MuscleMeat

Coronavirus

Wat is het nut ervan dan. Iemand die beetje meeloopt weet dit al jaren, ook dat er soms biologische vervuiling in zit. ondergedoseerd, of totaal niet het product wat je denkt of mengsel van. onlangs zijn in bijvoorbeeld paracetamol, bloeddrukverlagers en maagzuurremmers ook kankerverwekkende stoffen aangetroffen. het speelt(de) dus ook met medicatie uit je apotheek.
Angst zaaien? Bang voor represailles van de labs/criminelen? Of dat het gewoonweg niet mag.

Misschien dat @Galen hier meer van weet?

Bijlagen

• 75daef15d4060749f7fe4e1e14194675.gif
    75daef15d4060749f7fe4e1e14194675.gif
    1,4 MB · Weergaven: 37
Willen we meer of minder spike eiwitten aanmaken?

1660891894763.png

Ook leuk, maar dat is in Nederland natuurlijk onmogelijk allemaal :lol:

Laatst bewerkt:
Het is ook zo’n domme veronderstelling dat wanneer je niet in de complottheorieën gelooft je content bent met hoe de huidige samenleving is vormgegeven.
Net zo dom als dat wanneer je de overheid niet vertrouwt je direct wordt weggezet als Willem Engel of TB aanhanger?

Dit zijn wel de zaken waar je voortdurend mee te maken krijgt als je probeert objectief en kritisch te zijn..

• Like
Waarderingen: Vonk
Deels hetzelfde? Maar die alpha variant is al meer dan 2 jaar oud.

Hoe goed beschermt die jab tegen nieuwere varianten? En voor hoelang?
De vaccinatie beschermt nog steeds goed tegen ernstige ziekte van elke COVID-19 variant, maar niet meer tegen besmet worden met de nieuwere varianten en ook iets minder tegen ernstige ziekte (alhoewel ook veel minder mensen ernstig ziek worden). De aanpassing die ze er bij doen beschermt beter tegen specifiek omicron, ongeveer 20x zo goed tegen BA dan mensen die alleen het originele vaccin hebben gehad. Voor hoe lang dit werkt? Afhankelijk van hoe erg nieuwe mutaties toch lijken op de eerdere varianten en BA.

Deze zal ook eerst wel weer emergency use acceptance hebben voordat het volledig wordt goedgekeurd.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Tot zover ik weet vaccineert/boost NL nu nog niet met de 1e omicron vaccin. In Duitsland komt de 2e eind sept/begin okt. al op de markt.(BionTech-Pfizer). Daar boosten ze al vanaf maart met de 1e, in NL krijg je nu nog oude variant. Maarja, laat je je vaccineren tegen verkoudheid ?

Tot zover ik weet vaccineert/boost NL nu nog niet met de 1e omicron vaccin. In Duitsland komt de 2e eind sept/begin okt. al op de markt.(BionTech-Pfizer). Daar boosten ze al vanaf maart met de 1e, in NL krijg je nu nog oude variant. Maarja, laat je je vaccineren tegen verkoudheid ?
Ik begreep vanaf september met een geupdate vaccin.

Of je je laat vaccineren moet je zelf weten. Inmiddels zijn de risico's voor anderen en kosten voor de maatschappij kleiner geworden. De meeste kans heb je op toch een slecht verloop van covid en dat je long covid krijgt. Dat is klote maar consequentie van je eigen keuze.

Of je je laat vaccineren moet je zelf weten. Inmiddels zijn de risico's voor anderen en kosten voor de maatschappij kleiner geworden. De meeste kans heb je op toch een slecht verloop van covid en dat je long covid krijgt. Dat is klote maar consequentie van je eigen keuze.
LC kun je ook krijgen met vaccinatie. Ik weet niet of je dat nog door Omicron krijgt. Heb zelf paar weken geleden omicron gehad(niet getest welke variant) Ik denk zelf dat het minder wordt qua ziektebeeld, en dat voor velen vaccineren niet meer nodig is. Meer geldklopperij vanuit medische zorg. Mijn buren paar deuren verder zijn 3 dagen ziek geweest van de booster, erger dan ik van besmetting…

De vaccinatie beschermt nog steeds goed tegen ernstige ziekte van elke COVID-19 variant, maar niet meer tegen besmet worden met de nieuwere varianten en ook iets minder tegen ernstige ziekte (alhoewel ook veel minder mensen ernstig ziek worden). De aanpassing die ze er bij doen beschermt beter tegen specifiek omicron, ongeveer 20x zo goed tegen BA dan mensen die alleen het originele vaccin hebben gehad. Voor hoe lang dit werkt? Afhankelijk van hoe erg nieuwe mutaties toch lijken op de eerdere varianten en BA.

Deze zal ook eerst wel weer emergency use acceptance hebben voordat het volledig wordt goedgekeurd.

Wij van Pfizer, vinden dat Pfizer bla bla bla 20x beter bla bla bla.
Net als de percentages uit den beginne van de covid ellende zeker.

Je zou bijna denken dat ze er belang bij hebben :haha: Oh wacht...

1660902091052.png

LC kun je ook krijgen met vaccinatie. Ik weet niet of je dat nog door Omicron krijgt. Heb zelf paar weken geleden omicron gehad(niet getest welke variant) Ik denk zelf dat het minder wordt qua ziektebeeld, en dat voor velen vaccineren niet meer nodig is. Meer geldklopperij vanuit medische zorg. Mijn buren paar deuren verder zijn 3 dagen ziek geweest van de booster, erger dan ik van besmetting…
kan inderdaad, kans is wel kleiner.

Wij van Pfizer, vinden dat Pfizer bla bla bla 20x beter bla bla bla.
Net als de percentages uit den beginne van de covid ellende zeker.

Je zou bijna denken dat ze er belang bij hebben :haha: Oh wacht...

1660902091052.png
Het is niet zo dat deze onderzoeken niet heel goed worden geanalyseerd.

Maar ik ben weer weg uit dit topic. Want dat hele corona is voor mij inmiddels vooral oud nieuws. En zo goed als klaar.

Het is niet zo dat deze onderzoeken niet heel goed worden geanalyseerd.

Maar ik ben weer weg uit dit topic. Want dat hele corona is voor mij inmiddels vooral oud nieuws. En zo goed als klaar.

Een peer reviewed etc.

Zie je van de herfst weer terug :kiss:

Heb je al eens corona gehad?

Terug
Naar boven