- Waardering
- 9.232
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
ja man !
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja man !
Gebruik nou eens die smileys.geen tijd voor, ik moet deze discussie 24/7 volgen en af en toe een denigrerende opmerking plaatsen aan het adres van de debaters om te laten zien dat zij geen leven hebben en ik wel
Heeft Bert al vermeldt in dit topic dat hij iets doet op kantoor van een vliegtuigbasis?En nu ga ik het aan je baas vertellen. Kijken wat die ervan vindt dat een van zijn leraren niet systematisch zijn beroep vermeldt bij zijn forumposts en denigrerende opmerkingen maakt in een coronatopic op een bodybuildforum.
hij zij kan echt niet meer
Florida was voor velen toch een voorbeeld dat je prima de beperkende maatregelen kon opheffen?
![]()
Florida has more new Covid cases than ever before
The state has become the new national epicenter for the virus, accounting for around a fifth of all new cases in the U.S.www.nbcnews.com
De regel is toch nogsteeds; zelfisolatie tot 5 dagen na terugkomst -> PCR -> negatieve PCR=vrij om te gaan?Een vraagje donderdag moet ik me laten testen omdat ik uit een rode zone kom, is die negatief mag ik terug buiten, werken enz maar hoe zit het dan met de incubatietijd? Als ik vandaag besmet geraak kan een pcr test dan negatief zijn
Niet in BelgiëDe regel is toch nogsteeds; zelfisolatie tot 5 dagen na terugkomst -> PCR -> negatieve PCR=vrij om te gaan?
Oh dat België laat me sowieso koud

Net een belletje gekregen dat de kraamzorg die hier op de 5e was positief is getest op de 10e. De 8e had ze symptomen.
Lekker op tijd laten weten ook. Maar gelukkig hier nog klachtenvrij. 8 dagen geleden inmiddels dus dat komt wel goed.

37, dat zijn er meer dan duizend in een maand. Sinds wanneer is dat ineens peanuts? Jouw doelpalen verschuiven ook ineens.Zelfde beeld ook in Texas, Californië en ook Mexico en Cuba. Waar ze in CA strenge maatregelen hebben. In mindere mate gaat de curve overal wel omhoog, zoals in NY.
In Florida zijn er counties met maatregelen en zonder, benieuwd of daarop kan worden ingezoomd.
Vandaag hebben ze overigens 56.000! cases, het stijgt ineens bizar.
Ongetwijfeld zal Maurice de Hond morgen een uitleg geven, ik volg hem woensdag altijd bij Vincent Evers, heel interessant.
Maar in perspectief, er zijn gisteren 37 sterfgevallen geweest in Texas waar 30 miljoen mensen wonen en 6 sterfgevallen in New York, waar hebben we het over?
Helemaal niet zo gek. Aangezien ze in dat lb met coronavirussen werken en die komen van nature voor in vleermuizen? Het hoeft niet zo gebeurd te zijn, maar het is best een redelijk verhaal.Wel een bijzondere ontwikkeling. Lab medewerker door een vleermuis besmet. Je verzint het gewoon niet toch. Maar goed, voor wat het waard is wat die debiel van de WHO zegt.
Helemaal niet zo gek. Aangezien ze in dat lb met coronavirussen werken en die komen van nature voor in vleermuizen? Het hoeft niet zo gebeurd te zijn, maar het is best een redelijk verhaal.

Yip. Lab is ook gewaarschuwd vanwege hun slechte hygiëne ruim voor covid.Zeker niet als je het gewoon rationeel bekijkt natuurlijk. Maar het lijkt net een heel slecht script voor een B film. De zombies en apocalypse die volgen nog denk ik![]()
MwahWel een bijzondere ontwikkeling. Lab medewerker door een vleermuis besmet. Je verzint het gewoon niet toch. Maar goed, voor wat het waard is wat die debiel van de WHO zegt.