XXL Nutrition

Coronavirus

Tja, als je geen verstand hebt van het uitvoeren van analyses en het interpreteren van data kan je maar beter tunnels boren.
Het lijkt soms wel of je een lijstje met bijdehante/grappige reacties hebt en er daar at random eentje uit kiest.

Ik zal jullie tegemoetkomen en zo zelf een paar testjes doen.
Ik moest nog een paar boodschapjes doen, dus tegen mijn vrouw gezegd dag ze haar plas moest ophouden en ik heb 4 zwangerschapstesten meegenomen. Net alle 4 de testen tegelijk uitgevoerd en wat denk je? 2 positieve en 2 negatieve uitslagen, die zwangerschapstesten zijn net zo onbetrouwbaar als de sneltest waar Elon Musk het over had.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
"Welkom in de tijd van de wakkere mensen."

Edit:
Denk dat je deze link interessanter gaat vinden, het gespreksverslag met Capel waarvan dat artikel de samenvatting is.
Ik zeg dat ik het ga lezen, ik ben vooral benieuwd waarom die persoon het doorgestuurd heeft. Het kan ook zomaar zo zijn omdat hij het lachwekkend vind. ;)

Bijlagen

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.787

Besmette man aangehouden toen hij op Schiphol in vliegtuig wilde stappen​

Op Schiphol is een man aangehouden die besmet was met het coronavirus en toch het vliegtuig wilde nemen. Hij wordt verdacht van poging tot zware mishandeling.

Bron tt

Zware mishandeling? Lol wtf dat moet een grap zijn

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.789
Hoe zouden ze die man hebben aangehouden met de 1,5 meterafstandregel? Lijkt me toch lastig.

Nu hebben al die losers van de marechaussee het zeker ook...

Geen nieuwe maatregelen, mogelijk versoepeling half december.

Dus geen verdere mondkapjesplicht? Of zijn ze daar nog wel mee bezig? rijksoverheid.nl zegt er niks over.

Zal het zo ver gaan komen dat je zonder vaccinatie nergens meer naar toe mag?

Zal het zo ver gaan komen dat je zonder vaccinatie nergens meer naar toe mag?
Kan ook niet in het geval van de kindervaccinaties, dus neem aan dat het nooit zo ver gaat komen. Aan de andere kant denk ik wel dat de usual suspects gaan proberen dit te gebruiken om zoiets voor elkaar te krijgen. Kan me voorstellen dat uiteindelijk privacy zwaarder weegt dan volksgezondheid, zeker als we wat meer weten over covid.

Kan ook niet in het geval van de kindervaccinaties, dus neem aan dat het nooit zo ver gaat komen. Aan de andere kant denk ik wel dat de usual suspects gaan proberen dit te gebruiken om zoiets voor elkaar te krijgen. Kan me voorstellen dat uiteindelijk privacy zwaarder weegt dan volksgezondheid, zeker als we wat meer weten over covid.
Kinderen die niet gevaccineerd zijn mogen worden geweigerd op de kinderopvang. Op school mag dat niet vanwege de leerplicht.

Ik zou geen aanname durven doen wat dit betreft. Toch genoeg landen die voor de gevaarlijkste ziektes (Corona heeft ook die status gekregen gekgenoeg) een vaccinatie bewijs eisen. Weet zeker dat een land als Australië dit zal invoeren.
Als slechts een paar landen dit toch gaan doen schieten ze zichzelf wellicht in de voet en laat iedereen die anti vaccin is dit land links liggen om te bezoeken.

Terug
Naar boven