Ik bedoel tot in de kern van onze aardkloot.Global warming meten we toch alleen in Westerse landen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik bedoel tot in de kern van onze aardkloot.Global warming meten we toch alleen in Westerse landen?
Jullie ook! Het opperhoofd van de wappies legt hier nog even haarfijn uit hoe het zit:
![]()
Ja, 65+ is een kleine 3,5 miljoen mensen.Beetje afhankelijk welke criteria je hanteert. We hebben een paar miljoen mensen boven de 65 en best ook veel boven de 65 en extra risicofactoren. Daarnaast aardig wat onder de 65 met risicofactoren. Ik heb verschillende getallen voorbij zien komen. Tot wel 6 miljoen.
Dat creeërt flink wat kansen voor de huizenmarkt en woningnood.
Dat creeërt flink wat kansen voor de huizenmarkt en woningnood.

Ach nee. Jullie mannen halen de ene Darwin award na de andere binnen!Waar zijn nu opeens alle genderongelijkheid schreeuwers trouwens gebleven? Mannen gaan gemiddeld 4 jaar eerder dood en moeten ook nog eens harder werken.
Als mannen pas op hun 67ste met pensioen mogen, dan eis ik dat vrouwen tot hun 71 door moeten gaan met werken ter compensatie. Dit is anders overduidelijk intersectioneel en institutioneel seksisme en genderongelijkheid.

Als je in een verzorgingstehuis wil wonenDat creeërt flink wat kansen voor de huizenmarkt en woningnood.
Did you just assume my gender?Ach nee. Jullie mannen halen de ene Darwin award na de andere binnen!![]()
Niet iedereen die 65+ is is bejaard. Kijk maar naar @Bosco55555
Zal dat onthouden als ik boven je kom wonen (train rond 24:00, mijn laatste favoriete oefening is de deadlift).Dat creeërt flink wat kansen voor de huizenmarkt en woningnood.
Ik heb ooit een Darwin award gewonnen, van het Darwin Initiative.Ach nee. Jullie mannen halen de ene Darwin award na de andere binnen!![]()
Tussen de dementerende vrouwtjes zonder kunstgebit biedt ook mogelijkheden!

Gezellig buur. Mijn zaktrainingen (niet te verwarren met het soort die @haaii op zijn zolderkamer uitvoert) zal ik dan wel rondt een uurtje of 08:00 doenZal dat onthouden als ik boven je kom wonen (train rond 24:00, mijn laatste favoriete oefening is de deadlift).
.Ik mag toch hopen dat je niet hetzelfde bedoeld?Ik heb ooit een Darwin award gewonnen, van het Darwin Initiative.

😍 💪 thnxs (fixed)Niet iedereen die65+is is bejaard. Kijk maar naar @Bosco55555
Mooi, doe het een beetje ritmisch, dan ben ik net weer mijn ingeplugde elektrische gitaar aan het stemmen en toonladders aan het oefenen. Mijn proteïnescheten resoneren around the clock.Gezellig buur. Mijn zaktrainingen (niet te verwarren met het soort die @haaii op zijn zolderkamer uitvoert) zal ik dan wel rondt een uurtje of 08:00 doen.
Zal dat onthouden als ik boven je kom wonen (train rond 24:00, mijn laatste favoriete oefening is de deadlift).

Die award bestaat dus echt 💰💲
Schwarzeneggertje komt 24/7, die wil je niet boven je hebben.Ik denk niet dat je hem daarmee bang maakt, hij heeft veel erger meegemaakt met BOVENBUREN.![]()
Jazeker