AndroidHealthClinic

Coronavirus

Ben er vrij zeker van dat het virus al wijdverspreid is en het merendeel gewoon niets tot weinig merkt. Zo al enkele artikels voorbij zien komen van besmette gezinnen die geen symptomen hebben. Dan slaan die mortaliteitscijfers nergens op.

Ook onzin imo om evenementen af te gelasten. Ondertussen blijft bv openbaar vervoer gewoon draaien.

ZEVER! GEZEVER!

Zit Mat in de ontkenningsfase of werkt zijn verstand gewoon niet ?

Een beetje medeleven met de ouwtjes en met het verplegend personeel zou op zijn plaats zijn.

Vandaag bij de appie een papiertje bij de kassa gezien. Je mag dus de komende tijd nog alleen maar pinnen... wat achterlijk zeg

Begrijp je het niet, vraag even waarom dat is. Dan heb minder frustratie in je leven.

Laatst bewerkt:
Begrijp je het niet, vraag even waarom dat is. Dan heb minder frustratie in je leven. En kun je ook stoppen met die domme bijdrages hier.
Hoezo dom?

Mijn ouders betalen altijd cash, proberen wij trouwens ook nog vaak. Altijd cash bij me, we zijn in Nederland veel te veel afhankelijk van de automatisering met het risico als er een keer een hack komt je er mooi staat te kijken met je plastic pasje.

Hoezo dom?

Mijn ouders betalen altijd cash, proberen wij trouwens ook nog vaak. Altijd cash bij me, we zijn in Nederland veel te veel afhankelijk van de automatisering met het risico als er een keer een hack komt je er mooi staat te kijken met je plastic pasje.
Blijkbaar begrijpen wij het niet en zijn wij dom.

Hoezo dom?

als er daadwerkelijk zo'n hack komt dat iedereen zijn ''digitale geld" kwijt is zit er ook niemand meer te wachten op jouw stukjes papier

• Like
Waarderingen: LM
Waar komen alle medische experts op dit forum eigenlijk ineens vandaan?

Terug
Naar boven