AndroidHealthClinic

Coronavirus

Het is ook zo’n domme veronderstelling dat wanneer je niet in de complottheorieën gelooft je content bent met hoe de huidige samenleving is vormgegeven.

Nee. Vertrouw jij na alles blind op Willem Engel en Thierry Baudet?

En betere vraag, je vertrouwt een goedgekeurd vaccin niet maar badkuip chemicaliën van je lokale dealer wel?
Wat hebben die twee er mee te maken?

Mijn badkuip chemicaliën komen van een gerenommeerd merk dus ja. Voor hun geen reden ook om slechte shit te produceren want daarmee gooien ze hun eigen glazen in (daarbij kosten de grondstoffen ook geen drol). Ook zijn de effecten en risico’s op lange termijn bekend. Bij dat vaccin (wat je waarschijnlijk niet eens nodig hebt) is dit niet zo.

Laatst bewerkt:
Net zo dom als dat wanneer je de overheid niet vertrouwt je direct wordt weggezet als Willem Engel of TB aanhanger?
Jij begint… je suggereert dat ik de overheid klakkeloos geloof omdat ik geen probleem heb met vaccinatie.

Dus ik stel dezelfde vraag terug. Spiegel jouw opmerking. En kijk eens aan…

Wat hebben die twee er mee te maken?

Mijn badkuip chemicaliën komen van een gerenommeerd merk dus ja. Voor hun geen reden ook om slechte shit te produceren want daarmee gooien ze hun eigen glazen in (daarbij kosten de grondstoffen ook geen drol). Ook zijn de effecten en risico’s op lange termijn bekend. Bij dat vaccin (wat je waarschijnlijk niet eens nodig hebt) is dit niet zo.
Er zijn miljarden vaccins gezet. Meer dan jouw aas aan data zal krijgen voor onderzoek.

Daarnaast: jij weet zeker dat het van een gerenommeerde fabrikant komt? Via jouw apotheek zeker, geen schimmige zaakjes er tussen? Pfizer if Moderna?

Iedereen moet het lekker zelf weten. Maar als je mij aanvalt op mijn keuze mag ik je best een paar lastige vragen stellen toch?

Ik heb trouwens wel prima 5g ontvangst sinds mijn vaccinatie!

Je hebt trouwens ongeveer 1/3e kans dat je aas ook echt zijn wat je denkt:

Hebben we het niet over de onbekende vervuiling met onbekende effecten. Ik hoop dat jij bij de goede 1/3e zit die echt krijgt wat ze willen.

Laatst bewerkt:
Er zijn miljarden vaccins gezet. Meer dan jouw aas aan data zal krijgen voor onderzoek.

Daarnaast: jij weet zeker dat het van een gerenommeerde fabrikant komt? Via jouw apotheek zeker, geen schimmige zaakjes er tussen? Pfizer if Moderna?

Iedereen moet het lekker zelf weten. Maar als je mij aanvalt op mijn keuze mag ik je best een paar lastige vragen stellen toch?

Ik heb trouwens wel prima 5g ontvangst sinds mijn vaccinatie!
Ja miljarden andere vaccins inderdaad, deze niet.

Nee dat weet ik niet zeker, maar zoals ik al zei gooien ze hun eigen glazen in als ze shit produceren en grondstoffen zijn goedkoop, dus geen reden.

Ik ben het er mee eens dat iedereen het allemaal zelf moet weten, Je lokt zelf namelijk een reactie uit met je post. Lastige vragen stellen mag altijd. Ik klaag niet?

Dat is mooi! Hopen dat die bloedproppen wel achterwege blijven

onderzoek naar fake aas, maar geen waarschuwing welk merk en batch, en wat er werkelijk in zit ?

Ja miljarden andere vaccins inderdaad, deze niet.

Nee dat weet ik niet zeker, maar zoals ik al zei gooien ze hun eigen glazen in als ze shit produceren en grondstoffen zijn goedkoop, dus geen reden.

