- Waardering
- 9.232
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
je maat op je rug en sqautten , burpees , optrekken aan dakbalken , push ups sit ups , front raises en side raises met willekeurige zware objecten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je maat op je rug en sqautten , burpees , optrekken aan dakbalken , push ups sit ups , front raises en side raises met willekeurige zware objecten
10l emmer goblet squat 300-500 reps x5
Ik verwacht dat ergens na het weekend NL ook wel scholen gaat sluiten.
Wel tot Mexicaanse supplementen.gewoon thuis trainen , in de aryan brotherhood zitten ook genoeg jacked gasten en die hebben ook geen toegang meer tot ijzer en machines
dat hebben wij ook ^^ ugl supjes
Ik hoor toevallig niet bij die wij hoor!
china is geen maatstaf van hoe het moet , de chineses overheid helt berichtgeving zwaar naar hun kant in de positieve zinWeet iemand hoe veel Nederland bezig is met de opbouw van noodziekenhuizen?
Daar hoor ik niemand over, maar dat zal zeker nodig zijn.
In China hadden ze er 14 binnen een paar weken.
gewoon meer instant noodles met random sausjes
oke.china is geen maatstaf van hoe het moet , de chineses overheid helt berichtgeving zwaar naar hun kant in de positieve zin
nee klopt en daarom is wat de overheid weigert te doen ook stuitendoke.
Maar een ding weten we zeker, de ziekenhuizen kunnen het niet aan straks.
Niet eens een beetje.
Net zo mannelijk als een sjaal van Burberry.Recreatieve bijeenkomsten mag niet meer in België. En de politie gaat controleren. En de politie in België is iets mannelijker dan in Nederland.
Dat is niet grappig.
Zinloos, ik heb het niet omdat ik me er verre van houd.hou dan je inbox maar in de gaten heb ik zo het vermoeden lol
Het verbaasde mij dat de douane op de luchthaven met blote handen alle paspoorten aannamen, vandaag nog in Nederland.Ik was bij de chinees en daar hadden ze allemaal handschoentjes aan.
Pakten ze met dezelfde handschoenen ook geld aan?Ik was bij de chinees en daar hadden ze allemaal handschoentjes aan.