Fitness Seller

Coronavirus

Uiteindelijk bepaalt geld vanuit overheid, beurzen, donaties wat er onderzocht wordt.

De keuze voor uranium als grondstof voor kernenergie kwam mede door de toepassing voor oorlogsvoering. Als een miljardair een zeldzame teenzweer krijgt is de kans dat hij geld steekt in onderzoek naar doe zeldzame teenzweer groter.

Vreemd genoeg komt onderzoek gesponsord door de Coca Cola Company altijd tot genuanceerdere conclusies dan niet gesponsord onderzoek over suikerhoudende dranken.
Absoluut. En daarom moet er vooral door de overheid geld worden gegeven voor onderzoek. De NWO is behoorlijk objectief in toewijzing. Als je te veel afhaalmaaltijd van bedrijven krijg je uitwassen zoals jij noemt.

Echter dat zelfde Coca Cola steekt ook hinderden miljoenen euro in het ontwikkelen van een plantbased petfles. Dat is geen pseudowetenschap of framing van resultaten zoals sommige bedrijven soms wel doen.

En Unilever ontwikkelt alternatieven voor vlees op een manier die de overheid nooit zou kunnen uitvoeren.

ASML heeft heel veel technologie ontwikkeld waarmee in China de chips voor onze iPhones gemaakt worden. Sterker nog: Eindhoven gebaseerd op Philips maar inmiddels ook de TUe en ASML etc. Is de plek waar de snelheid van jouw computer, internetverbinding en beeldscherm ontwikkeld wordt. De fysieke basistechnologie wordt voor een aardig deel daar ontwikkeld. Door wetenschappers en bedrijven. De software zit in Silicon Valley en productie in China. Allemaal ook wetenschap.

Dus je hebt helemaal gelijk dat er balans nodig is. En er is niet voor niets een plicht om de financier en mogelijke belangen te noemen in peer reviewed papers. Alsnog is dat soort onderzoek niet altijd onzin. Enige beïnvloeding is er zeker.

Maar kennis is macht. Dus je kunt wetenschap zeker misbruiken voor eigen gewin. En er zijn zat mensen en landen die dat doen. China steelt kennis, Amerika eigent het zich toe. Etc.

En gek genoeg verdienen zijn en de pet-producten daar ook weer gewoon aan.
Ja natuurlijk. Is dat een probleem? Verdien jij ook niet als je gaat werken? Kapitalisme is niet perfect, verre van, maar als jij een beter alternatief hebt win je net als @Galen een Nobelprijs.

Ja natuurlijk. Is dat een probleem? Verdien jij ook niet als je gaat werken? Kapitalisme is niet perfect, verre van, maar als jij een beter alternatief hebt win je net als @Galen een Nobelprijs.
Nee, maar al die milieu vriendelijk zooi doen ze alleen maar voor goede naam, omdat ze bakken met subsidies krijgen en/of omdat het huidige product in de toekomst te duur wordt.

Nee, maar al die milieu vriendelijk zooi doen ze alleen maar voor goede naam, omdat ze bakken met subsidies krijgen en/of omdat het huidige product in de toekomst te duur wordt.
Dit idd, van die bedrijven die in Amerika vol woke, blm en groen gaan t/m genderneutrale toiletten aan toe, maar ondertussen met twijfelachtige regimes mooie deals sluiten en in buitenland en ver weg geen problemen hebben met discriminatie, het executeren van mensen met andere oriëntaties en afvaldumpen.

Als wij dat niet willen kopen we lekker ‘river ‘ cola? Als niemand behoefte heeft aan ‘groen’ wordt het geen succes?

Als wij dat niet willen kopen we lekker ‘river ‘ cola? Als niemand behoefte heeft aan ‘groen’ wordt het geen succes?
Of Coca Cola het wil of niet, ze worden gedwongen de milieuvriendelijke kant op te gaan en wat verpakking betreft vind dat helemaal prima. Mijn werkgever verdient daar prima aan. :D

Dit idd, van die bedrijven die in Amerika vol woke, blm en groen gaan t/m genderneutrale toiletten aan toe, maar ondertussen met twijfelachtige regimes mooie deals sluiten en in buitenland en ver weg geen problemen hebben met discriminatie, het executeren van mensen met andere oriëntaties en afvaldumpen.
Je omschrijft mijn werkgever tot in de puntjes. ;)

Het ergste vind ik nog dat als ik de reacties onder een coronagelateerd nieuwsbericht lees ik me besef dat die mensen allemaal stemrecht hebben.
Wanneer men enkel zou mogen stemmen nadat ze gevaccineerd zijn lopen de PVV, FvD en Denk helemaal leeg :roflol: Althans als het klopt dat veel van de mensen die aangeven zich niet te willen laten vaccineren op deze partijen stemmen.

Misschien bestaat er ook wel een tijdreismachine.

Hoe komen we aan de elektriciteit of warstof? Als je kernenergie bedoeld heb je deels gelijk, maar willen we wel de wereldwijde energiebehoefte daarmee voorzien?

Er waarom zou het electriciteitsnet gebouwd en gevoed worden als daar geen financiële vergoeding tegenover staat?
Nee hoor gratis energie bestaat allang, waarschijnlijk antimaterie, vacuum energie of fusie. Vraag is of je een kijkje mag nemen in zo'n special access programma van de Yanks, dan ga ik met je mee. Of denk je dat die missende pentagon triljoenen in het water gegooid zijn?
Wat we de afgelopen 100 jaar hebben gezien is de macht van de aardolie en wapen industrie, en nu zien we overduidelijk het kwaad van de pharmaceuten.
Ons bewustzijn schept de realiteit :)

Mwah, gratis energie.
Er zal altijd wel een ambtenaar zijn die er belasting over gaat heffen.

Voor Steks.

Het Pentagon en iets toegeven:rolleyes: Hier staat wat mij betreft: Black budget money well spent. Of denk jij dat die 'ufos' die ze hebben op rode diesel vliegen? Mss moet je je is een paar uur gaan inlezen op dit onderwerp. hoop dat het je lukt feit en fictie van elkaar te onderscheiden.

O ja, dit waren ze in 2013 aan geld 'kwijt':

Leuk weetje, want dit speelt natuurlijk niet sinds gisteren. Die raket, o nee dat vliegtuig, dat in 2001 op die vleugel van het Pentagon crashte...was precies het gedeelte dat adminitratief onderzoek hiernaar deed.

Voor Steks.

Het Pentagon en iets toegeven:rolleyes: Hier staat wat mij betreft: Black budget money well spent. Of denk jij dat die 'ufos' die ze hebben op rode diesel vliegen? Mss moet je je is een paar uur gaan inlezen op dit onderwerp. hoop dat het je lukt feit en fictie van elkaar te onderscheiden.

O ja, dit waren ze in 2013 aan geld 'kwijt':

Leuk weetje, want dit speelt natuurlijk niet sinds gisteren. Die raket, o nee dat vliegtuig, dat in 2001 op die vleugel van het Pentagon crashte...was precies het gedeelte dat adminitratief onderzoek hiernaar deed.

Je geeft me eigenlijk geen keuze :aluhoedje:, maar ik geef je het voordeel van de twijfel en houd het bij :roflol: .

Terug
Naar boven