AndroidHealthClinic

Coronavirus

Respect deze man...ik maak me er ook schuldig aan door te doen alsof ik er verstand van heb. Misschien moet ik maar eens luisteren naar deze man.
Op zich was de vraag niet zo ongegrond. Juventus heeft al een speler die besmet is. (Rugani) Verder ben ik het wel met hem eens. Al kon hij ook gewoon zeggen wat de medische staff hem, en zijn team, adviseerde.

Waarschijnlijk gaan alle scholen dicht in Nederland. Petra v. L. Het opperhoofd van de opperhoofden van de scholen vind dat een goed idee.
Hopelijk houden ze de leraren en de kinderen binnen :hedbang:
Zo niet, dan kunnen veel mensen niet meer thuis werken en al helemaal niet naar het werk toe.

Ik kan niet thuis werken, wie zorgt er dan voor mijn kinderen, of wie vertelt mijn baas dat ik niet kan komen werken? Ik als individu ben wel te missen op mijn werk, maar mijn functie moet 24/7/365 ingevuld worden.

Indien men niet wil dat het verder uit de hand loopt, dan moeten ze nu dezelfde maatregelen nemen zoals in Italië

• Haha
Waarderingen: BB_
Indien men niet wil dat het verder uit de hand loopt, moeten ze nu dezelfde maatregelen nemen zoals in Italië

Dan moeten er binnen 5 dagen serieuze stappen genomen worden.

Onze stijging is bijna gelijk aan Italie, alleen lopen we 10-14 dagen achter.

:thumb:

Laatst bewerkt:
En Bitcoin ook helemaal rekt. Kutzooi.

Er is nu ook een rusthuis zwaar getroffen. :no: (36 besmettingen dacht ik)

Vorige week werd Corona, in België, door experts nog vergeleken met een "zware seizoensgriep".

giphy.gif

Er wordt voorlopig niet gevoetbald in Spanje. LaLiga meldt donderdag dat de komende twee speelronden van de kalender zijn gehaald vanwege de uitbraak van het coronavirus, zo is besloten na overleg tussen alle betrokken partijen. In een eerder stadium was al besloten om voorlopig geen bezoekers toe te laten bij duels op het hoogste niveau.
Het zou me niet verwonderen als sommige competities in Europa definitief worden stopgezet.

• Like
Waarderingen: mat
Denk dat de PO's in België gewoon niet meer gespeeld zullen worden.

We zullen naar de MLS moeten kijken. :eek:

• Haha
Waarderingen: mat
Vijf mails van de opleiding in het laatste uur. Je voelt de chaos :roflol:

Terug
Naar boven