- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het VK is ook een soort eiland, maar ik ben het met je opmerking eens.speelt het feit dat australië en nieuw-zeeland eilanden zijn daar niet ook een enorme rol bij
Doen ze het goed, of hadden ze pas heel laat nauwelijks besmettingen?
Zo goed doet IJsland het niet.
Noord-Korea is misschien nog wel het beste voorbeeld. Hun buurlanden Zuid-Korea en China zijn aardig getroffen door corona, maar door tijdig de grenzen volledig op slot te gooien hebben ze amper besmettingen en de besmettingen die er waren hebben ze adequaat behandeld.Zo goed doet IJsland het niet.
Noem dan Laos ofzo (daar testen ze ook amper, dus cijfers zeggen niet zo veel).
Ik had zoiets ook al gevonden, maar beide voor beide verhalen is de laatste berichtgeving 4 januari, dus ja.....![]()
Fact check: Nurse who fainted after COVID-19 vaccine did not die
Update January 4, 2021: Including comment from Ancestry in paragraph 10.www.reuters.com
In Groenland ook.
Dit soort sites zijn meestal niet echt betrouwbaar.
Daar heb je iig geen ijsberen. Ze hebben ook allebei verdomd weinig Marokkanen.Antarctica nog beter!
Waar kan ik heen? .........heb getwijfeld over Antarctica...
Zit daar niet de ingang naar de andere kant van de hollow earth? Weet alleen niet of je dan bij de geheime basis van de nazi's of bij de hagedismensen terecht komt.Antarctica nog beter!
Waar kan ik heen? .........heb getwijfeld over Antarctica...
Als ze 3 weken na het flauwvallen nog leefde komt het wel goed denk ik. Kunnen volgend jaar nog eens navragen.Ik had zoiets ook al gevonden, maar beide voor beide verhalen is de laatste berichtgeving 4 januari, dus ja.....
Daar heb je iig geen ijsberen. Ze hebben ook allebei verdomd weinig Marokkanen.