- Waardering
- 12.184
Moeten die niet dicht of is dat ook essentieel?Ff bij de bouwmarkt scoren, lekker verder curlen thuis![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moeten die niet dicht of is dat ook essentieel?Ff bij de bouwmarkt scoren, lekker verder curlen thuis![]()
Snel een homegym bunker metselen en ze zoeken het maar uitDie stenen of bouwmarkten? Stenen kan je afsmeren en tot een uurtje of 20/21 is er geen virus toch?
Je hebt niet helemaal opgelet?Buiten horeca om zijn er verder geen winkels dichtgeweest??
Hij zit al sinds maart in lockdown.
Dus jij loopt zonder mondkapje in de winkel?Ik merk dat mijn lontje steeds korter wordt van alle muilkorf r**ards in de winkels en op straat.
wat heb ik gemist dan?

Duh, het is maandag.1500 besmettingen minder dan gisteren.
Coronadashboard | COVID-19 | Rijksoverheid.nl
Informatie over de ontwikkeling van het coronavirus in Nederland.coronadashboard.rijksoverheid.nl

1500 besmettingen minder dan gisteren.
Informatie over de ontwikkeling van het coronavirus in Nederland.coronadashboard.rijksoverheid.nl
Mensen die daar misbruik van maken verpesten het nu voor de rest. Mensen die zich niet aan de regels.houden in het algemeen.
Naar welke cijfers kijken we nou eigenlijk, alleen die ons op dit moment het beste uitkomen?Duh, het is maandag.
100 meer mensen in het ziekenhuis.![]()
Kom je er ook net vandaan?Nou, vette paniek overal. Snel nog even naar de action een berg goedkope shitzooi kopen! Kolere.
Ongelofelijk.
Hadden ze trainingselastieken toch?Nou, vette paniek overal. Snel nog even naar de action een berg goedkope shitzooi kopen! Kolere.
Ongelofelijk.
Top, de maatregelen beginnen al te werken en ze zijn nog geeneens van kracht!1500 besmettingen minder dan gisteren.
Ik ben nog ff snel naar de bouwmarkt geweest én heb net twee nieuwe broeken gekocht. Helemaal in schaapjesvolk style.Nou, vette paniek overal. Snel nog even naar de action een berg goedkope shitzooi kopen! Kolere.
Ongelofelijk.