MuscleMeat

Coronavirus

Tuurlijk want er wordt dan veel minder getest!!
Prachtig hoe je alles om kan draaien met lucht. Hoe verklaar je dan de clubs her en der waar vrijwel iedereen covid heeft opgepikt? Zijn er speciale testen voor mensen die naar de club gaan die meer vals positieven geven oid?

Edit: Ik weet een betere. De overheid heeft gesjoemeld met de testuitslagen en test alle jongeren nu positief. D.m.v. je locatiegegevens van je telefoon, weten ze wie er naar de club zijn gegaan. Zo zorgen ze er voor dat iedereen die minimaal een uur binnen de locatierange is geweest, positief test en ook ff klachten krijgt.

Prachtig hoe je alles om kan draaien met lucht. Hoe verklaar je dan de clubs her en der waar vrijwel iedereen covid heeft opgepikt? Zijn er speciale testen voor mensen die naar de club gaan die meer vals positieven geven oid?
Uhm dit ontken ik ook nergens. Verder zie ik niet in waarom dit een probleem is.

We hebben gelukkig heel goed werkende vaccins. Nog een paar weken en dan heeft echt iedereen de kans gehad om gevaccineerd te worden. Wie het dan krijgt heeft domme pech of heeft bewust het risico genomen.

Helemaal weg gaat het inmiddels nooit meer. En we zullen nog wel aangepaste vaccins krijgen voor varianten uit derde wereld landen of die gekweekt zijn tussen de wappies.

Ik heb er zelf verder weinig moeite mee, de kans dat er wat gebeurt met mij is nihil. De zwakkeren zijn al geprikt, dus die redden zich ook wel. Maar iedereen weet dat veel positieve testen meer maatregelen is. Clubs/disco heb ik niet bepaald een logisch iets gevonden. Festivals buiten kan ik mij nog wat van voorstellen (mits geen 10k man op een klein veldje).

Nu alweer zin in die lockdown... Not. Had me inmiddels ook weer zitten verheugen op MoH, maar dat zal ook wel weer niet doorgaan.

Het is hopen dat de gyms open blijven.

Ik snap er niks van. Ik dacht dat we weer naar normaal gingen?

1612469183_5699a3e97ab1b1e0f797666f927e23957da0.gif

Kan een van de anaalisten of andere wiskundig genieeen mij dit uitleggen?

1625768927786.png

Kan een van de anaalisten of andere wiskundig genieeen mij dit uitleggen?

1625768927786.png
Reguliere zorg was gestopt waardoor veel IC-opnames afkomstig van bijv. operaties niet doorgingen. Die opnames zijn normaliter van korte duur (één of slechts enkele dagen). Door het coronavirus kwamen er overwegend coronapatiënten op de ICs terecht. Deze hebben gemiddeld een veel langere ligtijd, waardoor het totaal aantal opnames lager ligt.

Reguliere zorg was gestopt waardoor veel IC-opnames afkomstig van bijv. operaties niet doorgingen. Die opnames zijn normaliter van korte duur (één of slechts enkele dagen). Door het coronavirus kwamen er overwegend coronapatiënten op de ICs terecht. Deze hebben gemiddeld een veel langere ligtijd, waardoor het totaal aantal opnames lager ligt.

Was de zorg overbelast of ontregeld?

Is dit een soort retorische vraag?
Kweenie, wat vind jij zullen we de grenzen vast dicht gooien voor de Lambda variant want daar zou je prikje wel is niet goed tegen kunnen werken?

En ik sinds Maart 2020 maar denken dat alles over drie weken weer normaal wordt :(

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven