt:
Bij sportschoolketen Fit For Free worden voorlopig geen high-fives gegeven bij het behalen van sportprestaties.

,,We willen voorkomen dat we ook maar op een of andere manier bijdragen aan de verspreiding'', laat een woordvoerster van Fit For Free weten. ,,Medewerkers geven geen high-fives. Ze geven ook even geen hand.''

:roflol:

Noord-Korea, ingesloten tussen twee landen waar Corona behoorlijk geëxplodeerd is. (China en Zuid-Korea). Lang leve onze Grote Leider Kim Jong-un!
Ik denk dat het oprecht meevalt. Er landt daar slechts een handjevol vluchten per dag en bij de grens met China word je neergeknald.

Niet zo heel gek dat er nog geen verspreiding is in Noord Korea. Op een paar toeristen, en loyale hardliners na, mag niemand erin of uit. Je kan zelfs niet zomaar van de ene naar de andere provincie reizen.

• Like
Waarderingen: BB_
Niet zo heel gek dat er nog geen verspreiding is in Noord Korea. Op een paar toeristen, en loyale hardliners na, mag niemand erin of uit. Je kan zelfs niet zomaar van de ene naar de andere provincie reizen.
Tenzij je Dennis Rodman heet.

Wanneer komt de dodenupdate van Iran?
Staan nu al enige tijd op 120 en dat is bijna 80 minder dan Italie met zelfde aantal besmettingen.

Zie er zo maar 100 bij komen morgen.

Ongeveer een verdubbeling van de gevallen elke 3-4 dagen.
Zet deze lijn door mag je rekening houden met ongeveer 1 miljoen gevallen ergens rond 30 maart.

Corona virus buiten China ontwikkeling 06-03-2020.png

Dat valt wel mee...dit is gewoon de carnaval periode dat we nu een flinke stijging hebben. Over een week zal het stagneren en naar beneden gaan.

Als ik een aantal experts zo luister verwachten ze dat 70% van de mensen het gaat krijgen, 20% daarvan heeft ziekenhuisopname nodig en 3,4% sterft. Dat is 415.500 doden in Nederland. 185 miljoen doden wereldwijd.

Laatst bewerkt:
Testen is nutteloos want 70% heeft het al door verspreiding via wolken en regen.

Zou alleen maar paniek geven.

Wel goed gezien van die ouwe, even een ziekte in het labo maken en naar china per post verzenden.
Kim will rule the world.

tenor.gif

Als ik een aantal experts zo luister verwachten ze dat 70% van de mensen het gaat krijgen, 20% daarvan heeft ziekenhuisopname nodig en 3,4% sterft. Dat is 415.500 doden in Nederland. 185 miljoen doden wereldwijd.

Die laatste 'dokter' is echt een koekwous die het doet om geld te verdienen.
Er zijn ook veel youtubers die zich voor doen als dokter in een witte jas maar helemaal geen credentials hebben. :roflol:
Lachwekkend.
De eerste 5 vids vond ik nog interessant maar hij drijft zijn tinfoilhat per vid rustig op. Zit nu al te spauwen dat hij binnen 2 weken ziek is.
Crimineel manipulerend meesterbrein. Die oude farts moet je niet onderschatten. Ik haal ze er zo uit.
Heeft zeker al 70k in de bank van die vid's.
Betwijfel of ie wel buiten komt. Volgens mij blijft hij dit vat melken tot de laatste eurie is leeg geperst.
Had hem dit op een respectabele manier verteld in zijn comment section en was gelijk verwijderd.
Mensen die recht van meningsuiting negeren neem ik niet serieus.
Je kan beter de data bekijken en zelf je conclusies trekken en discuteren op reddit.
Het is in china naar mijn mening al gestabiliseerd. 80k infected en 50k healed.
Dat lijkt mij geen 70% van de bevolking in china als dat getal 1.386 billion is.

Ik zou zeggen blijf allemaal verder happy liften en champions/europa/jupiler pro league kijken. Als dat patroon verstoord wordt even herevalueren..
En kijk vooral geen (overheid funded) nieuws op tv.

Het zijn allemaal bandieten.

1200px-NPC.svg.png

Laatst bewerkt:
Die laatste 'dokter' is echt een koekwous die het doet om geld te verdienen.
Er zijn ook veel youtubers die zich voor doen als dokter in een witte jas maar helemaal geen credentials hebben. :roflol:
Lachwekkend.
De eerste 5 vids vond ik nog interessant maar hij drijft zijn tinfoilhat per vid rustig op. Zit nu al te spauwen dat hij binnen 2 weken ziek is.
Crimineel manipulerend meesterbrein. Die oude farts moet je niet onderschatten. Ik haal ze er zo uit.
Heeft zeker al 70k in de bank van die vid's.
Betwijfel of ie wel buiten komt. Volgens mij blijft hij dit vat melken tot de laatste eurie is leeg geperst.
Had hem dit op een respectabele manier verteld in zijn comment section en was gelijk verwijderd.
Mensen die recht van meningsuiting negeren neem ik niet serieus.
Je kan beter de data bekijken en zelf je conclusies trekken en discuteren op reddit.
Het is in china naar mijn mening al gestabiliseerd. 80k infected en 50k healed.
Dat lijkt mij geen 70% van de bevolking in china als dat getal 1.386 billion is.

Ik zou zeggen blijf allemaal verder happy liften en champions/europa/jupiler pro league kijken. Als dat patroon verstoord wordt even herevalueren..
En kijk vooral geen (overheid funded) nieuws op tv.

Het zijn allemaal bandieten.

1200px-NPC.svg.png

Zou kunnen dat die tweede bron onbetrouwbaar is. Vind hem desondanks niet ongeloofwaardig overkomen.

Maar deze man is iig geen koekwous, Marc Lipsitch professor epidemiologie aan Harvard:

China neemt maatregelen die wij hier in het westen niet bereid zijn om te nemen. Dat het daar stabiliseert komt niet doordat het virus minder besmettelijk is geworden.

Laatst bewerkt:
Zou kunnen dat die tweede bron onbetrouwbaar is. Vind hem desondanks niet dom overkomen.

Maar deze man is iig geen koekwous, Marc Lipsitch professor epidemiologie aan Harvard:

China neemt maatregelen die wij hier in het westen niet bereid zijn om te nemen. Dat het daar stabiliseert komt niet doordat het virus minder besmettelijk is geworden.

Noord Korea neemt pas "maatregelen" :roflol:

Zou kunnen dat die tweede bron onbetrouwbaar is. Vind hem desondanks niet ongeloofwaardig overkomen.

Is het glas halfvol of halfleeg of gewoon geheel gevuld met een een deel vloeistof en een deel gas, of is het maar voor een fractie gevuld met materie en grotendeels leeg door de afstand tussen de atoomkernen en elektronenschillen?

Deze man zegt ook niet veel naast datgeen wat weal zouden moeten/kunnen weten. Het is erger (verspreid) dan SARS en MERS en zal zeer waarschijnlijk meer impact hebben dan de Mexicaanse griep.
Ook geeft hij aan dat we er (als individu) weinig aan kunnen veranderen.

Helpt de huizenmarkt weer wat op gang :trollface:

:trollface:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven