- Waardering
- 11.227
Dan ga ik gezellig callisthenics doen. Genoeg van die parkjes hier in Groningen.Duurt nie lang meer voor alle gyms gaan sluiten denk ik. Zou wel echt zwaar zuur zijn..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan ga ik gezellig callisthenics doen. Genoeg van die parkjes hier in Groningen.Duurt nie lang meer voor alle gyms gaan sluiten denk ik. Zou wel echt zwaar zuur zijn..
maar ik ben wel blij want om 7 dagen per week een thuistraining te fantaseren is best lastig. 3 dagen in de week wil wel maar het is ook wel lekker om een instructeur te hebben die zegt wat je moet doen en zorgt dat alle spiergroepen aan bod komen.Met aapje slingeren creëer ik niet het fysiek wat ik wilDan ga ik gezellig callisthenics doen. Genoeg van die parkjes hier in Groningen.

Hoe denkt men met de aangedragen maatregelen de verspreiding van het virus terug te dringen? Als het doel alleen vertragen is, dan zijn deze maatregelen veel langer dan 1 maand nodig.
Ik woon in het oosten van Nederland en normaal gesproken zijn mensen hier best nuchter, t lup wel los zeggen ze dan maar vandaag niet. Ik wilde voor het zwemmen nog even appels halen, die waren op. Om 8 u was de parkeerplaats bomvol, vakkenvullers waren met man en macht aan het bijvullen maar toch veel lege schappen. Ik was de enige klant met een mandje en en de enige die alleen maar vers spul kocht en geen houdbare dingen. Hele rare gewaarwording. Mensen liepen ook echt gehaast, niemand tijd voor een praatje. Koffiehoekje was leeg.
Maar het zwembad is gewoon open, groepsles gaat door, chloor ontsmet zullen we maar zeggen,maar ik ben wel blij want om 7 dagen per week een thuistraining te fantaseren is best lastig. 3 dagen in de week wil wel maar het is ook wel lekker om een instructeur te hebben die zegt wat je moet doen en zorgt dat alle spiergroepen aan bod komen.
Pedro is hooggeleid.Pedagoog Pedro De Bruyckere vermoedt negatief leereffect
Dit gedrag vertonen mensen ook zeer snel.Planet of the Apes
![]()
Hundreds of hungry monkeys fight over banana in Thailand
The primates are normally well fed by tourists in Lopburi, central Thailand, but visitors have plummeted because of the COVID-19 virus which is gripping the world.www.dailymail.co.uk
Alleen maar
FixedIk snel Bobby Eden googlen, dat was niet wat ik had verwacht.![]()
Daarom is er nu zo'n groei in de regio Madrid, lekker 26 graden daar en het aantal stijgt verschrikkelijk......Gelukkig wordt het wel warmer weer... Dat remt verspreiding.
, maar van ander forum geplukt ;