AndroidHealthClinic

Correct advies gevraagd kuur

Bezoekers in dit topic

Wat ik hier "vroeger" veel las wat dat men d'r altijd een lage dosis mast en t3 naast liet lopen.
Dit zou de sides van tren ook iets verminderen.
Weet niet hoe ze hier tegenwoordig over denken maar ik zie t niet zo heel veel meer voorbij komen
Hmm mast ga ik nog niet doen maar mss t3 ga er me effe meer in verdiepen eerst dan. Thanks! Advies erover is altijd welkom
 
Je gaat wel tren nemen maar mast nog niet??
Waarom als ik vragen mag?

Waarom probeer je niet eerst test 250 primo 500? Zelf ook gedaan en beviel me prima!
Of als je niet gyno gevoelig ben lekker test 500 primo 500.

Kan je altijd nog overstappen op zwaardere middelen
 
Als je moeite hebt om aan te komen snap ik niet dat je goed bulkt
Bijv een test/deca cycle
Het kan zo zijn dat jij als ecto op tren zoveel moet eten dat je dat niet red en niet het gewenste resultaat krijgt
Wel echt shitty genetics na 7 jaar 77 kg :P
 
Hmm mast ga ik nog niet doen maar mss t3 ga er me effe meer in verdiepen eerst dan. Thanks! Advies erover is altijd welkom

Je zegt moeilijk aan te komen geen T3 nemen dus
Alleen als tren je eetlust laat verdwijnen denken aan t3 en eerst op 25 mcg ed
 
Als je moeite hebt om aan te komen snap ik niet dat je goed bulkt
Bijv een test/deca cycle
Het kan zo zijn dat jij als ecto op tren zoveel moet eten dat je dat niet red en niet het gewenste resultaat krijgt
Wel echt shitty genetics na 7 jaar 77 kg :P
Snap eigenlijk sowieso niet dat hij gelijk aan tren wil. En korte esters elke dag prikken.. Moet er niet aan denken.
Veel makkelijkere kuren te bedenken om te bulken.
 
Je gaat wel tren nemen maar mast nog niet??
Waarom als ik vragen mag?

Waarom probeer je niet eerst test 250 primo 500? Zelf ook gedaan en beviel me prima!
Of als je niet gyno gevoelig ben lekker test 500 primo 500.

Kan je altijd nog overstappen op zwaardere middelen
Ik wou eigenlijk eerst primo doen minder sides enz maar las veel dat primo minstens 600+mg moet gedoseerd worden voor degelijke resultaten? Iedereen spreekt er anders over.
 
Je zegt moeilijk aan te komen geen T3 nemen dus
Alleen als tren je eetlust laat verdwijnen denken aan t3 en eerst op 25 mcg ed
Bedankt voor het advies ga het zo onthouden!
 
Als je moeite hebt om aan te komen snap ik niet dat je goed bulkt
Bijv een test/deca cycle
Het kan zo zijn dat jij als ecto op tren zoveel moet eten dat je dat niet red en niet het gewenste resultaat krijgt
Wel echt shitty genetics na 7 jaar 77 kg :P

Ik wil niet echt bulky staan liever heel het jaar droog daarom de keuze.. deca liever niet misschien andere bulk kuur overwegen om clean clean te bulken.
 
Je gaat wel tren nemen maar mast nog niet??
Waarom als ik vragen mag?

Waarom probeer je niet eerst test 250 primo 500? Zelf ook gedaan en beviel me prima!
Of als je niet gyno gevoelig ben lekker test 500 primo 500.

Kan je altijd nog overstappen op zwaardere middelen
Mast omdat vele tren voor mast aanrade en kwou nog niet te hevig starten en ook het maanlandschap natuurlijk xp
 
Niet te hevig willen starten en dan pak je tren? Haha goeie :p
 
Niet te hevig willen starten en dan pak je tren? Haha goeie :p
Bedoel hiermee tren en mast te samen. wat raad jy dan aan als cutkuur? Thanks
 
Ik wil niet echt bulky staan liever heel het jaar droog daarom de keuze.. deca liever niet misschien andere bulk kuur overwegen om clean clean te bulken.

