AndroidHealthClinic

Coronavirus

Als het bewezen wordt is de beer los. Mogelijk leidend tot wo3. Ik ben benieuwd naar bewijs en verder onderzoek.

Als het bewezen wordt is de beer los. Mogelijk leidend tot wo3. Ik ben benieuwd naar bewijs en verder onderzoek.
Hoe bewijs je zoiets?

China zal zich in de taal van het Westen uiten dat dit puur racisme is.

Het is niet zo dat China dit ooit zal toegeven en schadevergoedingen zal betalen aan de rest van de wereld.
Zie ook: Rusland en MH-17.

Als Trump het riep gaat het erom of hij daar een argument voor had, niet als die er op basis van later (bekend) onderzoek een argument voor blijkt te zijn.
Was niet geheel zonder basis. Een van de US intelligence diensten gaf dat als waarschijnlijk aan, en doet dat nog steeds. En er waren al eerder waarschuwingen over het handelen daar geweest.

In the spring of 2020, inside the U.S. government, some officials began to see and collect evidence of a different, perhaps more troubling theory—that the outbreak had a connection to one of the laboratories in Wuhan, among them the WIV, a world leading center of research on bat coronaviruses.

To some inside the government, the name of the laboratory was familiar. Its research on bat viruses had already drawn the attention of U.S. diplomats and officials at the Beijing Embassy in late 2017, prompting them to alert Washington that the lab’s own scientists had reported “a serious shortage of appropriately trained technicians and investigators needed to safely operate this high-containment laboratory.”

But their cables to Washington were ignored.

When I published the warnings from these cables in April 2020,

Een van de US intelligence diensten gaf dat als waarschijnlijk aan, en doet dat nog steeds.
DEBC5C15-9318-4B7A-A2C1-F02DFD2213EB.png

Dat Trump gelijk had dat het uit een lab komt?
Kon hij helemaal niet weten, is niet voor niets een halve gare. Hij heeft er een gigantisch zooitje van gemaakt rondom corona. Dat nu verder onderzoek nodig is en het wellicht mogelijk kan zijn dat in een lab dat met virussen werkt meerdere mensen besmet raakten en naar het ziekenhuis moesten, waaruit mogelijk een uitbraak is voortgekomen doet daar niets aan af. Feiten momenteel zijn dat het niet zeker is. Dat men eigenlijk niet goed weet hoe het is gegaan, daar is verder onderzoek voor nodig om het te begrijpen.

Kon hij helemaal niet weten, is niet voor niets een halve gare. Hij heeft er een gigantisch zooitje van gemaakt rondom corona. Dat nu verder onderzoek nodig is en het wellicht mogelijk kan zijn dat in een lab dat met virussen werkt meerdere mensen besmet raakten en naar het ziekenhuis moesten, waaruit mogelijk een uitbraak is voortgekomen doet daar niets aan af. Feiten momenteel zijn dat het niet zeker is. Dat men eigenlijk niet goed weet hoe het is gegaan, daar is verder onderzoek voor nodig om het te begrijpen.
Dat er nu zo massaal gevaccineerd wordt, is toch te danken aan Trump? Hij heeft het destijds in werking gezet dat fabrieken 24/7 bezig gingen met het vaccin produceren en dergelijke?

Dat er nu zo massaal gevaccineerd wordt, is toch te danken aan Trump? Hij heeft het destijds in werking gezet dat fabrieken 24/7 bezig gingen met het vaccin produceren en dergelijke?
Trump is, en was ook gedwongen door de feiten, ergens 180 graden te gaan draaien. Goed dan kan je het over enkele beslissingen hebben na de draai maar ik heb het over zijn hele periode rondom corona, dus vanaf het moment dat hij waarschuwingen kreeg. Een zooitje.

Laatst bewerkt:
Hij kon het niet weten, maar wat hij, en andere Amerikaanse politici, wel kon weten is dat de mogelijkheid er kon zijn vanwege aanwezigheid lab en bekende problemen met de veiligheid.

Maar dan was het weer TDS: als Trump het zegt, dan kán het niet waar zijn en moet het belachelijk gemaakt worden: compleet doorgeslagen de andere kant op.

Er waren best aanleidingen voor verder onderzoek, maar daar was geen interesse in, want Trump.

Trump idd niet , maar vergis je niet in het Amerikaanse inlichtingen apparaat ( waar hij zijn info van kreeg ) . Durf bijna te wedden toen het virus uitbrak dat er binnen de kortste keren een sample naar een van de defense labs is gegaan bv Los Alamos of een van de andere labs

Er waren best aanleidingen voor verder onderzoek, maar daar was geen interesse in, want Trump.
Er is onderzoek gedaan zover dat mogelijk was en werd toegelaten. Wat Trump allemaal riep en de stelligheid want hij was een slimme jongen kan je beter afdoen als infantiel gedrag. Inlichtingendiensten hebben dat ook nooit zo gesteld zoals hij deed, zover bekend. De verdenking suggereren dat talloze gezondheidsraden en aanverwante diensten geen verdere informatie wilde vergaren want Trump klinkt ridicuul. Vind je niet?
Durf bijna te wedden toen het virus uitbrak dat er binnen de kortste keren een sample naar een van de defense labs is gegaan bv Los Alamos of een van de andere labs
Men is nog steeds bezig met onderzoek, dat is logisch. Zelfde mensen uit die hoek zeggen dat Trump niet voor rede vatbaar was, zich niet op bekende feiten baseerde en onnavolgbaar was.

Laatst bewerkt:
Als het aan Trump had gelegen had iedereen in eerste instantie een fles bleek leeg gedronken aangezien dat ook hielp met het bestrijden van virussen op oppervlakten.