Ik ben het er mee eens dat iedereen het allemaal zelf moet weten, Je lokt zelf namelijk een reactie uit met je post. Lastige vragen stellen mag altijd. Ik klaag niet?

Dat is mooi! Hopen dat die bloedproppen wel achterwege blijven
Hier niets aan de hand. Er zijn miljarden Corona vaccins gemaakt en gegeven. Mensen vallen nog steeds niet bij bosjes om. Dus ik vind het risico acceptabel.

Ik meen het trouwens serieus dat ik hoop dat de aas de juiste zijn. Vind eigenlijk dat ze beter gewoon te krijgen zijn via een arts, dat je onder begeleiding kan kuren. Is het zo veilig mogelijk. Mensen gaan het toch gebruiken.

e hebt trouwens ongeveer 1/3e kans dat je aas ook echt zijn wat je denkt:
Hebben we het niet over de onbekende vervuiling met onbekende effecten. Ik hoop dat jij bij de goede 1/3e zit die echt krijgt wat ze willen.
Hiervan ben ik op de hoogte ja, volgens mij kwam dat in de HAARLEM studie ook al naar voren.

onderzoek naar fake aas, maar geen waarschuwing welk merk en batch, en wat er werkelijk in zit ?
Jewel. Is meta analyse die kijkt naar meerdere studies. @Galen kan het vast beter duiden.

Er is gekeken naar wat er in zit, dosering… en dat sommige ook gewoon niet steriel zijn.

Hier niets aan de hand. Er zijn miljarden Corona vaccins gemaakt en gegeven. Mensen vallen nog steeds niet bij bosjes om. Dus ik vind het risico acceptabel.

Ik meen het trouwens serieus dat ik hoop dat de aas de juiste zijn. Vind eigenlijk dat ze beter gewoon te krijgen zijn via een arts, dat je onder begeleiding kan kuren. Is het zo veilig mogelijk. Mensen gaan het toch gebruiken.
Het is nu twee jaar dat ze vaccineren geloof ik? Maakt verder ook niet uit. Ik hoop ook dat ik ongelijk heb en dat er op lange termijn geen gekke shit naar boven komt.

Ja dat is hetzelfde met recreatief drugs gebruik.

Jewel. Is meta analyse die kijkt naar meerdere studies. @Galen kan het vast beter duiden.

Er is gekeken naar wat er in zit, dosering… en dat sommige ook gewoon niet steriel zijn.
Das is oude koek. Als je wat bekend maakt, dan recente onderzoeken en schrijf dan ook merk, batch etc. erbij.
zo kun je beslissen om dat merk links te laten liggen.
zelfde als met eiwitpoeders in 2014/15

Benieuwd of dat legaal is, lijkt me niet?
Wat is het nut ervan dan. Iemand die beetje meeloopt weet dit al jaren, ook dat er soms micro-biologische' vervuiling in zit. ondergedoseerd, of totaal niet het product wat je denkt of mengsel van. onlangs zijn in bijvoorbeeld paracetamol, bloeddrukverlagers en maagzuurremmers ook kankerverwekkende stoffen aangetroffen. het speelt(de) dus ook met medicatie uit je apotheek.

Laatst bewerkt:
Wel mooi dat dit topic in stand wordt gehouden door mensen die vinden dat je corona niet in stand moet houden

:trollface:
Inderdaad. Ik ben hier een halfjaar weggeweest en hoor nergens meer iemand over corona en hier zijn we inmiddels op pagina 944 van de welles-nietesstrijd. 🤣

Blijft maar doorgaan hier. Ik ga straks wel
Mijn vierde prikje halen, hier iedereen om me heen gevaccineerd, niemand een probleem.

Wat een geluk allemaal over complottheorieën hier. De overheid is helemaal niet competent genoeg om dat soort zaken te organiseren. Ze kunnen niet eens zo’n prikcampagne fatsoenlijk en snel organiseren.
Vraagje zonder te googlen.

Wat is het verschil tussen je 1e en binnenkort je 4e prikje? Qua bestandsdelen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven