MuscleMeat

Coronavirus

Er is eindelijk duidlijkheid wat betreft de voorwaarden voor noodopvang op om de gedwongen sluiting van scholen en opvang op te lossen voor mensen met een cruciaal beroep.
Voor wie is de noodopvang? Het dringende verzoek aan alle ouders /verzorgers is om hun kind(eren) zelf op te vangen. Is dit echt niet mogelijk omdat ouders behoren tot de groep van ‘cruciale / vitale beroepen’ en kunnen zij niet thuis werken, dan kunnen zij hun kinderen aanmelden voor deze noodopvang. Een overzicht van de cruciale beroepen is terug te vinden op de website van de rijksoverheid: Overzicht cruciale beroepen tijdens lockdown | Coronavirus COVID-19 | Rijksoverheid.nl

Pas als beide ouders niet thuis kunnen werken is er de mogelijkheid tot noodopvang, wat begrijpelijk is, maar dan maak je van de sluiting van scholen en opvang uiteindelijk het probleem van het bedrijfsleven.

Er is eindelijk duidlijkheid wat betreft de voorwaarden voor noodopvang op om de gedwongen sluiting van scholen en opvang op te lossen voor mensen met een cruciaal beroep.

Pas als beide ouders niet thuis kunnen werken is er de mogelijkheid tot noodopvang, wat begrijpelijk is, maar dan maak je van de sluiting van scholen en opvang uiteindelijk het probleem van het bedrijfsleven.
Dat was precies de bedoeling. Vee te veel werkgevers eisten dat mensen op kantoor kwamen en daarnaast was onder middelbare scholieren de verspreiding flink aan het oplopen. Twee vliegen in een klap

1536x864a.jpg
Nu willen mensen massaal het dure vaccin, uit snobisme en omdat duurder wel beter moet zijn. Ze zullen ook wel een vaccinatiebewijs op mooier papier willen hebben.

Vaccinatiesnobisme is nu al woord van het jaar in 2021.

Dat was precies de bedoeling. Vee te veel werkgevers eisten dat mensen op kantoor kwamen en daarnaast was onder middelbare scholieren de verspreiding flink aan het oplopen. Twee vliegen in een klap
Eens over de soms vreemde afweging van werkgevers, sommig winkelpersoneel van gesloten winkels moet iig tot de kerst allemaal volgens rooster iedere dag komen opdraven.

Hoe lang kan je doen over alles schoonmaken, denk ik dan.

Jij noemt de Middelbare, maar het sluiten van de basisscholen voor 5 weken vind ik nog steeds onbegrijpelijk.

Dan moet je dat probleem aanpakken en het thuiswerken niet dwingend adviseren, maar verplichten, als onder de middelbare scholieren de verspreiding oploopt pak dan ook dat specifiek aan maar sluit niet alle scholen en opvang. En als laatste, biedt dan ook een oplossing voor mensen die thuis moeten werken en tevens 1 of meerdere kinderen thuisscholing moeten verzorgen of gewoon simpelweg op kleine kinderen moeten passen. Verderop in mijn straat woont een gezin met 3 kinderen (2, 4, en 7), pa heeft een cruciale baan en is van 07:00-18:00 van huis en ma werkt sinds kort weer 4 dagen in de week met een functie die ook gewoon overdags uitgevoerd moet worden. Helaas kan ze dat vanaf huis doen, dus zoek het maar uit met je baas zegt de overheid dan.

Dan moet je dat probleem aanpakken en het thuiswerken niet dwingend adviseren, maar verplichten, als onder de middelbare scholieren de verspreiding oploopt pak dan ook dat specifiek aan maar sluit niet alle scholen en opvang. En als laatste, biedt dan ook een oplossing voor mensen die thuis moeten werken en tevens 1 of meerdere kinderen thuisscholing moeten verzorgen of gewoon simpelweg op kleine kinderen moeten passen. Verderop in mijn straat woont een gezin met 3 kinderen (2, 4, en 7), pa heeft een cruciale baan en is van 07:00-18:00 van huis en ma werkt sinds kort weer 4 dagen in de week met een functie die ook gewoon overdags uitgevoerd moet worden. Helaas kan ze dat vanaf huis doen, dus zoek het maar uit met je baas zegt de overheid dan.
Die vrouw in het nieuws die zei dat ze nu juist wel weer een paar dagen naar kantoor ging omdat het met 3 kinderen in een klein huis niet te doen was.
:roflol:

Die vrouw in het nieuws die zei dat ze nu juist wel weer een paar dagen naar kantoor ging omdat het met 3 kinderen in een klein huis niet te doen was.
:roflol:
En dan lekker je vent er meer opzadelen.

