AndroidHealthClinic

Coronavirus

Kreeg zelfs bij mijn fysio te horen dat ik zelf handdoeken mee moet nemen om op te liggen tijdens fysio behandeling.. :o
Ik sta ervan te kijken dat dit niet standaard bij je is. Ik zie zelf 80 patienten per week ongeveer....zou een flinke berg was worden anders hier :roflol: . Lijkt me dat je fysio normaal toch sowieso wel een handdoek neerlegt?

Ik sta ervan te kijken dat dit niet standaard bij je is. Ik zie zelf 80 patienten per week ongeveer....zou een flinke berg was worden anders hier :roflol: . Lijkt me dat je fysio normaal toch sowieso wel een handdoek neerlegt?
Ze legt ook altijd een handdoek van de praktijk neer...maar ivm was enzo moeten we deze nu zelf meenemen.

Ze legt ook altijd een handdoek van de praktijk neer...maar ivm was enzo moeten we deze nu zelf meenemen.
Dus diezelfde handdoek van de praktijk wordt bij meerdere patienten gebruikt normaal? :o Je wil niet weten hoe slecht de lichaamsverzorging van sommige mensen is, ik zo er niet aan moeten denken om op dezelfde handdoek te moeten liggen als sommige van mijn patienten eerlijk gezegd.

Dus diezelfde handdoek van de praktijk wordt bij meerdere patienten gebruikt normaal?
Dit dacht ik ook meteen, te goor voor woorden.

Ik ga zonder problemen in de sportschool op de grond liggen om oefeningen te doen, maar een door iemand anders gebruikte handdoek is hetzelfde als de vloer van de kleedkamer en douches: Lava, don't touch!

Dus diezelfde handdoek van de praktijk wordt bij meerdere patienten gebruikt normaal? :o Je wil niet weten hoe slecht de lichaamsverzorging van sommige mensen is, ik zo er niet aan moeten denken om op dezelfde handdoek te moeten liggen als sommige van mijn patienten eerlijk gezegd.

Dat noemt smetvrees

:thumb:

Laatst bewerkt:
Vind het wel bijzonder hoe we massaal (gedwongen) thuisblijven van werk en ‘s avonds weer massaal naar de gym gaan.
Dat slaat ook nergens op. De enige die bij ons willen thuiswerken zijn de profiteurs die geen reet uitvoeren of erg ver weg wonen. Verder wat @Sparks79 zegt. Overigens gaan we niet massaal naar de gym. Er zullen genoeg mensen zijn die zich normaal met tegenzin naar de gym slepen en nu een goed excuus hebben niet te gaan.

Dat slaat ook nergens op. De enige die bij ons willen thuiswerken zijn de profiteurs die geen reet uitvoeren of erg ver weg wonen. Verder wat @Sparks79 zegt. Overigens gaan we niet massaal naar de gym. Er zullen genoeg mensen zijn die zich normaal met tegenzin naar de gym slepen en nu een goed excuus hebben niet te gaan.
Touché maar wat doe je in de gym als je er met tegenzin naartoe gaat ? Mensen in de weg lopen dus. fijn dat ze nou eventjes thuis blijven.

Touché maar wat doe je in de gym als je er met tegenzin naartoe gaat ? Mensen in de weg lopen dus. fijn dat ze nou eventjes thuis blijven.
De helft van de Nederlanders sport met tegenzin om toch iets aan die bierpens te doen of iets met goede voornemens. O nee, het is al maart, goede voornemens duren max 2 maanden. Of mensen gaan de gym omdat de zomer eraan komt.

De helft van de Nederlanders sport met tegenzin om toch iets aan die bierpens te doen of iets met goede voornemens. O nee, het is al maart, goede voornemens duren max 2 maanden. Of mensen gaan de gym omdat de zomer eraan komt.
Pff zo een hekel aan... je merkt ook waneer de scholen vakantie hebben. Een oefening met kabels is dan ook zeker teveel gevraagd. Elke dag zie je dan de zelfde personen zelfde spier groepen trainen waarvan 8/10 oefeningen op kabel zijn. Meestal dan ook nog met 3 man. Je kan wel klappen met je handjes als je nog de komende 2 uur je enige kabel oefening zou kunnen doen.

Nee
Voor elke client 2 nieuwe
De was werd wat te groot....

Ik hoop dat er in Italie een hele hoop gevallen zijn die nog bevestigd moeten worden.

Met de officiele cijfers van 10131 gevallen en 631 doden wordt het sterftecijfer anders wel echt zorgelijk.

Terug
Naar boven