- Waardering
- 11.758
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Ja dit is altijd wel het makkelijkst...typisch.Je geeft me eigenlijk geen keuze, maar ik geef je het voordeel van de twijfel en houd het bij
.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dit is altijd wel het makkelijkst...typisch.Je geeft me eigenlijk geen keuze, maar ik geef je het voordeel van de twijfel en houd het bij
.
Ja, je komt met een artikel over UFO’s en een filmpje over 8,5 triljoen dollar wat verdwenen is. Wat je met het eerste bedoelt geen idee en als het tweede betrekking heeft op gratis energie, dan snap ik niet waarom daar 8,5 triljoen dollar aan uitgegeven zou moeten worden.
Is het je niet opgevallen dat er sinds de B2-spirit en de F117 stealth fighter erg weinig nieuws naar buiten is gekomen van nieuw ontwikkeld oorlogstuig? Maar de triljoenen zijn wel ergens aan uitgegeven.Ja, je komt met een artikel over UFO’s en een filmpje over 8,5 triljoen dollar wat verdwenen is. Wat je met het eerste bedoelt geen idee en als het tweede betrekking heeft op gratis energie, dan snap ik niet waarom daar 8,5 triljoen dollar aan uitgegeven zou moeten worden.
Ik vraag hier heel simpel om bewijs, als je dat niet hebt kan je dat ook gewoon zeggen hoor.
Is het je niet opgevallen dat er sinds de B2-spirit en de F117 stealth fighter erg weinig nieuws naar buiten is gekomen van nieuw ontwikkeld oorlogstuig? Maar de triljoenen zijn wel ergens aan uitgegeven.
Het verdwenen geld zit in blackbudget programma's of de zogenaamde special access programs waar ze de laatste 70 jaar doorbraken gemaakt hebben oa in:
Propulsie (zwaartekracht aandrijving)
Energie opwekking (om het zwaartekrachtveld te genereren)
Gratis energie wordt al jaren tegengehouden door olieindustrie en de deepstate omdat dit tegen hun belang ingaat.
Ik ben maar een alu-hoedje joh, we spreken elkaar in de toekomst.
Oja had ik al verteld dat ze toegegeven hebben inderdaad in het bezit te zijn van meta materials?
Ik kan ook niet bewijzen dat het stikt van leven in het universum, maar mijn logisch verstand zegt dat dit wel zo is.Ik vraag hier heel simpel om bewijs, als je dat niet hebt kan je dat ook gewoon zeggen hoor.
Afrikaanse variant naar het schijnt. Net als de Britse besmettelijker...Volgens het rivm is er een nieuw corona variant ontdekt in nederland. Hmm
Wat denk je wat die ufo's zijn die men soms ziet. Technologie is veel verder dan men denkt.Is het je niet opgevallen dat er sinds de B2-spirit en de F117 stealth fighter erg weinig nieuws naar buiten is gekomen van nieuw ontwikkeld oorlogstuig? Maar de triljoenen zijn wel ergens aan uitgegeven.
Het verdwenen geld zit in blackbudget programma's of de zogenaamde special access programs waar ze de laatste 70 jaar doorbraken gemaakt hebben oa in:
Propulsie (zwaartekracht verplaatsing)
Energie opwekking (om het zwaartekrachtveld te genereren)
Gratis energie wordt al jaren tegengehouden door olieindustrie en de deepstate omdat dit tegen hun belang ingaat.
Ik ben maar een alu-hoedje joh, we spreken elkaar in de toekomst.
Oja had ik al verteld dat ze toegegeven hebben inderdaad in het bezit te zijn van meta materials?
Gratis energieGratis energie wordt al jaren tegengehouden door olieindustrie en de deepstate omdat dit tegen hun belang ingaat.
. Komt het in de juiste vorm uit de lucht vallen waar je per direct gebruik van kunt maken? Voor zover ik weet moet energie nog altijd opgewekt worden en/of omgezet en bruikbare vormen (die ook rendabel zijn). Ik weet niet wie dat allemaal gaat doen als het gratis is? Zonlicht bedoel je?Gratis energie. Komt het in de juiste vorm uit de lucht vallen waar je per direct gebruik van kunt maken?

De reden dat we zuinig zouden moeten doen met stroom is omdat het geld kost.Gratis energie. Komt het in de juiste vorm uit de lucht vallen waar je per direct gebruik van kunt maken? Voor zover ik weet moet energie nog altijd opgewekt worden en/of omgezet en bruikbare vormen (die ook rendabel zijn). Ik weet niet wie dat allemaal gaat doen als het gratis is?
