MuscleMeat

Coronavirus

Ach nee. Jullie mannen halen de ene Darwin award na de andere binnen! :D
Darwin telt alleen als je doodgaat voordat je je hebt voortgeplant. Dus hoe dom ik ook doodga, een Darwin Award kan ik niet winnen. Mijn genen zijn de wereld al verder in gestuurd. :trollface:

"Een baas gebruikt geen aas" 💪 :cool:

Woonplaats is gezellig in het nieuws omdat iedereen getest gaat worden :roflol:

hangt er vanaf waar je kijkt, maar veel operaties worden uitgesteld omdat er geen IC bedden beschikbaar zijn.

Maar is dat 100% te voorkomen als men zich aan de maatschappij houd?

Dus wordt er geen doodvonnis gegeven aan een 35 jarige vrouw met borstkanker terwijl dat (eenvoudig) voorkomen had kunnen worden.

Maar is dat 100% te voorkomen als men zich aan de maatschappij houd?
De maatregelen zoals het sluiten van de horeca, zorgen vooral voor een daling onder de jongeren. Dat is niet de groep die doorgaans op de ic's beland.

Grafiek.png

En dat terwijl overgewicht, hart en vaatziekten en vergrijzing al jaren toeneemt.

De maatregelen zoals het sluiten van de horeca, zorgen vooral voor een daling onder de jongeren. Dat is niet de groep die doorgaans op de ic's beland.

Grafiek.png

En dat terwijl overgewicht, hart en vaatziekten en vergrijzing al jaren toeneemt.
En de populatie an sich met een miljoen tijdens de jaren in die grafiek.

het lijkt er nu op dat het vooral middelbare scholieren zijn die vaker het virus kunnen krijgen en verspreiden. Maar helemaal zeker is niemand er van. Het lijkt er nog steeds op dat jonge kinderen in de basisschool leedftijd vrijwel niet ziek worden en waarschijnlijk daarmee ook niet/nauwelijks de ziekte verspreiden.
Nu in Nieuwsuur. Gaat over de besmettelijkheid van kinderen (5-10 jaar). Die Britse variant schijnt toch ook juist door kids wel verspreid te worden? Niet ziek worden / geen symptomen vertonen hoeft trouwens toch niet per definitie iets te zeggen over het verspreiden van de ziekte? Kinderen worden ook nauwelijks getest. Ben wel benieuwd naar die uitkomst in Lansingerland.

Terug
Naar boven