apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Dan heb je blijkbaar valsgespeeld.Ik heb ooit een Darwin award gewonnen, van het Darwin Initiative.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan heb je blijkbaar valsgespeeld.Ik heb ooit een Darwin award gewonnen, van het Darwin Initiative.
Klopt, ik had twee experts aangetrokken en had mezelf naar voren moeten schuiven.
Darwin telt alleen als je doodgaat voordat je je hebt voortgeplant. Dus hoe dom ik ook doodga, een Darwin Award kan ik niet winnen. Mijn genen zijn de wereld al verder in gestuurd.Ach nee. Jullie mannen halen de ene Darwin award na de andere binnen!![]()

God help us all.Darwin telt alleen als je doodgaat voordat je je hebt voortgeplant. Dus hoe dom ik ook doodga, een Darwin Award kan ik niet winnen. Mijn genen zijn de wereld al verder in gestuurd.![]()
Yip. En dan alles met een hartziekte, diabetes of morbide obesitas....of een combinatie.
*bodybuilders
*powerlifters
*strongmen
Ik gebruik geen aas. Helpt dat?
In mijn geval niet.
Speel je ook doedelzak?Gezellig buur. Mijn zaktrainingen (niet te verwarren met het soort die @haaii op zijn zolderkamer uitvoert) zal ik dan wel rondt een uurtje of 08:00 doen.
Maar is dat 100% te voorkomen als men zich aan de maatschappij houd?hangt er vanaf waar je kijkt, maar veel operaties worden uitgesteld omdat er geen IC bedden beschikbaar zijn.
![]()
Ziekenhuiszorg verder in de knel, chemo's en hartoperaties uitgesteld
Tientallen Nederlandse ziekenhuizen moeten patiënten die wachten op een kankerbehandeling of hartoperatie afbellen. Landelijk is de operatiecapaciteit gehalveerd om verpleegkundigen vrij te maken voor behandeling van coronapatiënten. Acute zorg wordt wel aan iedereen die het nodig heeft verleend.www.ad.nl
? Wat bedoel je? Nee, 100% bestaat niet.Maar is dat 100% te voorkomen als men zich aan de maatschappij houd?
De maatregelen zoals het sluiten van de horeca, zorgen vooral voor een daling onder de jongeren. Dat is niet de groep die doorgaans op de ic's beland.Maar is dat 100% te voorkomen als men zich aan de maatschappij houd?
Natuurlijk wel.Dus wordt er geen doodvonnis gegeven aan een 35 jarige vrouw met borstkanker terwijl dat (eenvoudig) voorkomen had kunnen worden.
Hoe dan? Meer IC-bedden?
En de populatie an sich met een miljoen tijdens de jaren in die grafiek.De maatregelen zoals het sluiten van de horeca, zorgen vooral voor een daling onder de jongeren. Dat is niet de groep die doorgaans op de ic's beland.
![]()
En dat terwijl overgewicht, hart en vaatziekten en vergrijzing al jaren toeneemt.
Jullie ook! Het opperhoofd van de wappies legt hier nog even haarfijn uit hoe het zit:
![]()
Nu in Nieuwsuur. Gaat over de besmettelijkheid van kinderen (5-10 jaar). Die Britse variant schijnt toch ook juist door kids wel verspreid te worden? Niet ziek worden / geen symptomen vertonen hoeft trouwens toch niet per definitie iets te zeggen over het verspreiden van de ziekte? Kinderen worden ook nauwelijks getest. Ben wel benieuwd naar die uitkomst in Lansingerland.het lijkt er nu op dat het vooral middelbare scholieren zijn die vaker het virus kunnen krijgen en verspreiden. Maar helemaal zeker is niemand er van. Het lijkt er nog steeds op dat jonge kinderen in de basisschool leedftijd vrijwel niet ziek worden en waarschijnlijk daarmee ook niet/nauwelijks de ziekte verspreiden.