XXL Nutrition

Coronavirus

Het is een klassieke drogreden. Dat Bruls te dik is, wil niets zeggen over of wat hij zegt mbt Corona klopt.

Bruls kan namelijk ook veel te dik zijn en gewoon gelijk hebben.

Bonjasky leeft gezond, maar hij kan alsnog ernstig ziek worden van Corona, die kans is niet erg groot gezien zijn leeftijd en vet percentage. Hij kan heel goed mensen besmetten.

Overigens is het prima als hij voldoet aan het hele test verhaal, want daarmee is het tweede punt stukken minder van toepassing.
Drogreden of niet. Je komt nou eenmaal niet sterk en serieus over. Het is een beetje hetzelfde als Johan Derksen met een sigaar in zijn bek op een campagne tegen longkanker zetten.

Er was iets anders beloofd een tijdje geleden, de vaccinaties zouden alles oplossen (daarom ook zo'n gepush vanuit de overheid om je maar te laten prikken), maar dat blijkt toch niet echt te werken nu.
Ik ben benieuwd welk ander trucje/maatregel/pilletje etc. ze binnenkort gaan pushen, om hun wanbeleid op zorg niet onder ogen te hoeven zien. Zouden ze eindelijk een gezonde levensstijl gaan aanmoedigen?
Nederland, en de rest van de westerse gezondheidszorg, is al decennia van de symptoombestrijding. Kijk naar diabetes, hoge bloeddruk, ect.

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.750
Zijn er een hoop in de super die zich niet aan de mondkapjesplicht houden zag ik vanmiddag

Wist niet dat een aardappel groente was. Kennelijke zijn de classificaties van planten even fluid geworden als genders
Dit zegt Wikipedia

Groente is een eetbare plant of een deel ervan. Ook paddenstoelen, zoals champignons, die niet tot het plantenrijk behoren, kunnen in de keukenpraktijk als groente aangemerkt worden. Veel groenten zijn cultuurgewassen, maar het kunnen ook wilde planten zijn.

Er was iets anders beloofd een tijdje geleden, de vaccinaties zouden alles oplossen (daarom ook zo'n gepush vanuit de overheid om je maar te laten prikken), maar dat blijkt toch niet echt te werken nu.
Ik ben benieuwd welk ander trucje/maatregel/pilletje etc. ze binnenkort gaan pushen, om hun wanbeleid op zorg niet onder ogen te hoeven zien. Zouden ze eindelijk een gezonde levensstijl gaan aanmoedigen?
Nu begreep ik vanmorgen dat de slechte en valse communicatie vooral een Nederlands ding is. Macron en Merkel zouden gewoon gezegd hebben dat vaccineren veel zal helpen en een deel van de oplossing zijn.

Drogreden of niet. Je komt nou eenmaal niet sterk en serieus over. Het is een beetje hetzelfde als Johan Derksen met een sigaar in zijn bek op een campagne tegen longkanker zetten.
Al rook je een sigaar niet over je longen...
:trollfacex:

Eens met je punt: Bruls die mensen oproept hun verantwoordelijkheid nemen, Timmermans die oproept tot consuminderen, het is hilarisch en dieptriest tegelijk. Het is zoiets als kennis over AAS afmeten aan de biceps van de auteur.

1636311184699.jpg

groente

Ik heb net weer iets nieuws geleerd op het nieuws. Friet is groente en is daarom gezond.
:roflol:
En suikerbiet zeker ook? Suikerriet? Witte bloem is gemaakt van tarwe, dus dat is ook gezond :o

Veel vitamines verdwijnen als je het te lang kookt, laat staan als het verhit wordt op 180 graden (of hoeveel is frituren?). Bepaalde vetten kunnen daar net zo goed niet tegen waardoor je transvet krijgt.

Bereiding maakt gewoon nogal verschil voor de kwaliteit en opneembaarheid (bv ei).

Terug
Naar boven