Ik heb ook een verhaal gehoord over iemand die al een tijd op zolder werkt en pas geleden zo'n "wc-slot" heeft gezet. Bij rood blijft de derur dicht en reageert hij niet op huilen krijsen en vloeken.

En dan lekker je vent er meer opzadelen.

Ik heb ook een verhaal gehoord over iemand die al een tijd op zolder werkt en pas geleden zo'n "wc-slot" heeft gezet. Bij rood blijft de derur dicht en reageert hij niet op huilen krijsen en vloeken.
Vervelend ook om een partner te hebben die steeds aan het huilen, krijsen en vloeken is... Dan zou ik ook wel zo'n slot er op zetten.

De PvdA heeft hier ook aan meegedaan en volgens de nieuwe regels van diversiteit, inclusiviteit en intersectionaliteit kan je alleen maar vertegenwoordigd worden door iemand uit hetzelfde hokje en denk je ook hetzelfde als mensen uit dat hokje.
Zo niet, dan wordt het hoog tijd om het geinternaliseerde witte suprematie denken van je af te schudden en je denkbeelden te dekoloniseren.

Veel racistischer dan dat wordt het niet, of het moet het voornemen zijn om voor "progressieve" doeleinden etnischiteit te gaan registreren zodat we kunnen discrimineren om gelijkheid te bereiken en vol kunnen gaan voor de Libanonisering van Nederland.

Als FvD zou ik me wel zorgen maken als je niet langer het redelijke alternatief bent voor de PVV, maar als de PVV het redelijke alternatief wordt voor de FvD.

Het beste zou het zijn als Nederland massaal op Pieter Omtzigt zou stemmen zodat hij de rechtstaat kan oplappen.

Shit je denkt dit echt over Omtzigt :(

Shit je denkt dit echt over Omtzigt :(
Hoe kan je anders over Omtzigt denken?

Hij is al jaren bezig met echt belangrijke zaken, bijvoorbeeld de grijpgrage Europese Unie-tengels van onze pensioenen afhouden, is inhoudelijker en kritischer dan menig lid van de oppositie. Zijn principes hebben hem al eens een vrijwel onverkiesbare plaats op de CDA conceptlijst opgeleverd.

Wat je voor de rest ook vindt van het CDA, kartelpartijen, verkwanseling van Nederland, niemand kan beweren dat een Kamer met Omtzigt slechter is dan zonder.
Terwijl je van Thierry zou kunnen zeggen dat hij als opiniemaker of denktank beter op zijn plek is dan in het Parlement.

Ik heb niet de illusie dat hij het gaat fixen, daarvoor zal de rot te diep zitten, maar zonder wordt het niet eens geprobeerd.

Laatst bewerkt:
Hoe kan je anders over Omtzigt denken?

Hij is al jaren bezig met echt belangrijke zaken, bijvoorbeeld de grijpgrage Europese Unie-tengels van onze pensioenen afhouden, is inhoudelijker en kritischer dan menig lid van de oppositie. Zijn principes hebben hem al eens een vrijwel onverkiesbare plaats op de CDA conceptlijst opgeleverd.

Wat je voor de rest ook vindt van het CDA, kartelpartijen, verkwanseling van Nederland, niemand kan beweren dat een Kamer met Omtzigt slechter is dan zonder.
Terwijl je van Thierry zou zeggen dat hij als opiniemaker of denktank beter op zijn plek is dan in het Parlement.

Ik heb niet de illusie dat hij het gaat fixen, daarvoor zal de rot te diep zitten, maar zonder wordt het niet eens geprobeerd.
** kruist vingers en hoopt op een rijke zakenman met gigantisch ego die de laatste 30 jaar dit land naar de klote geholpen heeft zien worden en besluit hier iets aan te willen doen **

Terug
Naar boven