- Waardering
- 7.124
Oh Hans zie je nou wel, 33 en kern gezond. Ook jij kan de volgende zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh Hans zie je nou wel, 33 en kern gezond. Ook jij kan de volgende zijn.
Volgens mij was de opmerking van @harpep niet negatief bedoel naar de vrouw.
Er bestaat een virus waar veel mensen geen ziekte verschijnselen van vertonen, sommige mensen een paar dagen een natte neus (verkoudheidje?) van krijgen, sommige mensen griepverschijnslen en heel weinig mensen aan op de ic, in het ziekenhuis belanden of aan doodgaan.Maar bestaat Corona nu wel of niet en zo ja, kan je er dusdanig ziek van worden dat je in het ergste geval op de IC terecht kan komen?
Ik ben ook 33!Oh Hans zie je nou wel, 33 en kern gezond. Ook jij kan de volgende zijn.
Beter blijven jullie allemaal netjes thuis op de bank ik wil niet de volgende zijn.Ik ben na de 30 gestopt met tellen maar ga ook thuisblijven.Ik ben ook 33!![]()
![]()
Beter blijven jullie allemaal netjes thuis op de bank ik wil niet de volgende zijn.
Aangereden door een vrachtwagen.
Aangereden door een vrachtwagen.
Doodsoorzaak: Covid-19
Elke jong overleden bb’er had dat toch?
Dat is de echte schande van deze crisis: dat de economie (weer) op slot moet en jongeren, middenstanders en handwerkers opnieuw het haasje worden, omdat begin deze eeuw een batterij ideologisch benevelde zorgeconomen, met het werk van de neoliberale Amerikaanse econoom Alain Enthoven in de hand, onze ziekenhuizen heeft mogen ombouwen tot autofabrieken. Daardoor is sinds 2006 het aantal bedden met tienduizend gedaald, zijn de zorgpremies met vijftig procent gestegen, is de eigen bijdrage verdrievoudigd en kunnen uitgerangeerde politici bij zorgverzekeraars gemiddeld drie ton per jaar vangen.
Leve de marktwerking in de zorg.
Zeker, ik denk altijd goed na voor ik iets plaats. "Ga ik hier spijt van krijgen?" Nee dus

Echt de meest hoogstaande reactie in alle 606 pagina's Lang over moeten nadenken? Hoofdpijn zeker nu?Aldus degene die in zijn vakantie de grenzen opzoekt door dagelijks de horeca te bezoeken. Superspreader!
Erover nadenken zou betekenen dat ik je serieus zou nemenEcht de meest hoogstaande reactie in alle 606 pagina's Lang over moeten nadenken? Hoofdpijn zeker nu?
Pijnlijk hè, om te horen dat je deel van het probleem bent?Eerder een onderdeel van de oplossing. Horeca is ook niet het grootste probleem. Bij een gemiddeld restaurant of terrasje hou je makkelijk de 1.5 meter aan, Zelfs wel meer.Erover nadenken zou betekenen dat ik je serieus zou nemenPijnlijk hè, om te horen dat je deel van het probleem bent?
In de pratijk blijkt het zo goed als onmogelijk om onderscheid te maken tussen restaurants waarbij afstand houden we mogelijk is een feestcafe waar je schouder aan schouder staat te zuipen,Van mij hadden de terasjes en restaurants gewoon open mogen blijven. Onderzoek heeft ook aangetoond dat daar weinig besmettingen zijn
Dat is ook het grote probleem, wat is een restaurant? Een bruin cafe met een plate service etc. Daarom hebben ze gewoon 1 lijn getrokken wat misschien iets te overdreven was.In de pratijk blijkt het zo goed als onmogelijk om onderscheid te maken tussen restaurants waarbij afstand houden we mogelijk is een feestcafe waar je schouder aan schouder staat te zuipen,
"eigen verantwoordelijkheid van burgers"Zweden bespreekt de komende dagen extra maatregelen tegen het coronavirus en sluit lokale lockdowns niet uit, meldt The Telegraph. Dat is opmerkelijk, aangezien het Scandinavische land tot nu toe eerder het pad bewandelde van eigen verantwoordelijkheid van burgers en vrijheden.