Fitness Seller

Coronavirus

Je hebt mogelijk gelijk dat het nu volgens de regeling die jij noemt niet zou kunnen, maar dat wil niet zeggen dat het niet langs andere weg alsnog kan.
Ik vraag het me echt af. Kan me niet voorstellen dat er een andere wet is waarmee ze dit kunnen ondervangen.
Binnenkomen mag indien zij een misdrijf of levensbedreigende situatie waarnemen, maar dat verandert niets aan de strafbaarheid van het bijeenkomen in een woning.

Z'n verhaal rammelt aan alle kanten, puur voor een filmpje op het internet, die goede vragen zijn meer toeval.

Voorbeeld: hartstikke prachtig dat er niet zoveel minder oude mensen doodgaan, maar hoeveel daarvan hebben te kampen met kort- of langdurende gevolgen? Het is niet dat ik de antwoorden heb, maar als je mensen door een mijnenveld stuurt en tevreden vaststelt dat 9 van de 10 het overleven zonder te zeggen dat 8 daarvan niet meer verder kunnen door missende ledematen of minder ernstige verwondingen vertel je ook "de waarheid."

Ik kan er niet bij dat mensen zo enthousiast zijn over dit figuur.
En de antwoorden zijn nog verrot lastig te vinden.

Nou? Ik heb twee auto's, drie fietsen en woon alleen. Jaloezie of burenruzie is geen aanleiding om achter je voordeur te mogen handhaven, overlast en gevaar wel.
Is het ook niet, maar ik doel meer op het klik gedrag wat je nu veel ziet. Jullie hebben het over geluidsoverlast, maar dat melden die buren dan ook als ze je een bezoeker teveel niet gunnen.

Ik vraag het me echt af. Kan me niet voorstellen dat er een andere wet is waarmee ze dit kunnen ondervangen.
Binnenkomen mag indien zij een misdrijf of levensbedreigende situatie waarnemen, maar dat verandert niets aan de strafbaarheid van het bijeenkomen in een woning.
Strafbaarheid?

Het gaat er toch juist om dat het binnentreden voorkomt dat de bewoner (minder) strafbaar is?

Als het afdoende uit de klauwen loopt, verzinnen ze wel iets.
"I'll make it legal," zei een beroemde, fictieve, senator al eens.

Laatst bewerkt:
Strafbaarheid?

Het gaat er toch juist om dat het binnentreden voorkomt dat de bewoner (minder) strafbaar is?

Als het afdoende uit de klauwen loopt, verzinnen ze wel iets.
"I'll make it legal," zei een beroemde, fictieve, senator al eens.
In dit geval dan het gebrek aan strafbaarheid.

Ben benieuwd. Ga zelf een klein feestje organiseren en zal er voor zorgen dat men niet vanaf de openbare weg kan zien hoeveel man er binnen is. Denk dat dat wel voldoende is qua maatregelen.

Laatst bewerkt:
Je verrader slaapt niet. Iets dat we maar al te goed kennen in Nederland.

haha klopt. Wij hadden vorige week nog de keuringsdienst aan de deur. Ze gaven toe dat er gebeld was. Wij weten wel wie dat moet zijn geweest. Dan heb je echt niks nuttigs te doen.

Daar zou je iets concreter in moeten zijn. Laat ik vooropstellen dat ik normaal veel meer mensen zou uitnodigen en dat het niet gaat om mensen in een risicogroep.
Doel op de geldende maatregelen die je overal in het openbare dagelijks leven tegenkomt (handalcohol, afstand, mensen die constant hoesten of snotteren naar huis sturen o.i.d, glazen goed wassen of weggooi bekers enz enz), en of je erover nadenkt om dergelijke te implementeren.

Doel op de geldende maatregelen die je overal in het openbare dagelijks leven tegenkomt (handalcohol, afstand, mensen die constant hoesten of snotteren naar huis sturen o.i.d, glazen goed wassen of weggooi bekers enz enz), en of je erover nadenkt om dergelijke te implementeren.
Alle persoonlijke maatregelen beschouw ik sowieso als normaal en daar ga ik me verder niet mee bemoeien. Er vanuitgaande dat iedereen met verkoudheidsverschijnselen lekker thuis blijft zal ik inderdaad een verdacht geval eruit bonjouren. Glazen krijgen die paupers sowieso niet met O&N.

Cola positief getest op corona.

Terug
Naar boven