MuscleMeat

Coronavirus

Ik was ook niet serieus, maar denk wel dat velen deze connectie maken en het zien als onderdeel van een groter plan.
Dat vermoeden had ik wel een beetje gezien de alu smiley, wilde het toch even gezegd hebben. Het punt is dat mensen die een groter plan zien, alles wat er gebeurt zien door de filter en/of lens van dat plan.

Je kunt je natuurlijk afvragen waarom er verdere -de verste- maatregelen worden getroffen voor een minder heftige variant. En waar het dan ooit op gaat houden en we weer normaal kunnen doen.
Naar ik begrepen had was het even heftig, maar besmettelijker?

Naar ik begrepen had was het even heftig, maar besmettelijker?
Als het dezelfde is waar we het eerder over hadden had ik meer besmettelijk minder heftig begrepen, en dat zulke mutaties gewoon zijn. Heb het Boris niet horen specificeren bij deze verdere kerstlockdown.

Als het dezelfde is waar we het eerder over hadden had ik meer besmettelijk minder heftig begrepen, en dat zulke mutaties gewoon zijn. Heb het Boris niet horen specificeren bij deze verdere kerstlockdown.
Ieder virus muteert toch altijd zoals griep dat ook doet?

Geen idee of het dezelfde is.

Ieder virus muteert toch altijd zoals griep dat ook doet?

Geen idee of het dezelfde is.
Influenza wisselt tussen varianten waar echt verschillende antilichamen voor nodig zijn - en de verkeerde paraat hebben juist een ernstiger ziekteverloop geeft. Bij de varianten van (het) coronavirus(sen) zijn er geen bekend waar dat ook bij gebeurt - en er bijvoorbeeld ook een ander vaccin voor nodig is.

Hoewel dat bij influenza niet echt om verdere nieuwe mutaties gaat lijkt mij? Maar er gewoon verschillende strains met die verschillende binding proteins van heersen.

Je kunt je natuurlijk afvragen waarom er verdere -de verste- maatregelen worden getroffen voor een minder heftige variant. En waar het dan ooit op gaat houden en we weer normaal kunnen doen.
Van wat ik zo snel begrijp is het ziektebeloop na infectie van deze variant ongeveer hetzelfde, maar verspreidt deze zich alleen makkelijker. Bijgevolg heb je simpelweg met dezelfde maatregelen een snellere verspreiding onder de bevolking, en dus een snellere volloop van ziekenhuizen.

Maar ja, wel sneller groepsimmuniteit :trollface:

Van wat ik zo snel begrijp is het ziektebeloop na infectie van deze variant ongeveer hetzelfde, maar verspreidt deze zich alleen makkelijker. Bijgevolg heb je simpelweg met dezelfde maatregelen een snellere verspreiding onder de bevolking, en dus een snellere volloop van ziekenhuizen.

Maar ja, wel sneller groepsimmuniteit :trollface:
Dan snap ik de wensen om er wat aan te doen ja. Zal het wel een andere strain zijn dan waar ze het eerder dit jaar zo over hadden.

Kortom: zsm zo veel mogelijk vaccineren.

Kortom: zsm zo veel mogelijk vaccineren.
1608471708598.png

Weet niet of deze al gepost was maar vond dit wel een interessante docu

Waar gaat dit heen?

Bijlagen

• 559FCEE0-D166-4C6C-8D90-941F0430CF2C.png
    559FCEE0-D166-4C6C-8D90-941F0430CF2C.png
    583,8 KB · Weergaven: 66
Jammer dat je geen ziekenhuis en IC opnames kunt kiezen.

overlijens.jpg
besmettingen.jpg

Heb een link naat die motie?
nee man, wel vaag rijmt niet echt met dit..

Bijlagen

• F156D5FB-885B-4DBF-9832-4917F12B28B7.jpeg
    F156D5FB-885B-4DBF-9832-4917F12B28B7.jpeg
    35,2 KB · Weergaven: 50
Terug
Naar boven