- Waardering
- 7.449
Ja, kantklossen heeft me altijd al aangesproken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, kantklossen heeft me altijd al aangesproken.
Doet denken aan dat verhaal over die beurs in Antwerpen, Belgie van @Kieft.In UK. Handen schudden doen we niet. We gaan wel Indiaas eten, meal sharen en met onze handen naanbrood delen.
vet balen!F1, Australië, redelijke kans dat die niet doorgaat. Mc Laren heeft 1 of 2 besmettingen. En rijdt niet.
Max V. Vind of allemaal rijden of niemand.
Michael Osterholm is an internationally recognized expert in infectious disease epidemiology. He is Regents Professor, McKnight Presidential Endowed Chair in Public Health, the director of the Center for Infectious Disease Research and Policy (CIDRAP), Distinguished Teaching Professor in the Division of Environmental Health Sciences, School of Public Health, a professor in the Technological Leadership Institute, College of Science and Engineering, and an adjunct professor in the Medical School, all at the University of Minnesota
Ah joh gewoon stoppen met mensen te testen. Als je het niet ziet dan is het er niet.Indien men niet wil dat het verder uit de hand loopt, dan moeten ze nu dezelfde maatregelen nemen zoals in Italië
kan , deel graag nuttige info . vriendin van mijn vrouw beweerde dat corona sterf zodra de tempratuur zou stijgen ...die heeft voorlopig een ban op toegang tot ons huis
Het RIVM bestaat uit een stel proleten. Die stikstof berekeningen van ze zitten er ook steeds naast door 'rekenfoutjes'.kan , deel graag nuttige info . vriendin van mijn vrouw beweerde dat corona sterf zodra de tempratuur zou stijgen ...die heeft voorlopig een ban op toegang tot ons huis
AaaaarghhhhhVlaams Minister van Sport Ben Weyts heeft aangekondigd dat alle sportmanifestaties tot 31 maart worden afgeschaft in Vlaanderen. De Vlaamse sportwereld annuleert alle publieksevenementen, indoor en outdoor. Dat betekent dus geen voetbal, wielrennen of andere sportcompetities. De Ronde van Vlaanderen op 5 april blijft voorlopig buiten schot.