Clean bulken doe je met voeding
Ik zit nu op 750 mg testp en net me Npp (korte deca ester) geupt naar 500 mg ew en ik heb weinig vocht en ik sta erg droog nog steeds na 3 weken
Ik pak nu meer massa dan op tren en voel me ook een stuk beter mentaal
Misschien dat je tren onderschat, het is een heftig goedje bro
 
Snap eigenlijk sowieso niet dat hij gelijk aan tren wil. En korte esters elke dag prikken.. Moet er niet aan denken.
Veel makkelijkere kuren te bedenken om te bulken.

Iedereen leest die verhalen over hoe sterk tren is en iedereen denkt meteen huge te worden haha :P
Alleen dit is niet het geval meestal, in tegendeel zelfs ...

Tren is naar mijn mening zeker niet superieur om op te bulken en echte kg's te pakken.
Alleen dit is individueel bepaald, ik ga harder op npp blijkbaar mbt massa

Met Tren verandert mijn gedrag zo erg, dat ik het nu maximaal een paar weekjes neem (tren a) op 350 mg ew in de cut of aan het einde van me bulk

De eerste 2 weken merk ik me heel sociaal te voelen en dan ineens slaat het helemaal om ...
 
in ze begin post staat duidelijk dat die niet wil bulken maar goed snap niet wie hier over bulken dan begint
 
Mast omdat vele tren voor mast aanrade en kwou nog niet te hevig starten en ook het maanlandschap natuurlijk xp
Bij tren heb je net zo goed kans op acne, en niet zon beetje ook.

Doe je zelf een plezier en pak je eerste kuur lange esters! O, sorry is niet je eerste kuur, maar dan nog. Zo vaak prikken gaat echt geen pretje zijn ma een tijdje

500 test e
200 deca (of als me echt tren wilt 200g tren e)

Tegen vocht kun je genoeg doen Zoals voeding en/of aromasin.
 
Laatst bewerkt:
Bij tren heb je net zo goed kans op acne, en niet zon beetje ook.

Doe je zelf een plezier en pak je eerste kuur lange esters! O, sorry is niet je eerste kuur, maar dan nog. Zo vaak prikken gaat echt geen pretje zijn ma een tijdje

500 test e
200 deca (of als me echt tren wilt 200g tren e)

Tegen vocht kun je genoeg doen Zoals voeding en/of aromasin.

Okee bedankt maar zie liever deca niet zitten zou het dan eventueel ook

W1-12 test e 250mg ew
W1-12 primo 500mg ew (hierover zegt men veel dat je minstens 600mg doet of klopt dit niet meer?)
 
Wat een gedoe allemaal man.. Je wilt gainen je wilt dit je wilt dat.

Kijkend naar je stats... 500 test e6d 50mg proviron ed is meer dan genoeg voor jou
 
Wat een gedoe allemaal man.. Je wilt gainen je wilt dit je wilt dat.

Kijkend naar je stats... 500 test e6d 50mg proviron ed is meer dan genoeg voor jou
Zoals al vermeld heb ik test e 500mg als eerste kuur gedaan en viel redelijk mee. Mijn vraag waar vaag op geantwoord werd. was dan ook speelt dit nog mee na 4 jaar geleden of niet? Liefst zou ik er iets naast willen laten lopen. Mss idd niet de tren maar dan toch primo voor 500mg ew? Bedankt toch voor het advies.
 
Primo 500 van een goed merk is gewoon genoeg.
Zijn ook al genoeg milliliters joh.
 
Bedoel hiermee tren en mast te samen. wat raad jy dan aan als cutkuur? Thanks

Ik zou Primo of Bold pakken, met eventueel Winstrol als kickstart. Deze middelen lijken me minder heavy op je lichaam & mind in z'n algemeenheid, zeker als je ze vergelijkt met Tren.

1 - 12 Test E 250mg EW
1 - 12 Primo 500mg EW
1 - 6 Winstrol 40mg ED

Of

1 - 12 Test E 500mg EW
1 - 12 Bold 500mg EW
1 - 6 Winstrol 40mg ED
 
Back
Naar boven