XXL Nutrition

Coronavirus

Ik ben niet zeker of hier nu sarcasme speelt...

De arts die zegt dit: "Ik weet niet wanneer corona weg is, want ik heb geen verstand van politiek"

Ofwel: Corona (als zijnde breed maatschappelijk effect of de gezondheid) wel of niet voorbij is niet te bepalen door een arts als zijnde medische diagnose, maar een politiek middel waarvan het wel of niet bestaan wordt bepaald door wanneer de media wel/niet er over door blijft drammen. Corona is pas voorbij is als het doel dat het dient bereikt is.

Dat is waar die opmerking op slaat. En in die zin is het aantal IC bedden dus een politieke keuze, want het theoretisch mogelijk tekort aan capaciteit dient politiek als argument voor de mate van gevaar van Corona. Dus de IC capaciteit is wel degelijke een politieke kwaal.
Maar bestaat Corona nu wel of niet en zo ja, kan je er dusdanig ziek van worden dat je in het ergste geval op de IC terecht kan komen?

Kassa nu npo1 iets met mondkapjes

Lol morgen iedereen weer zonder mondkapjes tenminste wie Kassa heeft gekeken

Hugo was niet bereikbaar voor commentaar

Mondkapje van het ministerie kwam als slechtste uit de bus lol typerend.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #12.086
Keek met schuin oog maar bij alle mondkapjes komt nog steeds ademstoom vrij in de lucht dat gevaarlijk is?

Maar bestaat Corona nu wel of niet en zo ja, kan je er dusdanig ziek van worden dat je in het ergste geval op de IC terecht kan komen?

Wat is het punt van deze retorische vraag? Ik snap het niet.

Verder lijkt het mij goede tijd om een even een poll aan dit topic toe te voegen. @Galen , kunnen we niet een tweewekelijkse peiling / poll hangen aan dit topic, simpelweg twee keuzes, niet te ingewikkeld:

Week 43 (19-25 Oktober):
Op dit moment, bij geforceerde keuze, beschouw ik mezelf:
1. Pro lockdown
2. Anti lockdown

Weet dat er veel nuance komt kijken en dat het wereldwijd uiteen loopt, maar mensen moeten maar gewoon kiezen. Lijkt me leuk om verloop te zien. Denk dat begin dit jaar zeker 99% pro was.

Keek met schuin oog maar bij alle mondkapjes komt nog steeds ademstoom vrij in de lucht dat gevaarlijk is?

Bij niet medisch gecertificeerde mondkapjes, die bovendien meestal ook nog eens verkeerd worden gedragen, was dit altijd al het geval.

Op basis van het meest recente rapport van het RIVM (https://forum.bodybuilding.nl/attac...maskers-20in-20openbare-20ruimten-pdf.662556/) kun je dan ook simpelweg concluderen dat het nut van dragen er van nogal discutabel is.

Bijlagen

Influencer (33) en vader van drie kinderen die bestaan van coronavirus ontkende, overleden aan Covid-19
Hij dacht niet dat er zoiets was als Covid-19 tot hij zelf besmet raakte met het coronavirus, complicaties kreeg en stierf. De Oekraïense fitness influencer Dmitriy Stuzhuk, die op sociale media een gezonde levensstijl promootte en meer dan een miljoen volgers had, laat drie kinderen na. Dat meldt Sky News

Rutte was op de hoogte van vakantie koning: ‘Ik heb een verkeerde inschatting gemaakt’​

:roflol:

1603016385480.png

Terug
Naar boven