XXL Nutrition

Coronavirus

-nvm javascript uitgezet

Laatst bewerkt:
Kan je dit uitleggen, want als het is wat ik denk, dan is dat wel heel erg/slecht.
Voor het plotten van de functie is het logaritme van de follow-up-tijd gebruikt:
1636582742770.png

Ik ben statistisch niet goed onderlegd, maar ik zie het nut ook totaal niet van een logtransformatie van die data: waarom vonden ze dat überhaupt een goed idee? Ze zullen waarschijnlijk wel een reden gehad hebben..?

Voor het plotten van de functie is het logaritme van de follow-up-tijd gebruikt:
1636582742770.png

Ik ben statistisch niet goed onderlegd, maar ik zie het nut ook totaal niet van een logtransformatie van die data: waarom vonden ze dat überhaupt een goed idee? Ze zullen waarschijnlijk wel een reden gehad hebben..?
Maat bedoelde je dat de datapunten waar de lijn doorheen gaat gewoon maar bij de lijn verzonnen zijn?

Maat bedoelde je dat de datapunten waar de lijn doorheen gaat gewoon maar bij de lijn verzonnen zijn?
Ja, dat begrijp ik tenminste uit de reactie van de Volkskrant. Dat is dus een functie van de data met een log van de follow-up-tijd erin verwerkt.

En ik ben je maat niet, vriend.

Als je dat niet kan beoordelen, waarom krijgen gevaccineerden dan wel een vrijbrief zonder test overal naar binnen te mogen terwijl er ook gevaccineerden op de ic liggen met een besmetting door andere gevaccineerden?

Een bejaarde gevaccineerde wordt via deze maatregel dus minder kwetsbaar geschat dan een ongevaccineerde tiener, wat mij nogal krom lijkt.
Daar heb je gelijk in, maar ik kan zelf nog steeds niet inschatten of ik wel of niet besmet kan raken.

Alles gaat weer sluiten doet de ronde.
Behalve de scholen ..

Coronamaatregelen liggen politiek gevoelig en met name over het invoeren van de 2G-regel is veel discussie: een deel van de Kamer is bang dat die de tegenstellingen in de samenleving aanscherpt, omdat er meer onderscheid wordt gemaakt tussen mensen die wel en die niet gevaccineerd zijn.

3G regel kan ik nog mee leven, 2G vind ik te ver gaan.

Haha leuk man. Alles weer dicht. Ik hoop dat jullie fucking 5G complot mong*len jullie zin hebben. Lekker weer eindeloos als levenloze mong*len jullie oneindige discussies voeren die letterlijk voor 0 oplossingen zorgen.

Schrikken van het vaccin doet het ook niet.

Uit nieuwe analyses van ziekenhuis- en IC-opnames tot en met 31 oktober 2021, blijkt een nagenoeg onveranderde hoge werkzaamheid van COVID-19 vaccinatie tegen ziekenhuisopname (94%) en IC-opname (97%) over de periode juli-oktober. Dit betekent dat de kans voor volledig gevaccineerden om met COVID-19 in het ziekenhuis opgenomen te worden 17 keer kleiner is dan voor ongevaccineerden. De kans om op de IC opgenomen te worden is 33 keer kleiner.

Bijlagen

Terug
Naar boven