- Waardering
- 11.405
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik ook.Mwah
Ik zie het die Chinezen nog wel express loslaten op de wereld.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook.Mwah
Tijdens de onderzoeksmissie in China konden Embarek en zijn collega’s moeilijk onderzoek doen naar de herkomst. Zo kregen ze geen documenten uit het laboratorium te zien en hebben ze niet kunnen vaststellen wat voor onderzoek werd gedaan.
Inb4 of de koffiedrinkers of de redteamfans de zombies zijn. De laatste is wel mooi, dan heb je de wappies tegen de zombies.Zeker niet als je het gewoon rationeel bekijkt natuurlijk. Maar het lijkt net een heel slecht script voor een B film. De zombies en apocalypse die volgen nog denk ik![]()
Gelukkig is dit niet zo'n lab waar ze heel spannend en gevaarlijk onderzoek doen, maar meer een veredeld scheikunde lokaal van een middelbare school.Yip. Lab is ook gewaarschuwd vanwege hun slechte hygiëne ruim voor covid.
Inb4 of de koffiedrinkers of de redteamfans de zombies zijn. De laatste is wel mooi, dan heb je de wappies tegen de zombies.
Als het normale leven stilvalt, zit je dan al niet een beetje in een Apocalyps? Het gaat alleen heel geleidelijk als kikkers koken in een pan.
Gelukkig is dit niet zo'n lab waar ze heel spannend en gevaarlijk onderzoek doen, maar meer een veredeld scheikunde lokaal van een middelbare school.
(dat was ironie)
Ja die Yanks, Russen en Finnen zijn allemaal zo heilig #na911honderduizendendodeninhetmiddenoostenMwah
Beter.Een Nederlands coronabewijs blijft nog altijd geldig als iemand die volledig is gevaccineerd bij de GGD toch positief test op het virus.
Zouden ze straks ook vermelden bij gevaccineerde coronadoden dat het door corona komt?

Of door een uitgestelde reactie op het vaccin?Zouden ze straks ook vermelden bij gevaccineerde coronadoden dat het door corona komt?
Beter![]()