XXL Nutrition

Coronavirus

Is dat niet gewoon kwestie van verkeerd begrijpelijk communiceren door de overheid (en veel groepen mensen die dus ook niet begrijpend kunnen lezen en luisteren) en niet perse leugens?
Nee, dat is bewust de bevolking steeds dieper in de reet nemen.

Ze hebben 300 communicatie deskundigen die 110% alles 20x controleren en op zo'n manier vormgeven dat de bevolking het slikt.
Steeds iets meer en meer en meer en meer, ze weten precies hoe ze de schapen moeten bewerken.

Laatst bewerkt:
Is dat niet gewoon kwestie van verkeerd begrijpelijk communiceren door de overheid (en veel groepen mensen die dus ook niet begrijpend kunnen lezen en luisteren) en niet perse leugens?
Nee, de NL overheid heeft in vergelijking tot bv DL en Fra slecht, onjuist en onduidelijk gecommuniceerd.

"Leugens" dekt meer de lading.

Hoe beoordeel je of je er had kunnen liggen of niet?
Mijn zus had ook niet de verwachting er te komen liggen. (28, sportief, geen onderliggend lijden of andere ziektes) heeft toch echt eerst een aantal dagen op de cohort gelegen, saturatie van 70% en vervolgens een week op de IC gelegen.

Als je dat niet kan beoordelen, waarom krijgen gevaccineerden dan wel een vrijbrief zonder test overal naar binnen te mogen terwijl er ook gevaccineerden op de ic liggen met een besmetting door andere gevaccineerden?

Een bejaarde gevaccineerde wordt via deze maatregel dus minder kwetsbaar geschat dan een ongevaccineerde tiener, wat mij nogal krom lijkt.

Hier een aardige opsomming door van Meijeren ;

Twitterdraadje over de werking van het vaccin. Best interessant 🤓

Het artikel (wel even javascript uitzetten😅)

Het artikel (wel even javascript uitzetten😅)

Hij schrijft:
‘Ik geloof heus wel dat er sprake is van enige afnemende vaccineffectiviteit’, beaamt ook medisch statisticus Maarten van Smeden, die de Science-studie op verzoek doorploos. ‘Maar als je dit ziet, krijg je toch het gevoel: hier klopt iets niet.’ Diep in de technische bijlages bij het vakartikel stuitte hij op de verklaring. Het team heeft de waarnemingen langs een logaritmische functie gelegd, een lijntje dat vanzelf een duik naar beneden maakt.
‘Uiteindelijk is ons vak het trekken van lijntjes door puntenwolken’, legt Van Smeden uit. ‘Maar dit is wel een heel gek lijntje. Je forceert het model in een bepaalde vorm die alles naar beneden trekt. Heel gek dat dit in Science staat. En het lijkt me heel naar als mensen dit gebruiken als argument om te betogen dat vaccins niet werken.
Zo raar lijkt me dat toch niet. Als je niet in de statistiek zit lees je hier echt zo overheen, ik in elk geval. Ik begrijp hieruit dus ook dat de lijnen in dit grafiek zijn gemodelleerd, en niet zo zeer datapunten van de echte data zijn:
science.abm0620-f1.jpg

Dat zou ik óók niet door hebben. :o

Terug
Naar boven