XXL Nutrition

Coronavirus

242518059_4211186828987866_1496604107627597860_n.jpg

:toilet:
toilet.gif

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: Vonk

Rechtsgeleerde en filosoof Raisa Blommestijn over de Coronapas: "Ik denk dat we ons met elkaar moeten afvragen of we dit QR-code systeem willen. Voor mijzelf is het duidelijk: ik weiger. Ik doe niet mee."

*Een prachtig, duidelijk betoog over wat er op dit moment niet klopt met deze vaccinatiebewijzen en wat ze op langere termijn voor consequenties kunnen hebben.

Voor nu ben ik het er ook niet mee eens en zal ik zooi met een QR-code ook ontwijken, ondanks dat ik een vaccinatiebewijs heb. Ik ben voor in de toekomst wel benieuwd vanaf wanneer er dwang opgelegd mag worden. Hoe erg zou een pandemie moeten zijn om het volk verplicht te vaccineren? Dus geen QR onzin, maar gewoon met het leger langs elk huis om die naald er in te jassen.

• Wow
Jongens het is bb tegenwoordig, geen Bert. Hoewel ik Bert wel leuker vind klinken.

Bb be like

• Haha
Waarderingen: BB_
:roflol:

BTW, als ze het vaccineren aan Defensie hadden overgelaten (zoals bij de Mexicaanse griep) was het heel wat vlotter en gecoördineerder verlopen. Maar Hugo moest zo nodig de touwtjes in eigen handen nemen en de regie centraliseren en bij het RIVM leggen.

Dom besluit.

Nou jongens stroop je mouwtje maar op 🤣
Nederland heeft om de huidige vaccinatiegraad van circa 85 procent te bereiken ruim 23 miljoen prikken gezet. Om de hele bevolking nog twee keer te kunnen inenten heeft Nederland, bij gelijke opkomst, dus nog ruim twintig miljoen vaccins nodig. Nederland krijgt daarvoor de komende tijd voldoende vaccins geleverd. De EU sloot eerder dit jaar nieuwe contracten met fabrikanten Pfizer en Moderna die Nederland verzekeren van tientallen miljoenen extra vaccins in 2022 en 2023.

3+4 in 2022 en 5+6 in 2023

• Haha
Bizar.... heeft toch veel weg van een Scifi-serie.

Terug
Naar boven