Kaassaus
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.532
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
Nee maar ik slaap wel beter.
Ben al blij als ik die leeftijd haal.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee maar ik slaap wel beter.
Je weet niet voor welke leeftijdsgroep de volgende mutatie het meest dodelijk is. Stel de volgende mutatie is slechts een verkoudheidje. Geen probleem.Ruimt in elk geval een bepaalde leeftijdsgroep lekker op![]()
Je weet niet voor welke leeftijdsgroep de volgende mutatie het meest dodelijk is.
Sars ging van oudjes naar opeens middelleeftijd voor korte perioden en erna out of the blue gone.Je weet niet voor welke leeftijdsgroep de volgende mutatie het meest dodelijk is.
Vermijden is beter dan genezen?Klopt, waarom zorgen maken over iets wat we niet kunnen weten?

Hier ook gedwongen thuis werken, om de week. Hele bedrijf is in 2 teams verdeeld
Dan hoop ik dat de flexibele werkplekken dagelijks heel goed gereinigd worden.Als dat kan lijkt dat de beste oplossing, risicospreiding.
Ben er vrij zeker van dat het virus al wijdverspreid is en het merendeel gewoon niets tot weinig merkt. Zo al enkele artikels voorbij zien komen van besmette gezinnen die geen symptomen hebben. Dan slaan die mortaliteitscijfers nergens op.
Ook onzin imo om evenementen af te gelasten. Ondertussen blijft bv openbaar vervoer gewoon draaien.
ZEVER! GEZEVER!
Nee, maar het is te verwachten dat de medische wetenschap zo nu en dan wat tegenslag te verwerken krijgt. We kunnen niet altijd alle ouderen langer en gezonder laten leven.
Hoezo dom?Begrijp je het niet, vraag even waarom dat is. Dan heb minder frustratie in je leven. En kun je ook stoppen met die domme bijdrages hier.
Blijkbaar begrijpen wij het niet en zijn wij dom.Hoezo dom?
Mijn ouders betalen altijd cash, proberen wij trouwens ook nog vaak. Altijd cash bij me, we zijn in Nederland veel te veel afhankelijk van de automatisering met het risico als er een keer een hack komt je er mooi staat te kijken met je plastic pasje.
als er daadwerkelijk zo'n hack komt dat iedereen zijn ''digitale geld" kwijt is zit er ook niemand meer te wachten op jouw stukjes papierHoezo dom?
Mijn ouders betalen altijd cash, proberen wij trouwens ook nog vaak. Altijd cash bij me, we zijn in Nederland veel te veel afhankelijk van de automatisering met het risico als er een keer een hack komt je er mooi staat te kijken met je plastic pasje.
als er daadwerkelijk zo'n hack komt dat iedereen zijn ''digitale geld" kwijt is zit er ook niemand meer te wachten op jouw stukjes papier
NOOIT!Een beetje medeleven met de ouwtjes en met het verplegend personeel zou op zijn plaats zijn.
Brabant.Waar komen alle medische experts op dit forum eigenlijk ineens vandaan?
Het klimaatverandering topic, daar hebben ze namelijk ook verstand van!Waar komen alle medische experts op dit forum eigenlijk ineens vandaan?