Fitness Seller

Coronavirus

Ik heb het aangepast net voor of op het moment dat je je post plaatste. Niet omdat ik het niet vindt maar omdat het onnodig is.
Ja, standaars als jij op iets van mij reageert. Blijkbaar ben je nog laffer dan een echte keyboardwarrior :roflol:

Ja, standaars als jij op iets van mij reageert. Blijkbaar ben je nog laffer dan een echte keyboardwarrior :roflol:
Standaard lijkt mij vreemd daar je al enige tijd op negeer staat. Dat je selectief bent blijkt uit dit soort posts. Waar ik geen boodschap aan heb. Welke waardeoordelen jij er ook verder aan ophangt. Een beetje meer verdieping kan geen kwaad.

Dat je selectief bent blijkt uit dit soort posts. Waar ik geen boodschap aan heb. Welke waardeoordelen jij er ook verder aan ophangt. Een beetje meer verdieping kan geen kwaad.
Uhu, zoals altijd alles van een ander kopiëren zeker:roflol: en als ik je dan doorvraag over iets wat je ergens gekopieerd hebt, dan is 't ook niet goed.

Best dat je iets van mij vindt. Weinig discussie als iedereen het altijd met elkaar eens is. Maar komop, doe eens niet zo laf door het altijd gelijk aan te passen als ik het gelezen heb.

Om terug te komen op Trump, ik heb nergens gezegd dat ik hem goed of slecht vind. De man heeft in mijn ogen goede en slechte dingen gedaan. En als dat mij selectief maakt, zegt het toch ook echt wat over jezelf 😘

mij ook dat hij het meer aangreep om vooral hard te roepen als leverage in de trade war met China.
Waar o.a. een hoop soja boeren niet blij mee zijn geweest.

Om z'n vage uitspraken, ok, maar handelen?
Gaat niet enkel en alleen om politieke beslissingen, de werkelijke macht van de president is in dat opzicht enigszins beperkt. Alle politieke besluiten heb ik geen tijdlijn van, die zal vast wel te vinden zijn. Kan aardig zijn die eens te bekijken. Voor nu gaat het gaat meer om overtuigingen en uitspraken dat tot bepaalde handelingen zullen leiden bij achterban. In Januari bleek Trump al op de hoogte van de ernst van de situatie.

Ergens rond Maart sterft de eerste Amerikaan. Vervolgens was het een griepje, was het allemaal onder controle want slechts 1 persoon uit China, Jinping bedanken voor de transparantie en maatregelen en later kwamen de beschuldigingen richting Peking over massadodingen, later het een hoax noemen, corona zou miraculeus verdwijnen, opzettelijk de gevaren bagatelliseren, rare middeltjes promoten dat gevaar kan opleveren nadat uv straling al was genoemd, bepaalde steunpaketten niet steunen of plots terugtrekken (na opname ziekenhuis dacht ik), achterban opzwepen zonder afstanden en mondkapjes, broeierige relaties met adviseurs en ministers, uitspraken doen over immuniteit op social media welke weer worden gedelete, wetenschappers tegenspreken zonder relevante kennis of op de man spelen (gebrek aan respect vonden sommigen), onvoldoende willen opstellen al een teamplayer, verwarrende communicatie erop nahouden, weigeren zich op te laten nemen in ziekenhuis en pas onder bepaalde vooruitzichten instemmen, later vroegen stafleden zich af of de behandeling die Trump kreeg met steroïde zijn beoordelingsvermogen kan hebben aangetast.

Trump had en heeft macht bij zijn achterban en in de partij. Tijdens meetings, bijeenkomsten en dergelijke bleek vaak ook dat mensen zich vaak niet aan voorschriften hielden en ja hoax zus en zo. Waar een deel van zijn achterban toe in staat is bleek tijdens het bestormen van het capitool. Niet geheel onlogisch om aan te nemen dat een flink deel zich ook niet zullen houden aan voorschriften waar Trump zelf ook laconieke uitlatingen over deed.

Trump zegt voldoende domme dingen, dit was wel wat uit z'n verband gerukt door de media.

