XXL Nutrition

Coronavirus

Als de ziekenhuisopnames niet gaan stijgen als gevolg van de vele besmettingen onder de jongeren. Wat zou dan een gegronde reden zijn om het aanta besmettingen weer fors te willen verminderen? Het gaat weken duren om het weer onder de 1000 nieuwe besmettingen per dag te krijgen.

Moeten we zo nodig naar het buitenland kunnen?
Nadeel is natuurlijk dat we pas na 2 tot 3 weken zien of de ziekenhuizen gaan stijgen, De verwachting is dat dit niet gebeurt onder jongeren maar niemand heeft een glazenbol om dit zeker te weten....
Wacht je nog 2 weken dan is het hek misschien wel van de dam.........

Nadeel is natuurlijk dat we pas na 2 tot 3 weken zien of de ziekenhuizen gaan stijgen, De verwachting is dat dit niet gebeurt onder jongeren maar niemand heeft een glazenbol om dit zeker te weten....

Alleen clubs, discotheken en grote festivals sluiten en cancelen gaat de cijfers niet snel laten.

En waarmee komen de ziekenhuizen dan.vol te liggen? Gevaccineerde oudjes, of jongeren die na anderhalf jaar ineens massaal op de ic belanden?

Zeg het maar, wat zegt jouw glazenbol
Ik zeg niet met jongeren, misschien met oudjes maar dan of werken de vaccins niet goed (genoeg) of er zijn mega veel oudjes die geen prik wilden :D

welke het ook is, laat ze gewoon dood gaan en mij mijn reisje naar Tenerife gunnen :)

1625841687293.png

Wie van jullie heeft deze review achtergelaten voor een simpele webshop :roflol: :roflol: :roflol:

Ik zeg niet met jongeren, misschien met oudjes maar dan of werken de vaccins niet goed (genoeg) of er zijn mega veel oudjes die geen prik wilden :D

welke het ook is, laat ze gewoon dood gaan en mij mijn reisje naar Tenerife gunnen :)
Nou uuuhhh dankjewel dan he! :o
Maatregelen omdat ze bang zijn dat we ons geld niet kunnen besteden in landen zoals Griekenland :loony:

Tweede vaccin van AZ is pas na 12 weken, toch? Door die ruime tijd (want destijds vaccins tekort) hebben sommige oudjes nog geen tweede vaccinatie?
Ik begrijp niet dat ze dat niet gewoon vervroegen.

Iets meer dan 10.000 besmettingen in nl

Veel minder Testen voor Toegang-testafspraken na persconferentie
Veel mensen hebben zaterdag hun testafspraak bij Testen voor Toegang afgezegd na de persconferentie van vrijdagavond. De testorganisatie hield rekening met 50.000 geplande testafspraken, maar er zijn uiteindelijk maar 16.000 testen uitgevoerd, meldt een woordvoerder. Op vrijdag werden er nog ruim 102.000 testen gedaan.

Dus van de 102k 10k "positief"

Morgen waarschijnlijk een all-time high midden in jullie met een seizoensvirus waar je met mooi weer niet voor hoeft te vrezen. Waar een klein land groot in kan zijn. :cheer:
84E6D110-F8C7-4796-A062-43F293FA0F0A.png
Wat is nu het probleem behalve dat je vakantie in gevaar komt (door de overheden) ziekenhuizen zijn leeg en de ca 15 mensen die ik ken via vrienden en werk die ' besmet' zijn geraakt hebben of geen symptomen of een snotneus. Heb jij nog nooit gehad in de zomer? #Killervirus.

Wat is nu het probleem behalve dat je vakantie in gevaar komt (door de overheden) ziekenhuizen zijn leeg en de ca 15 mensen die ik ken via vrienden en werk die ' besmet' zijn geraakt hebben of geen symptomen of een snotneus. Heb jij nog nooit gehad in de zomer? #Killervirus.
Ik heb geen idee of het een probleem kan vormen of dat het juist goed is als de jongeren nu massaal corona oplopen terwijl de meeste personen uit een risicogroep al gevaccineerd zijn.

Ik vind het alleen grappig dat het virus nu welig tiert in een seizoen waar we er volgens de “wappies” weinig last van zou moeten hebben terwijl al een aanzienlijk deel van de bevolking ingeënt is en de beperkende maatregelen die net grotendeels afgeschaft zijn volgens hun ook niet of nauwelijks zouden helpen.

Ik heb geen idee of het een probleem kan vormen of dat het juist goed is als de jongeren nu massaal corona oplopen terwijl de meeste personen uit een risicogroep al gevaccineerd zijn.

Ik vind het alleen grappig dat het virus nu welig tiert in een seizoen waar we er volgens de “wappies” weinig last van zou moeten hebben terwijl al een aanzienlijk deel van de bevolking ingeënt is en de beperkende maatregelen die net grotendeels afgeschaft zijn volgens hun ook niet of nauwelijks zouden helpen.
Blijkbaar weten die wappies beter het verschil tussen een zgn besmetting en een infectie dan jij. Het virus tiert welig... :(

Hoe verklaar je het verschil met vorig jaar? De extreem gevaarlijke delta variant?

Terug
Naar boven