Gratis energie lijkt mij ook geen goed idee. Het is een mooi inkomstenbron (geld moet nou eenmaal rollen) en als het gratis is, gaan mensen er als een malloot gebruik van maken. Een beetje zuinig aan doen is soms niet zo verkeerd.
Zo zijn veel mensen. In Amsterdam hadden bijna alle gebouwen die tot jaren 80 werden gebouwd geen aparte watermeters. Dus als jij mijn buurman was en de hele dag de kraan liet lopen betaalde je net zoveel als een ander, die misschien heel zuinig was. Drie keer raden wat er gebeurde toen er veel watermeters werden geplaatst.Waarom zouden we meer verbruiken als het gratis zou zijn?
Wie maakt de zonnepanelen? Bij welke kinderen halen we onze grondstoffen?
Als benzine gratis is, dan gaat iedereen als een malloot overal heen rijden. Er is ook nog een milieu waar we best even stil bij mogen staan. Zelfs als er energiebronnen zijn die an sich geen negatief effect op het milieu hebben (die hebben we nu nog niet), dan is gratis energie geen goed idee. Genoeg dingen die mensen er mee zullen doen die wel negatieve effecten meedragen voor de omgeving.De reden dat we zuinig zouden moeten doen met stroom is omdat het geld kost.
Waarom zouden we meer verbruiken als het gratis zou zijn? Ga je dan voor de grap allerlei apparaten aanzetten in huis (die je niet gebruikt) alleen maar omdat het gratis is? Dat maakt geen sense. Als benzine gratis zou zijn dan laat je je auto ook niet aan staan terwijl je er niet in rijdt.
Vandaar mijn frustratie over die groengekkies die het klimaat willen redden door het milieu te verwoesten en niet kijken naar de milieu- en klinaatschade voordat, tijdens en nadat er een zonnepaneel of windmolen "duurzame" energie heeft staan opwekken.Er is ook nog een milieu waar we best even stil bij mogen staan. Zelfs als er energiebronnen zijn die an sich geen negatief effect op het milieu hebben
Eensch. Vervolgens ook nog eens lekker los gaan op natuurlijke producten met palm(olie) en soya. "Groen", "duurzaam" en "natuurlijk" zijn toch wel de meest tenenkrommende en misbruikte woorden. Heel leuk dat wind en zon onbeperkt energie is, maar het winnen daarvan is nog niet zo duurzaam als dat we willen.Vandaar mijn frustratie over die groengekkies die het klimaat willen redden door het milieu te verwoesten en niet kijken naar de milieu- en klinaatschade voordat, tijdens en nadat er een zonnepaneel of windmolen "duurzame" energie heeft staan opwekken.
In het geval van alu-hoedje ga ik er van uit dat het energie is waar je niet voor hoeft te betalen, want deepstate enzo.Volgens mij gaat de discussie nu ontsporen als we niet goed definiëren wat gratis energie is. Voor mij is het niet gratis als ik er geen geld voor moet betalen, maar als de mensheid er geen moeite voor moet doen, en energie is niet beperkt tot elektriciteit of benzine, maar gewoon energie in de breedste zin van het woord. Vandaar dat ik stellig blijf beweren dat er geen gratis energie bestaat en ook niet zal bestaan.
Het is zo'n beetje hierdoor begonnen.In het geval van alu-hoedje ga ik er van uit dat het energie is waar je niet voor hoeft te betalen, want deepstate enzo.
Nee hoor gratis energie bestaat allang, waarschijnlijk antimaterie, vacuum energie of fusie. Vraag is of je een kijkje mag nemen in zo'n special access programma van de Yanks, dan ga ik met je mee. Of denk je dat die missende pentagon triljoenen in het water gegooid zijn?
Wat we de afgelopen 100 jaar hebben gezien is de macht van de aardolie en wapen industrie, en nu zien we overduidelijk het kwaad van de pharmaceuten.
Ons bewustzijn schept de realiteit![]()
Er is ook uit te leggen waarom dat aannemelijker is dan dat wij op deze aarbol wat dat betreft uniek zijn.Ik kan ook niet bewijzen dat het stikt van leven in het universum, maar mijn logisch verstand zegt dat dit wel zo is.