apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Als dit waar is waarom zijn huisfeestjes dan verboden? Ik ben nu wel benieuwd hoe dit zit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als dit waar is waarom zijn huisfeestjes dan verboden? Ik ben nu wel benieuwd hoe dit zit.
Omdat er achter de voordeur niet zomaar gecontroleerd mag worden. Daar moet een reden voor zijn, bijvoorbeeld geluidsoverlast.Als dit waar is waarom zijn huisfeestjes dan verboden? Ik ben nu wel benieuwd hoe dit zit.
Weet uit persoonlijke kringen van agenten dat ze niet je huis binnen komen en er niet meer op handhaven. Ze komen echter wel langs voor bijv geluidsoverlast.Als dit waar is waarom zijn huisfeestjes dan verboden? Ik ben nu wel benieuwd hoe dit zit.
Je was me voorOmdat er achter de voordeur niet zomaar gecontroleerd mag worden. Daar moet een reden voor zijn, bijvoorbeeld geluidsoverlast.

Z'n verhaal rammelt aan alle kanten, puur voor een filmpje op het internet, die goede vragen zijn meer toeval.Hij stelt een aantal goede vragen, wel jammer dat ze de antwoorden niet er aan toevoegen, die moet je dan zelf weer opzoeken.
Vandaar ook mijn interesse in de antwoorden.Z'n verhaal rammelt aan alle kanten, puur voor een filmpje op het internet, die goede vragen zijn meer toeval.
Voorbeeld: hartstikke prachtig dat er niet zoveel minder oude mensen doodgaan, maar hoeveel daarvan hebben te kampen met kort- of langdurende gevolgen? Het is niet dat ik de antwoorden heb, maar als je mensen door een mijnenveld stuurt en tevreden vaststelt dat 9 van de 10 het overleven zonder te zeggen dat 8 daarvan niet meer verder kunnen door missende ledematen of minder ernstige verwondingen vertel je ook "de waarheid."
Ik kan er niet bij dat mensen zo enthousiast zijn over dit figuur.
Dat beantwoord niet mijn vraag.Omdat er achter de voordeur niet zomaar gecontroleerd mag worden. Daar moet een reden voor zijn, bijvoorbeeld geluidsoverlast.
Ik hoor en lees dat ook zo nu en dan, maar is dat echt wel zo?Dat beantwoord niet mijn vraag.
Waarom zijn huisfeestjes (zonder geluidsoverlast) dan verboden en krijgen mensen boetes als de maatregelen hier niet zouden gelden.
Ja. Familieleden van mij waren aanwezig bij een huisfeest in Nieuw-Vennep. Marechausse kwam samen met politie het feestje oprollen. Iedereen heeft een boete gekregen. De familieleden waren met een paar anderen via een weiland ontsnapt.Ik hoor en lees dat ook zo nu en dan, maar is dat echt wel zo?
Een feest met rond de 80 mensen in een tent dat midden in de nacht geen geluidsoverlast geeft?Ja. Familieleden van mij waren aanwezig bij een huisfeest in Nieuw-Vennep. Marechausse kwam samen met politie het feestje oprollen. Iedereen heeft een boete gekregen. De familieleden waren met een paar anderen via een weiland ontsnapt.
Deze party is trouwens nog in het nieuws geweest.
![]()
Marechaussee beëindigt feest met tachtig 40- tot 50-jarigen in Nieuw-Vennep
De politie heeft in de nacht van zaterdag op zondag een einde gemaakt aan een groot feest in een tent in het Noord-Hollandse Nieuw-Vennep. Bij het feest waren rond de tachtig mensen van tussen de veertig en vijftig jaar aanwezig, zegt een woordvoerder van de politie zondag tegen NU.nl. Omdat de...www.nu.nl
Waar hebben ze een proces verbaal voor gekregen?Ja. Familieleden van mij waren aanwezig bij een huisfeest in Nieuw-Vennep. Marechausse kwam samen met politie het feestje oprollen. Iedereen heeft een boete gekregen. De familieleden waren met een paar anderen via een weiland ontsnapt.
Deze party is trouwens nog in het nieuws geweest.
![]()
Marechaussee beëindigt feest met tachtig 40- tot 50-jarigen in Nieuw-Vennep
De politie heeft in de nacht van zaterdag op zondag een einde gemaakt aan een groot feest in een tent in het Noord-Hollandse Nieuw-Vennep. Bij het feest waren rond de tachtig mensen van tussen de veertig en vijftig jaar aanwezig, zegt een woordvoerder van de politie zondag tegen NU.nl. Omdat de...www.nu.nl
Sinds wanneer krijgen bezoekers van een feest een boete voor geluidsoverlast? Die gaat altijd naar de bewoner.Een feest met rond de 80 mensen in een tent dat midden in de nacht geen geluidsoverlast geeft?
Staat in het artikel:
De geluidsoverlast is de aanleiding, overtreding corona-regels de redenSinds wanneer krijgen bezoekers van een feest een boete voor geluidsoverlast? Die gaat altijd naar de bewoner.
Er staat dus niet wat de aanwezigen voor proces verbaal hebben gekregen. Er staat alleen dat ze een boete van 95 euro kunnen krijgen.Staat in het artikel:
In verband met het coronavirus zijn dergelijke samenkomsten verboden. Organisatoren van illegale feesten riskeren een boete van 4.000 euro. Aanwezigen die de coronaregels overtreden, kunnen een boete van 95 euro krijgen.
Maar die regels gelden dan weer niet in een woning. Je zou ze wel een boete kunnen geven als je (ongeoorloofd) binnenkomt en iedereen het huis laat verlaten. Dan zijn ze in een te grote groep op de openbare weg.De geluidsoverlast is de aanleiding, overtreding corona-regels de reden
Ik dacht dat het was voor het niet naleven van het houden van 1,5 m afstand.Er staat dus niet wat de aanwezigen voor proces verbaal hebben gekregen. Er staat alleen dat ze een boete van 95 euro kunnen krijgen.
Welke regels gelden niet?Maar die regels gelden dan weer niet in een woning. Je zou ze wel een boete kunnen geven als je (ongeoorloofd) binnenkomt en iedereen het huis laat verlaten. Dan zijn ze in een te grote groep op de openbare weg.
Ik dacht dat het was voor het niet naleven van het houden van 1,5 m afstand.
![]()
Coronaboete per direct verlaagd van 390 naar 95 euro
www.hartvannederland.nl
Ik hoor en lees dat ook zo nu en dan, maar is dat echt wel zo?