apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Huh? Dus meer dan 50% heeft een slecht verloop en/of long covid?De meeste kans heb je op toch een slecht verloop van covid en dat je long covid krijgt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huh? Dus meer dan 50% heeft een slecht verloop en/of long covid?De meeste kans heb je op toch een slecht verloop van covid en dat je long covid krijgt.
jij moet echt minder nos propaganda kijken hoor.Ik begreep vanaf september met een geupdate vaccin.
Of je je laat vaccineren moet je zelf weten. Inmiddels zijn de risico's voor anderen en kosten voor de maatschappij kleiner geworden. De meeste kans heb je op toch een slecht verloop van covid en dat je long covid krijgt. Dat is klote maar consequentie van je eigen keuze.
Ja straks meer bijwerkingen van het vaccin dan van het virus maar goed snel die 99e booster halen in 2025Wel een top vaccin als je 4x dezelfde vaccinatie moet nemen en dan alsnog gewoon ziek wordt...
...maar wel minder ernstig![]()
De cdc lobby't er lustig op los , lobbyen is toch wat de politiek doet
Daar heb je ook weinig aan heb ik het idee. Ik heb wat kwantitatieve analyses gezien van tientallen monsters die met me waren gedeeld door de Dopingautoriteit, en er viel niet echt een pijl te trekken op welk merk wel/niet goed was. Ook bleek al eerder uit de resultaten van de kwalitatieve analyse die was verricht als onderdeel van de HAARLEM-studie dat ook de inhoud van hetzelfde merk én batch wisselend waren.Das is oude koek. Als je wat bekend maakt, dan recente onderzoeken en schrijf dan ook merk, batch etc. erbij.
zo kun je beslissen om dat merk links te laten liggen.
zelfde als met eiwitpoeders in 2014/15
Want dat hele corona is voor mij inmiddels vooral oud nieuws. En zo goed als klaar.
Post COVID-19 infection was not associated with either myocarditis (aHR 1.08; 95% CI 0.45 to 2.56) or pericarditis (aHR 0.53; 95% CI 0.25 to 1.13). We did not observe an increased incidence of neither pericarditis nor myocarditis in adult patients recovering from COVID-19 infection
Dat is toch precies wat m-RNA inhoudt. Overschrijven (transcriptie). 😋![]()
Moderna klaagt BioNTech/Pfizer aan voor schenden patenten coronavaccin
Volgens Moderna heeft de Duits-Amerikaanse samenwerking de mRNA-techniek van Moderna gekopieerd, wat zou inhouden dat de bedrijven intellectueel eigendom hebben gestolen.nos.nl
😂😂
Hoop drijfzandgezever met wilde extrapolaties van moleculair gefap uit (ongerelateerde!) celkweekjes en dierexperimenteel onderzoek naar een ziektebeeld, en kennelijk is de auteur er niet van op de hoogte dat er überhaupt geen klinische studies zijn van BPC-157, gezien ze (uiteraard zonder referenties) vermeldt dat er een beperkt aantal klinische studies van zijn. Paper is inmiddels bijna een jaar oud en is slechts 2x geciteerd, en in beide gevallen niet door een paper die aan COVID-19 gerelateerd was: kennelijk vond niemand dit interessant. Kunt sowieso alles wat in die journal verschijnt met een berg zout nemen. (Ik heb enig recht van spreken, heb er zelf ook een keer in gepubliceerd: ik kreeg de indruk dat de peer-review denkbeeldig was.)
is dus niet compleet en up to date, Thanks!!Hoop drijfzandgezever met wilde extrapolaties van moleculair gefap uit (ongerelateerde!) celkweekjes en dierexperimenteel onderzoek naar een ziektebeeld, en kennelijk is de auteur er niet van op de hoogte dat er überhaupt geen klinische studies zijn van BPC-157, gezien ze (uiteraard zonder referenties) vermeldt dat er een beperkt aantal klinische studies van zijn. Paper is inmiddels bijna een jaar oud en is slechts 2x geciteerd, en in beide gevallen niet door een paper die aan COVID-19 gerelateerd was: kennelijk vond niemand dit interessant. Kunt sowieso alles wat in die journal verschijnt met een berg zout nemen. (Ik heb enig recht van spreken, heb er zelf ook een keer in gepubliceerd: ik kreeg de indruk dat de peer-review denkbeeldig was.)
Edit: bij nader inzien krijg ik de indruk dat de auteur überhaupt niet weet wat 'clinical trial' betekent, gezien ze ermee refereert naar dierexperimenteel onderzoek. Misschien niet geheel verrassend als je bij de 'Department of Civil, Architectural and Environmental Engineering' zit.
Hadden we dat maar kunnen voorspellen!.. figures suggest the country [UK] is facing a new silent health crisis linked to the pandemic response rather than to the virus itself.

Heel belangrijke reactie :
Zou voor de zekerheid nog een vaccin nemenHeel belangrijke reactie :
Waar staat bvb. nu weer voor ! En ze hadden me al bij het gebruik van de verschillende kleurtjes tekst, "aanhalingstekens" en cursief gedrukte provocerende schaapuitspraken, maar dat laatste stukje, met veel puntjes,..... waar de markeerstift overheen is gegaan, heeft me helemaal verkocht.
Bedoel je een vaccin of een "vaccin" !