XXL Nutrition

Coronavirus

Maar bestaat Corona nu wel of niet en zo ja, kan je er dusdanig ziek van worden dat je in het ergste geval op de IC terecht kan komen?
Er bestaat een virus waar veel mensen geen ziekte verschijnselen van vertonen, sommige mensen een paar dagen een natte neus (verkoudheidje?) van krijgen, sommige mensen griepverschijnslen en heel weinig mensen aan op de ic, in het ziekenhuis belanden of aan doodgaan.

Hebt op linkedin gestaan.

Dat is de echte schande van deze crisis: dat de economie (weer) op slot moet en jongeren, middenstanders en handwerkers opnieuw het haasje worden, omdat begin deze eeuw een batterij ideologisch benevelde zorgeconomen, met het werk van de neoliberale Amerikaanse econoom Alain Enthoven in de hand, onze ziekenhuizen heeft mogen ombouwen tot autofabrieken. Daardoor is sinds 2006 het aantal bedden met tienduizend gedaald, zijn de zorgpremies met vijftig procent gestegen, is de eigen bijdrage verdrievoudigd en kunnen uitgerangeerde politici bij zorgverzekeraars gemiddeld drie ton per jaar vangen.

Leve de marktwerking in de zorg.

Erover nadenken zou betekenen dat ik je serieus zou nemen;) Pijnlijk hè, om te horen dat je deel van het probleem bent?
Eerder een onderdeel van de oplossing. Horeca is ook niet het grootste probleem. Bij een gemiddeld restaurant of terrasje hou je makkelijk de 1.5 meter aan, Zelfs wel meer.
Ja ik draag bij verplaatsen wel een mondkapje, is ook verplicht bij ons op de kazerne etc dus zie dat probleem niet.
Van mij hadden de terasjes en restaurants gewoon open mogen blijven. Onderzoek heeft ook aangetoond dat daar weinig besmettingen zijn.
Plaatsen waar ze elkaar zat om de nek vliegen zijn de problemen.

Ik steun graag mijn lokale ondernemers en jij zeikt om het zeiken, wat je trouwens al 606 pagina's kan volhouden.
Je kunt beter minder zeiken over de maatregelen en lokale ondernemers steunen dan het overal niet mee eens zijn. Misschien een potje antidepressiva bestellen en doorgaan met je huilie huilie leven?

Van mij hadden de terasjes en restaurants gewoon open mogen blijven. Onderzoek heeft ook aangetoond dat daar weinig besmettingen zijn
In de pratijk blijkt het zo goed als onmogelijk om onderscheid te maken tussen restaurants waarbij afstand houden we mogelijk is een feestcafe waar je schouder aan schouder staat te zuipen,

In de pratijk blijkt het zo goed als onmogelijk om onderscheid te maken tussen restaurants waarbij afstand houden we mogelijk is een feestcafe waar je schouder aan schouder staat te zuipen,
Dat is ook het grote probleem, wat is een restaurant? Een bruin cafe met een plate service etc. Daarom hebben ze gewoon 1 lijn getrokken wat misschien iets te overdreven was.

De hele aanpak is al maandenlang misschien iets te overdreven.

Laatst bewerkt:
Zweden bespreekt de komende dagen extra maatregelen tegen het coronavirus en sluit lokale lockdowns niet uit, meldt The Telegraph. Dat is opmerkelijk, aangezien het Scandinavische land tot nu toe eerder het pad bewandelde van eigen verantwoordelijkheid van burgers en vrijheden.
"eigen verantwoordelijkheid van burgers"

inside the nba laughing GIF by NBA on TNT

Terug
Naar boven