MuscleMeat

Coronavirus (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Toen Rutte en die De Jonge over mondkapjes plicht begonnen alsof het meteen inging zag ik nog even niemand met mondkapjes in m'n jumbo. Nu bijna iedereen. Is er iets veranderd? Nieuwe wetenschappelijke informatie dat een stukje stof losjes voor je gezicht hangen dit virus van 0.1 microns uit je exhalatie filtert? Hadden Rutte, De Jonge, Van Dissel, RIVM, ECDC, CDC, en de WHO al die tijd dan toch ongelijk?

Wist altijd wel dat de meeste problemen in de wereld komen omdat 95% misschien wel 98% of zelfs 99.8% van de mensen gewoonweg te achterlijk zijn om constructief te handelen en slechts doen waar ze onder sociale druk mee weg kunnen komen, maar dit maakt het wel mooi zichtbaar. Wat een retards.

Veel van die retards denken net hetzelfde.

Dus maak er gerust 100% van.
 
Hebben we daar al bewijs van? Ik denk dat er veel factoren bijdragen aan de enorme stijging in het aantal besmettingen en dat daarom je interventies baseren op dat getal totaal gestoord is.
Bewijs van de mutatie wel, alleen de effecten daarvan is volgens mij vooral labonderzoek.

Tuurlijk spelen er veel factoren mee
 
Toen Rutte en die De Jonge over mondkapjes plicht begonnen alsof het meteen inging zag ik nog even niemand met mondkapjes in m'n jumbo. Nu bijna iedereen. Is er iets veranderd? Nieuwe wetenschappelijke informatie dat een stukje stof losjes voor je gezicht hangen dit virus van 0.1 microns uit je exhalatie filtert? Hadden Rutte, De Jonge, Van Dissel, RIVM, ECDC, CDC, en de WHO al die tijd dan toch ongelijk?

Wist altijd wel dat de meeste problemen in de wereld komen omdat 95% misschien wel 98% of zelfs 99.8% van de mensen gewoonweg te achterlijk zijn om constructief te handelen en slechts doen waar ze onder sociale druk mee weg kunnen komen, maar dit maakt het wel mooi zichtbaar. Wat een retards.

Ik zei het hier 2 weken terug al, dat wordt zo 99%.

Kan hem nu wel recalcitrant niet op doen omdat ik niet overtuigd ben dat het werkt of alle maatregelen te ver vind gaan maar laat mijn koppigheid wel erg kennen dan.
 

 

Hey maar dat was toch een complottheorie..?
 
Jongens, even zonder gekheid, volgens mij begint team anti-lockdown wel een beetje vorm te krijgen. Wij helden der vrije wereld zullen de ondankbare taak van verzetsheld op ons moeten nemen.

Wie is doen?
- Koning Eenoog - Voor de massa manipulatie.
-
-
- Steks sowieso
-
-
-


Ik heb niet eens een fakking mondkapje. Ook lekker toevallig dat uitgerekend de Chinezen die al 3 winter proberen de mondkapjes te hypen nu de oorzaak blijken te zijn dat iedereen ze draagt.
 
7F5C5A33-5417-45DE-9BD5-165F22B33A84.jpeg
 
De bioscopen zien er door die heisa uit als de EBI in Vught.

Wat een protocol zeg.
 
De bioscopen zien er door die heisa uit als de EBI in Vught.

Wat een protocol zeg.
mag je er nog wel chips eten enzo? Hier mag dat zelfs niet meer, niks leuks meer aan
 
Jongens, even zonder gekheid, volgens mij begint team anti-lockdown wel een beetje vorm te krijgen. Wij helden der vrije wereld zullen de ondankbare taak van verzetsheld op ons moeten nemen.

Wie is doen?
- Koning Eenoog - Voor de massa manipulatie.
-
-
- Steks sowieso
-
-
-


Ik heb niet eens een fakking mondkapje. Ook lekker toevallig dat uitgerekend de Chinezen die al 3 winter proberen de mondkapjes te hypen nu de oorzaak blijken te zijn dat iedereen ze draagt.
Ik heb er een moeten kopen bij een benzinestation in Duitsland, anders had ik er kunnen blijven camperen. Ik heb nu nog steeds 1 heel erg smerig mondkapje.
Ook ik draag hem niet, ik kijk verwonderd naar het tafereel dat zich voor mij uitspeelt.
 
mag je er nog wel chips eten enzo? Hier mag dat zelfs niet meer, niks leuks meer aan

ja hier mag je van buiten wat meenemen. Ik zit er ook niet op te wachten maar een 6 jarige snapt niet altijd dat we door corona sommige dingen moeten uitstellen of anders doen.
We waren samen met een ander gezinnetje de enige dus op zich best te doen.
 
Back
Naar boven