Fitness Seller

Coronavirus

Ik begreep vanaf september met een geupdate vaccin.

Of je je laat vaccineren moet je zelf weten. Inmiddels zijn de risico's voor anderen en kosten voor de maatschappij kleiner geworden. De meeste kans heb je op toch een slecht verloop van covid en dat je long covid krijgt. Dat is klote maar consequentie van je eigen keuze.
jij moet echt minder nos propaganda kijken hoor.

Das is oude koek. Als je wat bekend maakt, dan recente onderzoeken en schrijf dan ook merk, batch etc. erbij.
zo kun je beslissen om dat merk links te laten liggen.
zelfde als met eiwitpoeders in 2014/15
Daar heb je ook weinig aan heb ik het idee. Ik heb wat kwantitatieve analyses gezien van tientallen monsters die met me waren gedeeld door de Dopingautoriteit, en er viel niet echt een pijl te trekken op welk merk wel/niet goed was. Ook bleek al eerder uit de resultaten van de kwalitatieve analyse die was verricht als onderdeel van de HAARLEM-studie dat ook de inhoud van hetzelfde merk én batch wisselend waren.

Want dat hele corona is voor mij inmiddels vooral oud nieuws. En zo goed als klaar.

Als dat echt zo is, dan snap ik toch niet waarom je dan toch nog weer je vierde prikje gaat halen.

In het licht van "zo goed als klaar" kun je je dan beter helemaal niet (meer) laten vaccineren.
Je hebt dan in ieder geval 100% kans om géén nadelige bij-effecten van het vaccin te krijgen.
(En circa 98,5% om corona door te maken zonder nadelige gevolgen.)

Ik vind dat -op dit moment - een verwaarloosbaar risico, minder in ieder geval dan steeds een min of meer dezelfde vaccinatie te herhalen.
Ook gezien de milde huidige corona-varianten en het gegeven dat inmiddels het overgrote deel van de bevolking inmiddels corona heeft gehad.

Laatst bewerkt:

The Incidence of Myocarditis and Pericarditis in Post COVID-19 Unvaccinated Patients—A Large Population-Based Study​

Post COVID-19 infection was not associated with either myocarditis (aHR 1.08; 95% CI 0.45 to 2.56) or pericarditis (aHR 0.53; 95% CI 0.25 to 1.13). We did not observe an increased incidence of neither pericarditis nor myocarditis in adult patients recovering from COVID-19 infection

Hoop drijfzandgezever met wilde extrapolaties van moleculair gefap uit (ongerelateerde!) celkweekjes en dierexperimenteel onderzoek naar een ziektebeeld, en kennelijk is de auteur er niet van op de hoogte dat er überhaupt geen klinische studies zijn van BPC-157, gezien ze (uiteraard zonder referenties) vermeldt dat er een beperkt aantal klinische studies van zijn. Paper is inmiddels bijna een jaar oud en is slechts 2x geciteerd, en in beide gevallen niet door een paper die aan COVID-19 gerelateerd was: kennelijk vond niemand dit interessant. Kunt sowieso alles wat in die journal verschijnt met een berg zout nemen. (Ik heb enig recht van spreken, heb er zelf ook een keer in gepubliceerd: ik kreeg de indruk dat de peer-review denkbeeldig was.)

Edit: bij nader inzien krijg ik de indruk dat de auteur überhaupt niet weet wat 'clinical trial' betekent, gezien ze ermee refereert naar dierexperimenteel onderzoek. Misschien niet geheel verrassend als je bij de 'Department of Civil, Architectural and Environmental Engineering' zit.

Hoop drijfzandgezever met wilde extrapolaties van moleculair gefap uit (ongerelateerde!) celkweekjes en dierexperimenteel onderzoek naar een ziektebeeld, en kennelijk is de auteur er niet van op de hoogte dat er überhaupt geen klinische studies zijn van BPC-157, gezien ze (uiteraard zonder referenties) vermeldt dat er een beperkt aantal klinische studies van zijn. Paper is inmiddels bijna een jaar oud en is slechts 2x geciteerd, en in beide gevallen niet door een paper die aan COVID-19 gerelateerd was: kennelijk vond niemand dit interessant. Kunt sowieso alles wat in die journal verschijnt met een berg zout nemen. (Ik heb enig recht van spreken, heb er zelf ook een keer in gepubliceerd: ik kreeg de indruk dat de peer-review denkbeeldig was.)

Edit: bij nader inzien krijg ik de indruk dat de auteur überhaupt niet weet wat 'clinical trial' betekent, gezien ze ermee refereert naar dierexperimenteel onderzoek. Misschien niet geheel verrassend als je bij de 'Department of Civil, Architectural and Environmental Engineering' zit.
is dus niet compleet en up to date, Thanks!!

1662462729543.png

Ik heb sterk het gevoel dat een aantal
top-psychologen mijn visie op de werkelijkheid willen beïnvloeden.

Heel belangrijke reactie :

Waar staat bvb. nu weer voor ! En ze hadden me al bij het gebruik van de verschillende kleurtjes tekst, "aanhalingstekens" en cursief gedrukte provocerende schaapuitspraken, maar dat laatste stukje, met veel puntjes,..... waar de markeerstift overheen is gegaan, heeft me helemaal verkocht.

Heel belangrijke reactie :

Waar staat bvb. nu weer voor ! En ze hadden me al bij het gebruik van de verschillende kleurtjes tekst, "aanhalingstekens" en cursief gedrukte provocerende schaapuitspraken, maar dat laatste stukje, met veel puntjes,..... waar de markeerstift overheen is gegaan, heeft me helemaal verkocht.
Zou voor de zekerheid nog een vaccin nemen

Terug
Naar boven