AndroidHealthClinic

Coronavirus

Gisteren ging het hier over de slechte wijze van rapporten (zoals dat er elke dag aantallen t.o.v. de dag ervoor genoemd worden, hetgeen niets zegt en misleidend is, want er wordt de registratie gedurende de week varieert ). Hier een artikel daarover.

De ziekteverschijnselen zijn het voornaamste middel tot verspreiding dus dan zegt symptomatisch ziek worden daar toch iets over?
Zeker. Dat hoor je mij ook niet ontkennen.

Ik dacht enkel dat iemand zonder die symptomen het ook kan verspreiden. Zeker kids die geen afstand houden e.d.

Ik neem aan dat het zich nu ook verspreid door mensen die geen symptomen hebben, anders zou het vrij gemakkelijk te voorkomen zijn indien mensen met symptomen thuis blijven (ik weet dat niet iedereen dit doet , maar ik kan mij niet voorstellen dat mensen met symptomen gezellig bij opa en oma op bezoek gaan; die oudjes moeten het toch via iemand krijgen).

Laatst bewerkt:
Nu in Nieuwsuur. Gaat over de besmettelijkheid van kinderen (5-10 jaar). Die Britse variant schijnt toch ook juist door kids wel verspreid te worden? Niet ziek worden / geen symptomen vertonen hoeft trouwens toch niet per definitie iets te zeggen over het verspreiden van de ziekte? Kinderen worden ook nauwelijks getest. Ben wel benieuwd naar die uitkomst in Lansingerland.
Bij de nieuwe (Britse variant) denken ze dat. Voor het gewone virus lijkt het minder. Alsnog: virus is nog steeds vrij nieuw en er is veel onbekend.

Ben ook benieuwd naar meer onderzoek

De ziekteverschijnselen zijn het voornaamste middel tot verspreiding dus dan zegt symptomatisch ziek worden daar toch iets over?
In principe wel, maar je kunt blijkbaar ook a symptomatisch besmet zij en ether toch doorgeven. De vraag is hoe veel.

Als je niet ziek wordt repliceert het virus zich niet zo veel als wel ziek, normaliter. Punt is dat er veel onbekend is en wij geen virologen.

:emo: Want het probleem zit hem in al die sociale contacten in de avonden :emo: En niet in het feit dat de kantoren weer voller zijn. Dit plan kun je toch zo onderuit halen met alle data die er voorhanden is bijvoorbeeld bij Google. Maar game on :rolleyes:

Toch niet:

Toch even flexen met wat ze zouden kunnen doen.

Canada en ik geloof UK hebben wel een avondklok. Rijden er politieautos met sirene en zwaailichten rond om op iedereen te letten.

Soms hoop ik nog wel eens dat ze ons gewoon zitten te trollen daar in Den Haag, dat ze gewoon op een dag zeggen; jongens het was allemaal een test en jullie hebben keihard gefaald domme schapen.

Soms hoop ik nog wel eens dat ze ons gewoon zitten te trollen daar in Den Haag, dat ze gewoon op een dag zeggen; jongens het was allemaal een test en jullie hebben keihard gefaald domme schapen.
Haha zoiets heb ik ook al is gedacht. Dat het zo overduidelijk is dat we tegen elkaar uitgespeeld worden dat we uiteindelijk een eenheid vormen.

Voor jou zeker, want jij handhaaft graag bij nacht en ontij natuurlijk :kiss:
Dat ook. Avondklok duidt op veel verzet en moet je ook voorzichtig mee zijn als overheid. Is ook geen zaligmakende regel of ook niet de enige regel. Maar in andere landen wordt (of werd) een avondklok veelal in combinatie gedaan, bijvoorbeeld horeca open tot een bepaalde tijd en daarna binnen half uur thuis zijn tot de volgende ochtend. Dit land is zo zwak en komt om van het polderen, kan niet eens handhaven.

Terug
Naar boven