AndroidHealthClinic

Coronavirus

Waarschuwing ons aan de nieuwe maatregelen te houden met het oog op een evt lockdown
Ik denk niet dat waarschuwen veel indruk gaat maken. Ze doen immers niet anders. Ze hebben overigens nu al niet de capaciteit om te handhaven en daardoor straks ook niet de capaciteit om de zorg overeind te houden.

Ik heb dit weekend een powerrack + bijbehoren besteld. Ik voel de bui alweer hangen... of het nu deze week of de volgende wordt, een lockdown zit er geheid weer aan te komen. Kan ik iig door.

Ik denk niet dat waarschuwen veel indruk gaat maken. Ze doen immers niet anders. Ze hebben overigens nu al niet de capaciteit om te handhaven en daardoor straks ook niet de capaciteit om de zorg overeind te houden.
Ben het hier volledig mee eens. Het maakt geen enkele indruk. Zorg is nu al aan het kapseizen

Wel grappig dat iedereen zich hier zo druk maakt om een lockdown i.v.m de sportscholen. Meanwhile heeft bijna niemand hier massa om te verliezen :roflol:

Heeft (in mijn geval althans) niks met massa te maken. Ik train gewoon graag en vind het klote als ik straks weer verplicht word om de hele dag op m'n luie reet te zitten.

True, maar ik vind duursporten weinig aan. Ik doe graag aan krachttraining en aan tennis. Voor beide sporten geldt dat ik ze niet meer kan doen als er een lockdown komt. Vandaar dat ik dus ook een powerrack besteld heb. Mijn keuze is dus om niet op m'n luie reet te gaan zitten ;-)

Wel grappig dat iedereen zich hier zo druk maakt om een lockdown i.v.m de sportscholen. Meanwhile heeft bijna niemand hier massa om te verliezen :roflol:
Het gaat mij meer om het doen en laten wat zo gekaderd wordt nu.
Dat terwijl er genoeg aso's zich niet aan de regels houden en iedereen daar last van heeft.
Maar jij bent een domme bodybuilder die denk dat ' groot ' goed is, prima joh, niets meer aan doen.

Heb me zojuist laten testen,zit nu al 6 dagen in thuisquarantaine met m’n Coronavrouw op 1,5 meter afstand.
Als ik nog lang binnen moet blijven zitten dan ga ik een stukkie touw en een wankel krukje kopen.
Oh,wacht,ik mag niet naar de winkel.......

Heb me zojuist laten testen,zit nu al 6 dagen in thuisquarantaine met m’n Coronavrouw op 1,5 meter afstand.
Als ik nog lang binnen moet blijven zitten dan ga ik een stukkie touw en een wankel krukje kopen.

online is alles te koop.

Als jij een negatieve uitslag hebt mag je toch weer naar buiten zolang je geen klachten hebt, ook als een huisgenoot positief is?

Klopt.Vervelende is dat ik -zoals elk jaar rond deze tijd- verkouden ben. Lekneus en verstopte holtes.
Vrouw heeft ook een licht hoestje,verder niets.
Het zou me wel een beetje verbazen als ik na een week in hetzelfde huis met haar,zelf niet besmet ben.
Als ik wel positief ben,en 24 uur klachtenvrij ben,dan zou ik als ik het goed begrijp vrijdag weer naar buiten mogen,
omdat ik dan al 10 dagen geen contact heb gehad.

Ik had btw niet verwacht hoe verschrikkelijk kut het is om elkaar wel te zien maar elkaar niet aan te mogen raken.

Fijn dat de gyms open zijn, maar heel reëel lijkt het mij niet dat er bijna geen besmettingen zijn door gym bezoek. Hoe is dat in hemelsnaam vast te stellen?

Ik zie het al gebeuren als iemand naar zowel de gym als het restaurant en de universiteit is geweest en daarna besmet is, wat als bron wordt opgegeven. Laat mij raden, het restaurant!

Hoe minder massa je hebt, hoe erger om die schamele gewonnen kg's kwijt te raken:treuren:

Ik had btw niet verwacht hoe verschrikkelijk kut het is om elkaar wel te zien maar elkaar niet aan te mogen raken.
Dat beslissen jullie dan toch zelf? Ik ben ook al een paar keer verkouden geweest en 3 keer negatief getest, maar voordat ik de testuitslag had lagen we toch echt welmin het zelfde bed en hadden we fysiek contact.

Dit laat je de overheid echt voor je bepalen?
Dat beslissen jullie dan toch zelf? Ik ben ook al een paar keer verkouden geweest en 3 keer negatief getest, maar voordat ik de testuitslag had lagen we toch echt welmin het zelfde bed en hadden we fysiek contact.
Trots op je Steks #resistance

Hahaha ja jullie hebben wel een punt inderdaad.
Ik denk dat ik er vanuit ging dat als ik niet besmet raak,ik iig weer snel naar buiten zou kunnen.
Beetje oogklepjes-denkwijze vrees ik 🤨

Terug
Naar boven