bramophyte
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.084
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
Hoe durven ze!Heel holland zingt hazes dit weekend gaat gewoon door 15.000 man
In Amsterdam
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe durven ze!Heel holland zingt hazes dit weekend gaat gewoon door 15.000 man
In Amsterdam
Heel holland zingt hazes dit weekend gaat gewoon door 15.000 man
In Amsterdam
So if you do win an award tonight, don’t use it as a platform to make a political speech. You’re in no position to lecture the public about anything. You know nothing about the real world. Most of you spent less time in school than Greta Thunberg.
So if you win, come up, accept your little award, thank your agent, and your God and f*** off, OK? It’s already three hours long. Right, let’s do the first award.

Wat geeft hem het recht om te bepalen dat bekende onwetende mensen hun mening en/of advied niet mogen geven?
We hebben je wel gemist trouwens.![]()
Ik zing thuis wel meeHeel holland zingt hazes dit weekend gaat gewoon door 15.000 man
In Amsterdam

@De Gezonde Roker, wat hij zegt!
Trump: We will suspend travel from Europe to US for the next 30 days

Ok, waarom zou een voetbaltrainer het beter weten dan een journalist? Laat die journalist lekker de vragen stellen die hij als journalist noodzakelijk vindt.Dit is wel typisch duits. Hij heeft gelijk ook.
Hij zegt niet dat mensen hun mening niet mogen geven. Hij snapt niet dat een journalist hem om zijn mening vraagt terwijl hij er toch echt geen verstand van heeft. Terecht.

Waarom zou hij dan zijn mening niet mogen geven als hij er naa rgevraagd wordt? Hij vindt het een domme en irrelevante vraag. Best goed antwoord. Of vind jij het alleen een goed antwoord als hij roept: snel, allemaal hamsteren, we gaan allemaal DOOOOD!!Ok, waarom zou een voetbaltrainer het beter weten dan een journalist? Laat die journalist lekker de vragen stellen die hij als journalist noodzakelijk vindt.![]()
Dat wakkert misschine wel de economie weer wat aan.Waarom zou hij dan zijn mening niet mogen geven als hij er naa rgevraagd wordt? Hij vindt het een domme en irrelevante vraag. Best goed antwoord. Of vind jij het alleen een goed antwoord als hij roept: snel, allemaal hamsteren, we gaan allemaal DOOOOD!!
Het probleem is dat wat een beroemdheid ergens van vindt vaak meer aandacht krijgt dan wat een expert ergens van vindt.Ok, waarom zou een voetbaltrainer het beter weten dan een journalist? Laat die journalist lekker de vragen stellen die hij als journalist noodzakelijk vindt.![]()
Respect deze man...ik maak me er ook schuldig aan door te doen alsof ik er verstand van heb. Misschien moet ik maar eens luisteren naar deze man.
Over Ricky Gervais en de Golden Globes gesproken, de heel zuur kijkende Tom Hanks en zijn vrouw zijn ook besmet.
Blijkt toch dat zelfs Hollywood-acteurs gewone mensen zijn!
What's next, als Maxima naar het kleine kabinet gaat ruikt het ook niet naar bloemetjes?
Dat wakkert misschine wel de economie weer wat aan.