- Waardering
- 9.232
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
ben hoe dan ook blij dat ik gewoon thuis train ....Scholen, luchthavens/vliegtuigen, openbaar vervoer, bordelen ()....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben hoe dan ook blij dat ik gewoon thuis train ....Scholen, luchthavens/vliegtuigen, openbaar vervoer, bordelen ()....
toch nog iets waar de Belgen hoger in scoren dan de Nederlanders.Officieel 109 in België.
Er zijn sinds gisterenmiddag 59 nieuwe coronabesmettingen gedetecteerd in ons land, wat het totaal op 109 brengt.
toch nog iets waar de Belgen hoger in scoren dan de Nederlanders.
Scheelt als je thuis moet blijven dat je gewoon kan trainen. Bij mij is dat niet zo dus...ben hoe dan ook blij dat ik gewoon thuis train ....
Gwn net zoveel drugs nemen tot je denkt in de gym te zijn.Scheelt als je thuis moet blijven dat je gewoon kan trainen. Bij mij is dat niet zo dus...
goed opletten dat je niet in andermans zweet ligt te benchenScheelt als je thuis moet blijven dat je gewoon kan trainen. Bij mij is dat niet zo dus...
ik heb een telefoon nummer voor je van verslavings zorg als je wil .... drugs not even onceGwn net zoveel drugs nemen tot je denkt in de gym te zijn.
Dat vind ik knap dat als je zwaar naar de t*fus bent ipv op een gekke planeet naar de gym gaat. Mij niet gezien maat ik ga wel lekker chille met alien piet en zijn robodog.Gwn net zoveel drugs nemen tot je denkt in de gym te zijn.
ook thuis netjes op een handoekje, behoud voor het materiaal dussssssssgoed opletten dat je niet in andermans zweet ligt te benchen
Hun moete opletten dat ze niet in mijn zweet benchegoed opletten dat je niet in andermans zweet ligt te benchen

ja klopt maar in gyms is het nu opletten geblazenook thuis netjes op een handoekje, behoud voor het meteriaal dussssssss
hier zit het nu binnen een straal van 25km
Hoe bedoel je? Wat zou er anders gedaan moeten worden en hoe zou dat de veiligheid verhogen?Ongelooflijk hoe slecht de veiligheid van de Europese burgers beschermd wordt. Eninhet verlengde daarvan de Nederlanders.
ik heb een telefoon nummer voor je van verslavings zorg als je wil .... drugs not even once

Misschien hedde het al maat. Je kan vgm ook een drager zijn toch en andere mensen besmetten ?
Misschien hedde het al maat. Je kan vgm ook een drager zijn toch en andere mensen besmetten ?
ja da kan...maar lijkt me onwaarschijnlijk, eerst een vette train neerzetten, iig zonder symptonen 
Of jij bent gewoon geen p*ssy die bij een lekneus al jankt dat die ziek is ?Survival of the fittest.
Gelukkig ben ik nooit ziek.