Al zijn er wel die het gedaan hebben.
Wel blij dat niemand tl-buizen van een zonnebank in zijn anus heeft gestoken, want het virus van binnenuit bestoken met veel UV licht was volgen Trump ook een mogelijkheid die bestudeerd moest worden.

Wel blij dat niemand tl-buizen van een zonnebank in zijn anus heeft gestoken, want het virus van binnenuit bestoken met veel UV licht was volgen Trump ook een mogelijkheid die bestudeerd moest worden.
Die techniek is niet nieuw. Er is ook niets mis met het bestuderen van andere mogelijkheden.

Abstract

Ultraviolet blood irradiation (UBI) was extensively used in the 1940s and 1950s to treat many diseases including septicemia, pneumonia, tuberculosis, arthritis, asthma and even poliomyelitis. The early studies were carried out by several physicians in USA and published in the American Journal of Surgery. However with the development of antibiotics, UBI use declined and it has now been called “the cure that time forgot”. Later studies were mostly performed by Russian workers and in other Eastern countries and the modern view in Western countries is that UBI remains highly controversial.

Die techniek is niet nieuw. Er is ook niets mis met het bestuderen van andere mogelijkheden.

Abstract

Ultraviolet blood irradiation (UBI) was extensively used in the 1940s and 1950s to treat many diseases including septicemia, pneumonia, tuberculosis, arthritis, asthma and even poliomyelitis. The early studies were carried out by several physicians in USA and published in the American Journal of Surgery. However with the development of antibiotics, UBI use declined and it has now been called “the cure that time forgot”. Later studies were mostly performed by Russian workers and in other Eastern countries and the modern view in Western countries is that UBI remains highly controversial.
Je kan ook geïnfecteerde individuen auotoclaveren.

Hoe heeft hij dat dan gedaan? Zo’n fabriek heeft de mogelijkheid om 24/7 te produceren of niet, dat kan niemand ineens veranderen.
Volgens mij was het een wetswijzing waardoor alle fabrieken het eerst goedgekeurde vaccin moesten produceren + er een 24/7 productie werd vereist. Daar kan je natuurlijk heel wat van vinden, maar dat terzijde.

Mooi om te zien dan bijna 95% van de tijd het vaccineren met vakantie gepromoot wordt. Die twee gaan hand in hand🤣.

Dat je het eventueel doet zodat je niet ziek kan worden is bijzaak geworden.

Mooi om te zien dan bijna 95% van de tijd het vaccineren met vakantie gepromoot wordt. Die twee gaan hand in hand🤣.

Dat je het eventueel doet zodat je niet ziek kan worden is bijzaak geworden.
Dat vertelt je een boel over hoe er gedacht wordt over de mensen die ze nu hiermee proberen over te halen.

Geld die verplichte mondkapjes onzin nog?

Hoe heeft hij dat dan gedaan? Zo’n fabriek heeft de mogelijkheid om 24/7 te produceren of niet, dat kan niemand ineens veranderen.
In de us kan dat wel, de staat verplicht dan essentiële fabrieken om 24/7 te gaan draaien. Hoe ze dat precies doen weet ik niet, maar het is een wet daar.

Dat wordt iets moeilijker.

De wet heet
Defense production act
Dan kan je zelf Googlen

In de us kan dat wel, de staat verplicht dan essentiële fabrieken om 24/7 te gaan draaien. Hoe ze dat precies doen weet ik niet, maar het is een wet daar.
Ja, maar de mogelijkheid heb je of die heb je niet. Een overheid kan wel iets willen verplichten, maar als je er niet het personeel voor hebt, productietechnieken het niet toelaten, er een gebrek aan grondstoffen of logistiek is, dan houdt het snel op.

Ja, maar de mogelijkheid heb je of die heb je niet. Een overheid kan wel iets willen verplichten, maar als je er niet het personeel voor hebt, productietechnieken het niet toelaten, er een gebrek aan grondstoffen of logistiek is, dan houdt het snel op.
In de us werkte die wel.

Terug
Naar boven