XXL Nutrition

Coronavirus

A968B9BC-C005-43EF-8776-4E9A3475EC82.jpeg

Ik werd voor de brandweer twee keer per week getest. Altijd negatief. In de weken na vaccinatie werd ik moe en futloos. Huisarts bezocht. Bloedonderzoek gehad welke afwijkende waarden liet zien, terwijl ik voor mijn vaccinatie nog gekeurd was bij de brandweer. Hartfilmpje afwijkend, was bij de keuring goed. Bloeddruk afwijkend, was bij de keuring nog goed.

We zouden verder onderzoek inplannen maar vlak daarop ben ik met de ambulance naar de eerste harthulp gebracht met het vermoeden van een infarct. Diverse bloedwaarden wezen daar op.

Zowel cardioloog als internist leggen de link met het vaccin. Studies in het buitenland leggen de link sarcoidose ook aan het vaccin. Ook de longarts.

Ik kreeg trouwens pas in februari 2022 corona.
Met opname spoedeisende hulp helaas.
Ok, duidelijk, dan wijzen alle vingers naar het vaccin.

Ok, duidelijk, dan wijzen alle vingers naar het vaccin.
Ik ben echt niet anti-vaxxer geworden.
Voor bepaalde risicogroepen is vaccinatie denk ik verstandig. Alleen geloof ik niet meer in een massale vaccinatie voor iedereen.

Ik zie dit als één van de grootste fouten die ik heb gemaakt. Mijn leven zuigt echt.
Van sportieve brandweerman naar iemand die bijna niet meer van de bank komt.
Liep Kennedy marsen, fietste op zondagochtend net de jongens een rondje van 120 km net ruim 30 gemiddeld.
Heb nu een ebike, loop maximaal 10 minuten. Staat een rollator in de gang.

Heb jij wetenschappelijke studies die aantonen dat vaccinatie serieus levens hebben gered. En dan bedoel ik niet de risicogroepen en ouderen. Dat die een vaccinatie hebben genomen kan ik begrijpen. Je maakt een keus tussen twee kwaden.
Ik bedoel bewijzen dat het gezonde mensen tot 65 voordelen hebben gehad van het vaccin? Hier in huis kregen wij allemaal corona. Ik gevaccineerd maar vrouw en zoon niet. Ik was serieus ziek, vrouw en zoon grieperig. Ik zelfs bezoek ziekenhuis. Dan ben ik misschien niet het beste voorbeeld met mijn bijwerkingen.
Bij mijn zwager hetzelfde. Hij gevaccineerd. Partner en kinderen niet. Ook hij had de meeste klachten.
Ik zie echt wetenschappelijke studies en bewijs dat het vaccin miljoenen heeft gered.
Portugal, hoogste vaccinatiegraad van Europa, ook de hoogste oversterfte.
Sorry, claimde ik iets? Ik ben je wetenschappelijke slaaf niet, als je iets wilt weten kun je dat zelf opzoeken.

Nee maar omdat je dat blijkbaar wel van iedereen die kritisch is verwacht dat ze het je voorgekauwd aanleveren.
Hij claimt iets, ik vraag naar een onderbouwing. Zo werkt dat. Lukraak vragen of iemand jouw huiswerk wil doen is wat anders. (En het was kennelijk meer dan terecht dat ik naar bronnen vroeg.)

Ok ik ben overtuigd, Galen heeft volgens mij gelijk in deze kwestie.

Hoeveel overlijdens tussen 0-14 zijn geïnfecteerd geweest met covid, hebben een vaccin tegen corona gekregen en voor hoeveel geldt beiden?

The answer my friend, is blowing in the wind..

Ik claim ook niets, dus mag je zelf je huiswerk doen.
Zo werkt dat, heb ik net van @Galen geleerd. ;)

Snap ik, maar alles wordt tegenwoordig heel makkelijk aan de vaccins toegeschreven en de eventuele mogelijkheid dat het toch door een doorlopen infectie kan komen, daar gelooft bijna niemand in.

Heb jij de mortaliteitscijfers per land gestratificeerd naar leeftijd onderverdeeld naar primaire en secundaire doodsoorzaak over 600 BC t/m 2022 AD? HEB JE DAT NIET? DAT DACHT IK AL. JIJ SLIKT ALLES WAT JE OP YOUTUBE VOORGESCHOTELD KRIJGT

Heb jij de mortaliteitscijfers per land gestratificeerd naar leeftijd onderverdeeld naar primaire en secundaire doodsoorzaak over 600 BC t/m 2022 AD? HEB JE DAT NIET? DAT DACHT IK AL. JIJ SLIKT ALLES WAT JE OP YOUTUBE VOORGESCHOTELD KRIJGT
Jij wel?

Dan kan je ook niet zeggen dat het niet zo is.
:trollface:

Terug
Naar boven