- Waardering
- 9.232
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
is die f**got niet dood ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hij zal waarschijnlijk zijn schild ook niet getild krijgen als Leonidas hem dat verzoekt
Aangeboren hartafwijking
de party drugs dnp en shitload gear zal daar idd niks mee te maken hebben lol
Hotel in China stort in met 70 coronapatiënten
Nog zeker dertig mensen zaten zaterdagavond vast in het puin nadat eerder zaterdag in de Zuid-Chinese kuststad Quanzhou een hotel instortte. Op het moment van de ramp verbleven 70 mogelijke coronapatiënten in het hotel in quarantaine. Honderden reddingswerkers, zorgverleners en brandweerlieden zijn naar de plek gestuurd om te helpen. 38 mensen waren zaterdagavond levend gered uit het puin.
morgen honderden reddingswerkers in china geïnfecteerd met coronaHotel in China stort in met 70 coronapatiënten
Nog zeker dertig mensen zaten zaterdagavond vast in het puin nadat eerder zaterdag in de Zuid-Chinese kuststad Quanzhou een hotel instortte. Op het moment van de ramp verbleven 70 mogelijke coronapatiënten in het hotel in quarantaine. Honderden reddingswerkers, zorgverleners en brandweerlieden zijn naar de plek gestuurd om te helpen. 38 mensen waren zaterdagavond levend gered uit het puin.
Bijna neukbaar dus!Ik identificeer mij als jonge vrouw.
Mijn test waardes liggen er vermoedelijk niet ver vanaf.
![]()
Beurs leek even vertrouwen terug te winnen, maar de besmettingsgroei in Europe heeft nu zoveel onrust veroorzaakt dat we op een yearly low staan
![]()
Wacht maar wat er maandag gaat gebeuren. Vallen onder de 500. Corona moet nog ff doorzetten en dan is het een heel goed moment om in te stappen.

ik lach wel maar ik moet maandag zo te lezen ook ff mijn financieel adviseur bellenVoor mijn studievak (investment management) moesten we een AEX portfolio samenstellen. Was verboden om opties te kopen. Sowieso proberen te hedgen door verschillende sectoren te pakken, maar met coronavoorspellingen hadden we graag een heleboel puts gekocht.... Nu maar beetje op flow traders gezet (negatieve beta, beweegt tegen de marktrichting in). Maar -5% rendement is momenteel 'goed'![]()

ik lach wel maar ik moet maandag zo te lezen ook ff mijn financieel adviseur bellen![]()
ik lach wel maar ik moet maandag zo te lezen ook ff mijn financieel adviseur bellen![]()
Ja deze zitten er inderdaad naast. De richtlijnen die wij gebruiken zijn als enige landje anders.De meeste virologen in de media verwijzen ook naar de site van het RIVM. Zitten die er dan ook allemaal naast volgens jou? En wat is jouw vakgebied @apfelstrudel?
Called it.![]()
Aantal besmettingen met coronavirus in Nederland stijgt van 10 naar 18
Het aantal besmettingen met het coronavirus in Nederland is opgelopen naar achttien, meldt het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Maandag werden acht nieuwe besmettingen vastgesteld.www.nu.nl
18 bevestigde besmettingen in Nederland.
Ik schat 200+ met een dag of 7.