Fitness Seller

Coronavirus

Reizigers die in Nederland aankomen worden straks verplicht te bewijzen dat ze getest zijn op het coronavirus. Daaruit moet ook blijken dat ze het virus niet onder de leden hebben. Dat wil althans coronaminister Hugo de Jonge, maar daar is wel een aanpassing van de wet voor nodig.

Meneer heeft een nieuwe hobby gevonden hoor. Veel aanpassingen van de wet die we een jaar geleden voor onmogelijk hielden. Zullen er nog wel meer volgen.

Kinderen die niet gevaccineerd zijn mogen worden geweigerd op de kinderopvang. Op school mag dat niet vanwege de leerplicht.
Exact, je mag als bedrijf je eigen huisregels maken wat dat betreft, is wel iets vrij recents geloof ik. Hoe dat zich verhoudt tot andere zaken is nog niet te zeggen, maar een bedrijf/de overheid mag niet zomaar van jou eisen dat je medische gegevens openbaar maakt.

Nog belangrijker is dat het eigenlijk appels met peren vergelijken is. De vaccinaties die kinderen krijgen zijn specifiek gericht op zeer ernstige en extreem besmettelijke ziektes en door in een vroeg stadium regelmatig te vaccineren is men zeer lang beschermd tegen deze ziektes. Of die factoren ook zo gelden bij covid is op zijn zachtst gezegd nog enorm te betwijfelen.
Ik zou geen aanname durven doen wat dit betreft. Toch genoeg landen die voor de gevaarlijkste ziektes (Corona heeft ook die status gekregen gekgenoeg) een vaccinatie bewijs eisen. Weet zeker dat een land als Australië dit zal invoeren.
Als slechts een paar landen dit toch gaan doen schieten ze zichzelf wellicht in de voet en laat iedereen die anti vaccin is dit land links liggen om te bezoeken.
Dat Corona door de WHO als A-klasse ziekte wordt beschouwd is inderdaad heel vreemd. Wellicht dat in eerste instantie de cijfers daar op wezen, maar het is nu al vrij lang duidelijk dat het nou niet bepaald het nieuwe ebola is. Australië heeft overigens al expliciet gezegd dat het niet verplicht zal worden.

Huge de schoenen zei gister tijdens de persco dat het vaccin niet verplicht gaat worden.

Tuurlijk word het niet verplicht, je mag alleen zonder vaccin niet meer naar evenementen, horeca, vliegen, in gezelschap feestdagen vieren, etc.
Ik stel voor dat we allemaal naar Den Haag lopen, zoals de March on Rome en de Beer Hall Putsch.

Tuurlijk word het niet verplicht, je mag alleen zonder vaccin niet meer naar evenementen, horeca, vliegen, in gezelschap feestdagen vieren, etc.

Benieuwd hoe hierop gereageerd zal gaan worden. Ik zie ze er voor in staat namelijk.

VVD denkt na over ‘indirecte vaccinatieplicht’: wie zich niet laat prikken, mag straks minder

Regeringspartij VVD overweegt om een ‘indirecte vaccinatieplicht’ in te voeren in de strijd tegen het coronavirus. Wie zich straks niet laat vaccineren, mag dan bijvoorbeeld niet naar binnen in overheidsgebouwen of naar evenementen.
:trollface:

Meh antiracisme en anarchisme, past nou niet echt bij die bewegingen die Zenzation noemde. Mis iets dat met globalistische autoriteit wil afrekenen om sterkere waarden in stand te houden. Day of reckoning type shit.
Ludendorff kreeg achteraf ook door dat Hitler gewoon krankzinnig was maar zelfs hij had de man gigantisch onderschat.

Laatst bewerkt:
Haha faggy sell outs.
Je kan natuurlijk wel de reactie al raden wanneer leden van RATM mensen gaan vragen om mondkapjes te dragen. Inkoppertje.
Dit krijg je als je reageert zonder eerst goed te lezen. Het is een parodie account en ik ben er voor gevallen. Al verbaasde het mij niks, het is immers 2020 en is er wel gekkere shit gebeurd.

Derp

Laatst bewerkt:
Vind het maar kneusjes. BLM aanmoedigen want alle politie is institutioneel racisme. Die rebelse bandjes zijn allemaal maar wat agressiever roepende politiek correcte sjws.

Terug
Naar boven