- Waardering
- 11.758
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
NeeWiskunde was zeker jouw sterkste vak op de universiteit of Hogeschool, of statistiek?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NeeWiskunde was zeker jouw sterkste vak op de universiteit of Hogeschool, of statistiek?

Prachtig hoe je alles om kan draaien met lucht. Hoe verklaar je dan de clubs her en der waar vrijwel iedereen covid heeft opgepikt? Zijn er speciale testen voor mensen die naar de club gaan die meer vals positieven geven oid?
Ik zou gewoon op Willem Engel vertrouwen dan

Uhm dit ontken ik ook nergens. Verder zie ik niet in waarom dit een probleem is.Prachtig hoe je alles om kan draaien met lucht. Hoe verklaar je dan de clubs her en der waar vrijwel iedereen covid heeft opgepikt? Zijn er speciale testen voor mensen die naar de club gaan die meer vals positieven geven oid?
Ik wel. Veel mensen met covid staat gelijk aan meer maatregelen, wat dan weer gelijk staat aan rip vakantie. Zo moeilijk is het niet.Uhm dit ontken ik ook nergens. Verder zie ik niet in waarom dit een probleem is.
aha ja nu snap ik het.Ik wel. Veel mensen met covid staat gelijk aan meer maatregelen, wat dan weer gelijk staat aan rip vakantie. Zo moeilijk is het niet.
Ik heb er zelf verder weinig moeite mee, de kans dat er wat gebeurt met mij is nihil. De zwakkeren zijn al geprikt, dus die redden zich ook wel. Maar iedereen weet dat veel positieve testen meer maatregelen is. Clubs/disco heb ik niet bepaald een logisch iets gevonden. Festivals buiten kan ik mij nog wat van voorstellen (mits geen 10k man op een klein veldje).
Maar dan moet nu per direct alles dicht en dan nog heb je de komende tijd tienduizenden mensen die besmet raken en zelf amper ziek worden.Ja, het gaat de verspreiding in die groep vertragen tot er meer gevaccineerd zijn.
Bron?Kan een van de anaalisten of andere wiskundig genieeen mij dit uitleggen?
![]()
Reguliere zorg was gestopt waardoor veel IC-opnames afkomstig van bijv. operaties niet doorgingen. Die opnames zijn normaliter van korte duur (één of slechts enkele dagen). Door het coronavirus kwamen er overwegend coronapatiënten op de ICs terecht. Deze hebben gemiddeld een veel langere ligtijd, waardoor het totaal aantal opnames lager ligt.Kan een van de anaalisten of andere wiskundig genieeen mij dit uitleggen?
![]()
Reguliere zorg was gestopt waardoor veel IC-opnames afkomstig van bijv. operaties niet doorgingen. Die opnames zijn normaliter van korte duur (één of slechts enkele dagen). Door het coronavirus kwamen er overwegend coronapatiënten op de ICs terecht. Deze hebben gemiddeld een veel langere ligtijd, waardoor het totaal aantal opnames lager ligt.
Bedankt voor de link, dit bevestigt mijn punt. Die ligtijd is een stuk langer dan voor IC-opnames van operaties.![]()
Coronapatiënten liggen korter op de ic, dus is de capaciteit groter
Patiënten met Covid-19 liggen nog maar half zo lang op de ic als in het voorjaar. Dat verdubbelt de capaciteit.www.trouw.nl
Is dit een soort retorische vraag?
https://forum.bodybuilding.nl/attachments/260101004-pdf.662593/![]()
Coronapatiënten liggen korter op de ic, dus is de capaciteit groter
Patiënten met Covid-19 liggen nog maar half zo lang op de ic als in het voorjaar. Dat verdubbelt de capaciteit.www.trouw.nl
Kweenie, wat vind jij zullen we de grenzen vast dicht gooien voor de Lambda variant want daar zou je prikje wel is niet goed tegen kunnen werken?