Fitness Seller

Review CRACK - Revolutions Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg

Morgen ga ik het ff testen. Heb sample gekregen van onze grote vriend

Ik heb het gebruikt afgelopen vrijdag tijdens mijn training en voelde echt verschil met andere supps zoals NO shotgun en NO Xplode

Heb alleen een heel zakje gebruikt dus voor 3 doseringen dus wellicht geen goede graadmeter. Ik ga in ieder geval een pot kopen...Rene lever je die zooi al?

Vriendelijk groetend,
Mossad

Gewoon eringooien en ff wachten met opdrinken?

Ik heb het gebruikt afgelopen vrijdag tijdens mijn training en voelde echt verschil met andere supps zoals NO shotgun en NO Xplode

Heb alleen een heel zakje gebruikt dus voor 3 doseringen dus wellicht geen goede graadmeter. Ik ga in ieder geval een pot kopen...Rene lever je die zooi al?

Vriendelijk groetend,
Mossad
hij levert al ;)

alleen met 3 doseringen per training ben je er zo doorheen..

Vriendelijk groetend,
Mossad

ja we hebben er een hele zooi op voorraad.. ik vind het zeker geen slecht spul.. veel energie

Vriendelijk groetend,
Mossad

Ik denk dat wanneer je 3 scheppen no shotgun neemt je ook achterover van je stoel valt. lol

OK, ik kreeg gister mijn bestelling van B&F binnen en daar zaten ook 2 samples van crack bij vanmiddag 30min voor training 3 kwart van het zakje in glas water gegooid duurde wel een poosje voordat alles opgelost was. 20min later begin je het te voelen een ligt wazig gevoel en een fikse energie rush. Als een beest getrained iig. Al zijn 3 doseringen wel een hoop, het is een lekker goedje;-) je knalt als een malle door je training. Krijg er wel een droge bek van of ligt dat aan mij?

EDIT:tot 03:00uur wakker gelegen.

Laatst bewerkt:
Ik heb ook bij een bestelling eiwitten twee proefzakjes gekregen. Ik gebruik alleen maar eiwitten en train 3x per week. Kan het kwaad voor mij om dit te proberen? Of is dit voor de wat meer hardcore mensen?
Ik ben zowieso nu niet van plan om dit product aan te schaffen maar ben wel benieuwd naar de werking.

Edit: he 1e post in 4 jaar :S

Ik heb ook bij een bestelling eiwitten twee proefzakjes gekregen. Ik gebruik alleen maar eiwitten en train 3x per week. Kan het kwaad voor mij om dit te proberen? Of is dit voor de wat meer hardcore mensen?
Ik ben zowieso nu niet van plan om dit product aan te schaffen maar ben wel benieuwd naar de werking.

Edit: he 1e post in 4 jaar :S

Ja je zult het niet overleven.

Maar ff serieus:
Ja natuurlijk. Tis gewoon een "gezonde" versie redbull/aquarius:) zo moet je het bekijken

heb vanmiddag 1 scoop gebruikt.duurde even voordat het was opgelost.
dronk lekker weg.na een minuut of 10 voelde ik wel tintelingen in mijn vingers.
heb zeker wel lekker getraint.maar had wel meer werking verwacht.
al met al is het een goed product.

juist getraint op 2 scoops van dit product, moet zeggen goede pomp en veel goesting om te trainen, heb al verschillende van deze pre workouts geprobeerd en dit vindt ik persoonlijk wel 1 van de betere natuurlijk evenaart niks Nox-pump maar ja da gaan we toch ni mer kunnen krijgen

juist getraint op 2 scoops van dit product, moet zeggen goede pomp en veel goesting om te trainen, heb al verschillende van deze pre workouts geprobeerd en dit vindt ik persoonlijk wel 1 van de betere natuurlijk evenaart niks Nox-pump maar ja da gaan we toch ni mer kunnen krijgen

kben er benieuwd naar man :hedbang:

Ben benieuwd

Heb vandaag mijn bestelling No-xplode binnen van BSN. Daar zaten ook 2 zakjes met crack bij. Vond het eerst belachelijk om een product zo te noemen. Majah. Heb BSN tijdje geleden voor eerst gebruikt en had toen al 4 scheppen meteen gedaan had niet goed gelezen. Lag dan ook de hele nacht wakker. Maar ik kon wel beter trainen.

Ben benieuwd wat Crack gaat doen. Heb het net 10 minuten geleden op. Het is smerig maja dat is No-xplode ook. Ik voel het al wel beetje op komen. Alles is helder. Over kwartiertje starten met trainen :) Ben benieuwd :D Meld me later weer......Ojah op mijn buidel stond volgens mij hele zakje dus heb ik dat gedaan :S Oeps.

Edit: Ben klaar met mijn training. Was wel lekker trainen en heb best een goede pomp. Zit nu wel nog licht te trillen. Hoop wel op een goede nacht rust.

Mijn bevindingen met een monstertje :

Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp (Klopt helemaal)
Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Energie, drang om te trainen en pomp. Kracht toename
Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 keer een monstertje
Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter (En erg smerig in mijn opinie)
Welke dosis heb je gebruikt? Het hele monstertje in 14 OZ
Waar heb je het supplement gekocht? Gekregen van bodyenfitshop
Welke extra voordelen gaf deze winkel? Bidon en shakebeker (maar dat was voor andere producten)
Wat heb je voor dit supplement betaald? Niets
Zou je dit supplement in de toekomst (opnieuw) kopen? Nee, wegens smaak, en stomme naam. Maar dat is mijn mening en naam zegt natuurlijk niets.

Laatst bewerkt:
Mmm rene heb je al weer proefzakjes ;$ ?

Goed spul

Goedemiddag,

Ik gebruik crack nu al een weekje en moet zeggen dat ik boven alle verwachtingen erg tevreden ben.
Shotgun, deca-stack en no explode kunnen hier allemaal een voorbeeld aan nemen wat mij betreft.
Ik moet wel erbij zeggen dat het effect van supplementen per persoon verschillend kunnen zijn en het gebruik van andere supps het effect van elkaar beinvloeden.
Ik gebruik naast Crack ook Anabolic Window en Syntha6. Het kost wat maar dan heb je ook wat:)

Voor degene die uitgekeken zijn op de bovenstaande pre-workoutsupps is dit dus zeker een aanrader.

groeten...

Net even geproeft wat een smaak zit er aan zeg :vomit:

VAnmiddag het 2e proefzakje opgebruikt. Trainig ging weer als een trein alleen na afloop een heel wazig gevoel, en eetlust is er vrijwel niet en heb weer een droge bek. Het heeft dus voordeel bij de traing maar ernaa ben je down.

Terug
Naar boven