Er is onderzoek gedaan zover dat mogelijk was en werd toegelaten. Wat Trump allemaal riep en de stelligheid want hij was een slimme jongen kan je beter afdoen als infantiel gedrag. Inlichtingendiensten hebben dat ook nooit zo gesteld zoals hij deed, zover bekend. De verdenking suggereren dat talloze gezondheidsraden en aanverwante diensten geen verdere informatie wilde vergaren want Trump klinkt ridicuul. Vind je niet?

Men is nog steeds bezig met onderzoek, dat is logisch.
Eens, er staat dan ook niets met wat in tegenspraak is met wat ik wilde zeggen.

Het ging mij vooral om de houding van politiek en media. De stelligheid van Trump, 1 + 1 = 2, was ook wat kort door de bocht.

Als het aan Trump had gelegen had iedereen in eerste instantie een fles bleek leeg gedronken aangezien dat ook hielp met het bestrijden van virussen op oppervlakten.
Trump zegt voldoende domme dingen, dit was wel wat uit z'n verband gerukt door de media.

Al zijn er wel die het gedaan hebben.

Het ging mij vooral om de houding van politiek en media. De stelligheid van Trump, 1 + 1 = 2, was ook wat kort door de bocht.
Media (lees talkshows en "populaire opinie") hebben in veel gevallen boter op het hoofd. Als de gemiddelde media zich eens wat verantwoordelijker zou gedragen hadden we minder zooi. Maar goed dat bepalen uiteindelijk de kijkers, luisteraars en de lezers.

Dat jij uiterst selectief bent is geen verrassing. Trump is, en was ook gedwongen door de feiten, ergens 180 graden te gaan draaien. Goed dan kan je het over enkele beslissingen hebben na de draai maar ik heb het over zijn hele periode rondom corona, dus vanaf het moment dat hij waarschuwingen kreeg. Een zooitje.
Ah gut, zit je tampon weer eens verkeerd. Ik stel gewoon een vraag, niets meer, niets minder.

Edit: Wat een held ben je ook, door voor de zoveelste keer snel je post aan te passen :thumb:

Laatst bewerkt:

Men is nog steeds bezig met onderzoek, dat is logisch. Zelfde mensen uit die hoek zeggen dat Trump niet voor rede vatbaar was, zich niet op bekende feiten baseerde en onnavolgbaar was.
wat Trump betreft ben ik het met je eens .. ik ga ook niet verder in op trump of U.s politics want dat is gewoon een slecht circus .

wat Trump betreft ben ik het met je eens .. ik ga ook niet verder in op trump of U.s politics want dat is gewoon een slecht circus .
Ik denk dat dat ook niet zozeer de discussie is. Stel er blijkt dat het een man-made virus is, dan dat gegeven koppelen aan Trump had dus al die tijd gelijk, is voor mij een vreemde conclusie. Als hij gelijk heeft en zo'n gigantisch brein heeft dan stroken zijn acties totaal niet met dat gegeven. Begrijpen dat het uit een lab afkomstig is houdt ook in dat je de verregaande implicaties van dat gegeven begrijpt én passende maatregelen neemt. Daarin zou dan een logisch patroon waarneembaar moeten zijn. Al leek hij wel snel te beseffen dat zijn herverkiezing aan gort zou kunnen gaan vanwege de economische gevolgen e.d.

Ik denk dat dat ook niet zozeer de discussie is. Stel er blijkt dat het een man-made virus is, dan dat gegeven koppelen aan Trump had dus al die tijd gelijk, is voor mij een vreemde conclusie. Als hij gelijk heeft en zo'n gigantisch brein heeft dan stroken zijn acties totaal niet met dat gegeven. Begrijpen dat het uit een lab afkomstig is houdt ook in dat je de verregaande implicaties van dat gegeven begrijpt én passende maatregelen neemt.
dat is dus de issue waar ik ook mee zit .

Ik denk dat dat ook niet zozeer de discussie is. Stel er blijkt dat het een man-made virus is, dan dat gegeven koppelen aan Trump had dus al die tijd gelijk, is voor mij een vreemde conclusie. Als hij gelijk heeft en zo'n gigantisch brein heeft dan stroken zijn acties totaal niet met dat gegeven. Begrijpen dat het uit een lab afkomstig is houdt ook in dat je de verregaande implicaties van dat gegeven begrijpt én passende maatregelen neemt. Daarin zou dan een logisch patroon waarneembaar moeten zijn. Al leek hij wel snel te beseffen dat zijn herverkiezing aan gort zou kunnen gaan vanwege de economische gevolgen e.d.
Leek mij ook dat hij het meer aangreep om vooral hard te roepen als leverage in de trade war met China. Niet dat hij zo'n gigantisch brein heeft dat hij toen al zeker kon weten wat haast onmogelijk te bewijzen valt.

Hij heeft er een gigantisch zooitje van gemaakt rondom corona.
Hier kan ik het alleen niet helemaal mee eens zijn, omdat hij toch als eerste serieuze stappen nam en op federaal niveau al wat maar mogelijk was liet opzetten. Of waar doel je daarmee op? Om z'n vage uitspraken, ok, maar handelen? Zo ver hij als president macht had?

Ah gut, zit je tampon weer eens verkeerd. Ik stel gewoon een vraag, niets meer, niets minder.

Edit: Wat een held ben je ook, door voor de zoveelste keer snel je post aan te passen :thumb:
Ik heb het aangepast net voor of op het moment dat je je post plaatste. Niet omdat ik het niet vindt maar omdat het onnodig is.

Terug
Naar boven