MuscleMeat

Coronavirus

Tijdens de onderzoeksmissie in China konden Embarek en zijn collega’s moeilijk onderzoek doen naar de herkomst. Zo kregen ze geen documenten uit het laboratorium te zien en hebben ze niet kunnen vaststellen wat voor onderzoek werd gedaan.

Lekker gewerkt pik!

Zeker niet als je het gewoon rationeel bekijkt natuurlijk. Maar het lijkt net een heel slecht script voor een B film. De zombies en apocalypse die volgen nog denk ik :roflol:
Inb4 of de koffiedrinkers of de redteamfans de zombies zijn. De laatste is wel mooi, dan heb je de wappies tegen de zombies.

Als het normale leven stilvalt, zit je dan al niet een beetje in een Apocalyps? Het gaat alleen heel geleidelijk als kikkers koken in een pan.
Yip. Lab is ook gewaarschuwd vanwege hun slechte hygiëne ruim voor covid.
Gelukkig is dit niet zo'n lab waar ze heel spannend en gevaarlijk onderzoek doen, maar meer een veredeld scheikunde lokaal van een middelbare school.
(dat was ironie)

• Like
Waarderingen: Vonk
Inb4 of de koffiedrinkers of de redteamfans de zombies zijn. De laatste is wel mooi, dan heb je de wappies tegen de zombies.

Als het normale leven stilvalt, zit je dan al niet een beetje in een Apocalyps? Het gaat alleen heel geleidelijk als kikkers koken in een pan.

Gelukkig is dit niet zo'n lab waar ze heel spannend en gevaarlijk onderzoek doen, maar meer een veredeld scheikunde lokaal van een middelbare school.
(dat was ironie)

Ja fair point, dan wachten we gewoon met smart op de gevolgen van deze apocalyps. Ik zet in op de huizenmarkt en de reeds ingezette hyperinflatie, waardoor de eerste klappen straks voor het eerst weer voor een wat bredere bevolkingsgroep gaan vallen. Daarna de werkeloosheid weer naar een nieuw record hoog niveau tillen. Ik zeg doen man!

Iedereen heeft het altijd maar over de Finnen, maar niemand hoor ik over de Belgen.

240410148_532317651312072_4749087391746921860_n.jpg

.

Laatst bewerkt:
HET NIEUWE UIT ETEN
🙈

Medewerker restaurant: Goedenavond
Wij: Goedenavond, we willen graag een tafel voor 2.
Medewerker: Alstublieft bij het raam, voordat u plaats neemt stel ik u nog een aantal vragen.
Wij: ok
Medewerker: Ik wil graag uw vaccinatie paspoort, negatieve test resultaat of herstelbewijs zien. Dan pak ik mijn qr code scanner erbij.
Wij: Ja hoor, ik pak mijn gekopieerde QR code, alstublieft.
Medewerker: dank u
Wij: Wie wordt onze bediende?
Medewerker: dat wordt Mieke.
Wij; ok, dan wil ik graag haar QR code scannen en haar vaccinatie paspoort zien. En ook graag haar oude gele boekje waarin staat dat ze gevaccineerd is tegen de mazelen, pokken, hepatitis B en of ze de griepprik heeft gehad.
Medewerker: Uh uh hmm
Wij: ja want we zouden niet graag geholpen willen worden door iemand die 1 van die bewijzen niet heeft. En graag ook die van u, want u staat binnen de 1,5 meter.
Medewerker: uhm ik ga even de manager erbij halen
Wij: Ok thanks.
Manager: Goedenavond ik hoor dat u graag de bewijzen wilt zien?
Wij: ja klopt, want u vraagt dat van ons, dus wij ook van jullie, ik neem aan dat het geen probleem is?
Manager: uhm, wij zijn dat niet verplicht,.
Wij; oh ok, dus jullie kunnen geen virussen overdragen?
Manager: uhm jawel, maar wij zijn niet verplicht om dat aan te tonen.
Wij: als u dat niet kunt aantonen, gaan we naar onze vrienden, kopen een lekker stukje vlees en gaan we samen eten,
Zonder QR code.
Manager: uhm tja ok
Wij: Een hele fijne avond, doeg!
👋🏼

Zij hebben jou nodig hè, jij hen niet...
⚠️
!!!!

1x was voldoende en eigenlijk al te veel om te lezen, tnx.

Een Nederlands coronabewijs blijft nog altijd geldig als iemand die volledig is gevaccineerd bij de GGD toch positief test op het virus.
Anders dan de Belgische overheid, die donderdag aankondigde dat de app voor coronabewijzen wordt aangepast om dit onmogelijk te maken, ziet het ministerie van Volksgezondheid geen mogelijkheden om daar verandering in te brengen. "Het is wat het is", zegt een woordvoerder van het departement.

084f157e54694987ecb05a49eee33e86.jpg

Terug
Naar boven