AndroidHealthClinic

CRACK - Revolutions Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg
 
NOX is weer in aantocht.. weet niet precies hoe en wanneer maar er komt binnenkort weer aan.

woehoeeeeew :D nu bestel ik hem direct, ook al heb ik hem niet direct nodig nu. ik hou het xxl topic dagelijks in het oog ;)

Denk je dat ze iets aan de samenstelling zouden veranderd hebben aangezien hij lange tijd niet meer geproduceerd werd?
 
"Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig "
"Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp "

De review is niet echt geloofwaardig, maak eerst de pot op voordat je een review schrijft. Het product is verder wel goed, ik heb een sample zakje in één keer geprobeerd, en ging als een gek. Maargoed ik lees hier dat het 3 doseringen bevat. Niet gek dan :)
 
beginner heeft ook voor het eerst een pre supp gebruikt en gaat een beetje te hard op het spul,niet als vervangende drugs gebruiken he :P


Dus omdat ik me recentelijk pas heb aangemeld hier, ben ik een beginner die nergens iets vanaf weet.

Jammer dat je zo kortzichtig bent.
Zal wel moeilijk zijn om zo te denken he.

Ik moet je helaas teleurstellen.
Train al een aantal jaren en dit is zeker niet de eerste pre workout die ik neem.
 
Dus omdat ik me recentelijk pas heb aangemeld hier, ben ik een beginner die nergens iets vanaf weet.

Jammer dat je zo kortzichtig bent.
Zal wel moeilijk zijn om zo te denken he.

Ik moet je helaas teleurstellen.
Train al een aantal jaren en dit is zeker niet de eerste pre workout die ik neem.

Hoe denk jezelf dat je overkomt? De 1e post is gelijk een review van een product. Niet raar toch dat mensen denken dat je enige affiniteit hebt met de fabrikant?
 
Gebruik dit product nu ook 1 week..net als andere pre workout supps,moet je er steeds meer van nemen om de werking te blijven houden.
De eerste paar keer werkte het lekker,maar zit nu op 2 schepjes en word al minder.Ik slaap er wel onrustig van net als met no-xplode.
 
Hoe denk jezelf dat je overkomt? De 1e post is gelijk een review van een product. Niet raar toch dat mensen denken dat je enige affiniteit hebt met de fabrikant?


Daar heb ik zeker begrip voor. En dan zal ik bij deze meteen duidelijk maken dat ik absoluut geen affiniteit heb met de fabrikant.

Aangezien ik nog nergens echt een review van dit product had gezien wilde ik mijn ervaring delen.
 
Interessant product.
Ik hoor meedere mensen praten over een sample zakje, waar kan ik deze aanvragen?
 
Vandaag binnen gekregen.
1 scoop genomen, alleen niks gemerkt?
Ik had benen en schouders getraind, en donderdag ga ik voor biceps/borst.
Even kijken of ik nu wel verschil merk.

Bij Nox Pump waar ik nog een paar zakjes van hebt, merk je dat het iets met je doet, zowel geestelijk als lichaamlijk, al na 20 minuten innamen. Tijdens het trainen merk je ook duidelijk dat je langer kan door gaan met de gewichten. Dit spul werkt zo en zo.

Van Crack kan ik dat nog niet zeggen, aangezien ik totaal niks voelde
De smaak is prima in orde en zeer goed mengbaar.

Donderdag type ik wel verder.
 
Nog weinig goede posts hier vind ik....

wilde het ook eens gaan proberen, maar wacht nog even
 
Wat leuk nou... Ik krijg deze week mijn pakketje van BnF binnen.
 
Ik heb ook een sample geprobeerd en bij mij werkt het echt super!

Even de historie:
Pre-workout supps die ik hiervoor geprobeerd heb, zijn: BSN No-Xplode, Labrada SuperCharge en Gaspari Superpump.

