ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor die groep mensen die om medische redenen geen prik kunnen halen zou ook een uitzondering gemaakt moeten worden in mijn ogen, maar de overige groep niet. Zoals ik zei heb ik geen problemen met een vinkje laten zien of me te laten vaccineren, en vind ik niet dat een selecte groep mensen die de zorg gijzelt de overige groep ten dupe moet laten zijn. Wat nu overigens niet echt gebeurt, omdat je als gevaccineerd persoon vrijwel alles weer kan behalve dansen na 00;00.
Mja wordt die visie respecteerd? Ik hoef je niet te overtuigen, en jij mij niet. Daar zijn we beide niet naar opzoek, maar respect is ver te zoeken wanneer je met oorlog referenties begint te smijten terwijl ik een legitieme vraag stel.
Dat heeft niets met disrespect naar jou toe te maken, maar diende enkel om je van relativeringsverhogende informatie te voorzien. Dat jouw emotie bij het lezen van dergelijke vergelijken, wellicht te hoog opspeelt, daar kan ik niet zo heel veel aan doen. Het was allerminst kwetsend bedoeld 
Die kunnen bellen voor een QR code op papier.En op basis van welke morele overwegingen wordt de afweging gemaakt om de 1 wel en de ander geen uitzondering te gunnen? Nu zijn er überhaupt helemaal geen uitzonderingen en kom je zelfs als wél gevaccineerde zonder smartphone al in de problemen, als je ook geen printer hebt. Voor hoeveel ouderen gaat dit op? Vindt je dat ook normaal?
@Vonk, dat is serieus, mijn vader heeft geen smartphone en die heeft er eentje op papier.
Tssss prikpooierWanneer gaan we gevaccineerden ook weer testen voor toegang. Lijkt mij wel zo veilig.
Gewoon de ongevaccineerden eindelijk eens echt de paria van de maatschappij maken en volledig uitsluiten, niks testen voor toegang.Wanneer gaan we gevaccineerden ook weer testen voor toegang. Lijkt mij wel zo veilig.

GefixtGewoon deongevaccineerdenvetkleppen eindelijk eens echt de paria van de maatschappij maken en volledig uitsluiten, niks testen voor toegang.
Voortaan alleen nog maar toegang voorgevaccineerdenvetkleppen met afvalbewijs, want die worden doorgaans toch veel minder ziek![]()
Hiervoor is wel een uitzondering. Je kan de QR code door de overheid laten opsturen als je geen smartphone of printer hebt.En op basis van welke morele overwegingen wordt de afweging gemaakt om de 1 wel en de ander geen uitzondering te gunnen? Nu zijn er überhaupt helemaal geen uitzonderingen en kom je zelfs als wél gevaccineerde zonder smartphone al in de problemen, als je ook geen printer hebt. Voor hoeveel ouderen gaat dit op? Vindt je dat ook normaal?
Dat jij het normaal vind dat je als gezonde fitte jonge gozer, een prikje moet halen om je vrijheden terug te krijgen, wil niet zeggen dat dit normaal is. Verschuift het vlak van hetgeen wij normaal vinden in tijden van crisis? Ja zeker, dat is onderdeel van de evolutie die daarbij komt kijken. Denk dat je je eerder af moet vragen of het vandaag de dag, nog steeds een crisis is, voor zover het dat écht geweest is.
Ga je nu ineens de tere zieltjes kaart spelen over oorlog referenties ja?Dat heeft niets met disrespect naar jou toe te maken, maar diende enkel om je van relativeringsverhogende informatie te voorzien. Dat jouw emotie bij het lezen van dergelijke vergelijken, wellicht te hoog opspeelt, daar kan ik niet zo heel veel aan doen. Het was allerminst kwetsend bedoeld
![]()
Héhéhé, wel of niet gevaccineerd zijn is een keuze, wel of niet dik zijn is een gevolg van aanleg.
Hoeveel van de ziekenhuisopnames is niet gevaccineerd? Het kan nooit zo hoog zijn als de obesitas cijfers, want dat zou zo'n 80 - 90% zijn.Héhéhé, wel of niet gevaccineerd zijn is een keuze, wel of niet dik zijn is een gevolg van aanleg.

De analyse van 138 Belgische COVID-patiënten in twee Gentse ziekenhuizen legde alvast iets opmerkelijk bloot: "Bijna alle patiënten die in het ziekenhuis uiteindelijk zwaar ziek zouden worden of zelfs zouden overlijden, bleken bij hun opname een ernstig tekort aan selenium en zink in hun bloed te hebben.”
Bij de COVID-patiënten die het niet haalden, hadden zeven op de tien een ernstig tekort aan zowel selenium als zink. Patiënten die dat tekort niet hadden of bij wie het minder uitgesproken was, overleefden COVID-19 vaker en genazen vlotter. "Zij werden duidelijk minder zwaar ziek.”
Ik denk niet dat hier een zink of selenium supplement nodig is. Vlees, vis, zuivel, volkoren granen, noten... Toch wel de basis van menig serieuze sporter of iemand met gewoon een gezond levensstijl. Ook toevallig niet de basis van fucking smerige dikke obese vetvarkens.Allemaal aan de zink en selenium:
![]()
Beschermt een stukje vlees of vis tegen corona?
Mensen die erg ziek worden van het coronavirus, vertonen een opmerkelijke gelijkenis, blijkt uit een nieuwe studie van professor Gijs Du Laing. “Bijna alle patiënten dievilt.be
Maar nu gaat half Nederland vast weer de resultaten aanzien als causatie en massaal zink en selenium hamsteren.Het is wel zo dat in West-Europa seleniumtekorten vooral bij ouderen, mensen met obesitas en mensen met een verzwakt immuunsysteem werden vastgesteld.
Je bent me precies voor. Artikel niet gelezen maar krijg gelijk sterk gevoel van correlatie/causatieIk denk niet dat hier een zink of selenium supplement nodig is. Vlees, vis, zuivel, volkoren granen, noten... Toch wel de basis van menig serieuze sporter of iemand met gewoon een gezond levensstijl. Ook toevallig niet de basis van fucking smerige dikke obese vetvarkens.
Aldus ook datzelfde onderzoek:
Maar nu gaat half Nederland vast weer de resultaten aanzien als causatie en massaal zink en selenium hamsteren.
Sporters over het algemeen wel ja. Lijkt wel een dingetje te zijn bij de oudere medemens en met een verminderd afweer/immuunsysteem (en ook die fucking smerige dikke obese vetvarkens).Ik denk niet dat hier een zink of selenium supplement nodig is. Vlees, vis, zuivel, volkoren granen, noten... Toch wel de basis van menig serieuze sporter of iemand met gewoon een gezond levensstijl. Ook toevallig niet de basis van fucking smerige dikke obese vetvarkens.
Aldus ook datzelfde onderzoek:
Maar nu gaat half Nederland vast weer de resultaten aanzien als causatie en massaal zink en selenium hamsteren.
Vandaar nog onderzoek. Finland heeft een realtief laag aantal corona doden, en ze voegen daar al jaren selenium toe in de landbouw.Je bent me precies voor. Artikel niet gelezen maar krijg gelijk sterk gevoel van correlatie/causatie