Fitness Seller

Coronavirus

Santa krijgt covid. Nog meer bangmakende propaganda.

LOCKDOWN

Zouden ze de gym ook weer dichtgooien? Lijkt eerder te gaan om niet essentiële winkels, musea, kappers etc.
In Duitsland natuurlijk wel gym al tijdje dicht maar weet niet of Rutte en co die lijn gaan volgen.

gyms blijven open joh

Zouden ze de gym ook weer dichtgooien? Lijkt eerder te gaan om niet essentiële winkels, musea, kappers etc.
In Duitsland natuurlijk wel gym al tijdje dicht maar weet niet of Rutte en co die lijn gaan volgen.
Gyms worden nog niet genoemd.
Ik heb er wel vertrouwen in dat ze open blijft, anders wordt er weer een hele sector de nek omgedraaid.

Lekker zo net voor de Kerstvakantie en dan gek op kijken als iedereen dan maar bij elkaar op visite gaat.

Kan objectief ook moeilijk beredeneren waarom gyms open zouden mogen blijven als al het andere dicht moet, in de landen om ons heen de gyms al lange tijd dicht zijn etc.
Ik hoop natuurlijk dat ze niet dicht gaan en ik sta ook volledig achter de argumentatie om ze open te mogen houden i.v.m. gezondheid enzo. Ik heb er misschien nog wel meer last van dan iedereen hier wanneer de gyms dicht gaan.
Maar elke andere branche doet er ook alles aan om wel aan de nodige voorwaarden te voldoen, en mag vervolgens ook de deuren sluiten. Je krijgt weer een hoop gezeik wanneer je zegt dat de ene branche wel open mag blijven en de andere niet.

Kunnen ook weer in tenten buiten gaan trainen?

Was te verwachten. Grote groepen mensen houden zich onvoldoende aan voorschriften. Overheid doet haar best om bepaalde sectoren niet de nek om te draaien, echter werken bepaalde groepen consumenten flink tegen.

Kijk om je heen. NL heeft dat vrij goed opgepakt qua steun en de manier hoe dat werkt in de praktijk. Dit lijkt soms hét topic om gal te spuwen over Nederland c.q. de overheid. Vertrek dan naar elders waar het zoveel beter is, zou mij in ieder geval niet dagelijks omringen met constante negativiteit zoals sommigen lijken te doen. Maar goed dat is een keuze.

Terug
Naar boven