Van deze 3 supps voelde ik bij No-Xplode en SuperCharge helemaal niets, zelfs niet wanneer ik er 2 a 3 scoops van pakte.

Hierna heb ik dus Superpump geprobeerd, hier reageerde ik wel op. Dit was eigenlijk vooral de 1e keer. Ik dacht voordat ik Crack had geprobeerd dat dit wel het maximale was. Gewoon wel zin om te trainen, maar als ik ik een x laat thuis was en het niet meer haalde om een Pre-workoutsupp te pakken merkte ik eigenlijk weinig verschil. Bij het 2e gebruik van Superpump voelde ik al bijna niets meer, zelfs niet wanneer ik tot 3 scoops ging gebruiken.

Vorige week heb ik een sample van Crack gehaald bij Muscletotaal. Er zit dus 45gr. in een sample, wat overeenkomt met 3 scoops. Mij werd aangeraden om te beginnen met 1 scoop, heb dit dus gedaan. Op maandag mn borst getraind en ik voelde echt een kwartier nadat ik het gepakt had al de tintelingen van de beta-alanine wat ik bij de andere produkten niet gevoeld had. Ik had echt zin om te trainen en het ging ook super. Ik pakte elke oefening iets zwaarder en kon langer doorgaan. Natuurlijk eigenwijs en de dag erna de rest van de sample gepakt (2 scoops). Dit was TE voor mij. Werd er onrustig van en redelijk wazig (moeilijk uit te leggen, eigenlijk hetzelfde als wat ik lees in de NOX pump topic). Ik kwam ook bijna niet in slaap die avond, wat ik bij de andere supps hierboven nooit gehad heb. Toen besloten om gisteren even een pot te gaan halen bij Muscletotaal, en gisteren 1 1/2 scoop gepakt. Dit was eigenlijk nog aan de hoge kant. Benen getraind, dit ging wel echt super! Maar ik merk dat toen ik thuis kwam ik nog steeds een beetje onrustig was. Wat me wel opvalt bij het gebruik van Crack is dat ik er enorm van ga zweten!

Samenvattend werkt Crack voor mij echt super, ik zou wel oppassen als je er mee begint want het is echt heftig spul ivm bijvoorbeeld no-xplode, supercharge of superpump.

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben, maar ik denk dat het gebruik van een pre-workout supp toch altijd iets persoonlijks zal blijven. Anderen waren zo enthousiast over SuperCharge en ik heb nog een volle pot staan die niks doet..

Groeten
Stephan
 
Heb ook een proefzakje gekregen. Morgen maar 2 doseringen innemen en kijken wat het met me doet.
Verkoper zei dat je het niet moet schudden in een shakebeker, dan springt de dop open. :)

net als No-Xplode dus :roflol:
 
Aha dat verklaart waarom ik de laatste tijd niet zo goed slaap.
Een combi van Creablast (Inshape sups) en No Shotgun, omdat ik nog wat had liggen:p:p
 
kvind die revieuw beetje lame....om na 1 week al een review te schrijven :roflol: de pest met de meeste pre-workout is dat je daarna OF zwaar moet gaan verhogen of dat het gewoon inkakt voor het leven.
 
Dit was TE voor mij. Werd er onrustig van en redelijk wazig (moeilijk uit te leggen, eigenlijk hetzelfde als wat ik lees in de NOX pump topic). Ik kwam ook bijna niet in slaap die avond, wat ik bij de andere supps hierboven nooit gehad heb. Toen besloten om gisteren even een pot te gaan halen bij Muscletotaal, en gisteren 1 1/2 scoop gepakt. Dit was eigenlijk nog aan de hoge kant. Benen getraind, dit ging wel echt super! Maar ik merk dat toen ik thuis kwam ik nog steeds een beetje onrustig was. Wat me wel opvalt bij het gebruik van Crack is dat ik er enorm van ga zweten!

weet je zeker dat dit over het supplement crack gaat? :P
 
Back
Naar boven