MuscleMeat

Coronavirus

Waar zijn nu opeens alle genderongelijkheid schreeuwers trouwens gebleven? Mannen gaan gemiddeld 4 jaar eerder dood en moeten ook nog eens harder werken.

Als mannen pas op hun 67ste met pensioen mogen, dan eis ik dat vrouwen tot hun 71 door moeten gaan met werken ter compensatie. Dit is anders overduidelijk intersectioneel en institutioneel seksisme en genderongelijkheid.
Ach nee. Jullie mannen halen de ene Darwin award na de andere binnen! :D

Gezellig buur. Mijn zaktrainingen (niet te verwarren met het soort die @haaii op zijn zolderkamer uitvoert) zal ik dan wel rondt een uurtje of 08:00 doen ;).
Mooi, doe het een beetje ritmisch, dan ben ik net weer mijn ingeplugde elektrische gitaar aan het stemmen en toonladders aan het oefenen. Mijn proteïnescheten resoneren around the clock.

Die award bestaat dus echt 💰💲
Jazeker

'De Darwin Award is een cynische "eer" die wordt gegeven aan mensen die "bijdragen" aan de menselijke evolutie door zichzelf op een spectaculair domme manier te laten verongelukken en dus de mogelijkheid om zichzelf voort te planten verliezen. De gedachte erachter is dat de persoon zo dom is dat hij een levend bewijs is van evolutie in uitvoering. Zijn of haar (ondermaatse) genen worden door de persoon zelf dus uit de genenpoel verwijderd.'

Gefeliciteerd dan maar he! :D

Terug
Naar boven