MuscleMeat

Creapure en vermoeidheid

Heeft iemand last van extreem suf zijn of heel erg vermoeid zijn sinds hij/zij creatine gebruikt?

Ik had er vorig jaar heel erg last van en nu ook, heb mn bloed etc laten checken en er kwam niks uit maar sindsdien gebruik ik creatine en vorig jaar gebruikte ik het ook dus het kan geen toeval meer zijn.

Iemand zelfde probleem? Gebruik elke dag 5 gram
Ik heb het ook een beetje, gebruik CreaPure sinds 4 dagen. Eerste dag dronk ik misschien niet genoeg maar nu na elke inname (2x 2-5 gr.) ongeveer een liter, soms meer.

Vandaag ook icm Maximize Intense mijn 'normale' schema met enige moeite moeten halen.

Vrij apart inderdaad heb daar zelf nooit last van gehad moet ik zeggen al heb ik wel als ik een week geen glutamine neem dat ik moe ben maar dat kan ook placebo effect zijn.

Ik heb het ook een beetje, gebruik CreaPure sinds 4 dagen. Eerste dag dronk ik misschien niet genoeg maar nu na elke inname (2x 2-5 gr.) ongeveer een liter, soms meer.

Vandaag ook icm Maximize Intense mijn 'normale' schema met enige moeite moeten halen.

Vandaag heb ik wel heerlijk kunnen fitnessen (met crea en maximize intense), met extra gewicht zelfs! Enigste verschil is dat ik nu minder creatine gebruik (max 6 gr (ik zat in de "oplaadfase" maar deed 10 gr)), wat meer heb slaapuren heb kunnen pakken in het weekend en gister relatief weinig heb getraind.

Laatst bewerkt:
Heeft iemand last van extreem suf zijn of heel erg vermoeid zijn sinds hij/zij creatine gebruikt?

Ik had er vorig jaar heel erg last van en nu ook, heb mn bloed etc laten checken en er kwam niks uit maar sindsdien gebruik ik creatine en vorig jaar gebruikte ik het ook dus het kan geen toeval meer zijn.

nou ik heb dus precies het zelfde, ik heb ook bloed laten prikken want vond het raar dat ik gewoon 8/9 uur per nacht goed slaap en rond een uur of 3 in de middag gewoon dood op was.

misschien anderen creatine gebruiken of werkt dat zo niet ?

voeding of rust.
aan 1 van die factoren zal het wel liggen imo
& zeker voldoende drinken (obvious)

Probeer anders eens de creatine niet voor maar na de training in te nemen samen met voldoende koolhydraten.

Ik heb nu mijn crea en beta van 2x 3 g pd, naar 2x 2,5g pd gezet. En dit lijkt iest beter te gaan. Maar eerlijk gezegt, drink ik mss ook wel meer koffie.
Vorige x had ik taurine aan mijn stack toegevoegd, dit hielp toen wel. Beta gebruik zou kunnen zorgen dat je of minder opneemt of je voorraden uitput. Weet niet meer precies.

Moet zeggen dat het deze x geen reet deed. Ben ook wel gestop met multivitamine, maar of het daar aan ligt?????

Weet je zeker dat het door de creatine komt? Neem het eens een week niet en kijk of het verbeterd?
Neem het dan weer eens en kijk dan of het weer verslechterd.

Hoeveel creatine per dag neem je?

Of neem je (veel) andere supplementen dat je niet goed meer eet/slaapt?

misschien zijn je nieren naar de klote?

De afgelopen 3 dagen de 5gr. crea door mijn 0,5L thee gedaan (een paar minuten voor het consumeren toegevoegd) ongeveer 1 uur voor het slapen, 30 min. voor het slapen nog 400 ml casein shake. Deze nachten kon ik zeer slecht in slaap komen en zweette ik als een gek, kan dat door de crea komen?

@Little Daddy of iemand anders die last van vermoeidheid heeft, nemen jullie de crea misschien voor het slapen?

Miss train je nu wel 2x zo hard omdat je creatine neemt en ook hard wil knallen dan wanneer je geen creatine neemt.

De afgelopen 3 dagen de 5gr. crea door mijn 0,5L thee gedaan (een paar minuten voor het consumeren toegevoegd) ongeveer 1 uur voor het slapen, 30 min. voor het slapen nog 400 ml casein shake. Deze nachten kon ik zeer slecht in slaap komen en zweette ik als een gek, kan dat door de crea komen?

@Little Daddy of iemand anders die last van vermoeidheid heeft, nemen jullie de crea misschien voor het slapen?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Thee_(drank)
Theïne, cafeïne en andere stoffen

Bij het trekken van thee in heet water komen vooral geur- en smaakstoffen vrij, waaronder 'theïne'. Theïne is een andere benaming voor cafeïne, een stof die effect heeft op het menselijk functioneren. De meeste mensen voelen zich alerter na het gebruik van cafeïne. Een kop thee bevat gemiddeld 30 milligram cafeïne, een kop koffie bevat gemiddeld 75 milligram cafeïne.

Het lijkt me beter om een ander moment je thee+creatine te nemen, of 's avonds alleen met warm water.

Ja hier heb ik ook last van en dit is de tweede topic die ik hierover vind en iedereen loopt mij ook te zeggen dat je er actiever van word maar dankje nu weet ik dat ik niet de enige ben ik stop er nu voor de tweede keer mee na een week gebruik word er gewoon te moe van

En sleept dit dan aan ? Want tenslotte doet crea acuut relatief weinig bij inname, het verhoogt alleen de creatine fosfaat in spier, en die verhoging blijft relatief lang aanhouden. Het is in elk geval de eerste keer dat ik dit hoor.

En sleept dit dan aan ? Want tenslotte doet crea acuut relatief weinig bij inname, het verhoogt alleen de creatine fosfaat in spier, en die verhoging blijft relatief lang aanhouden. Het is in elk geval de eerste keer dat ik dit hoor.

Eerste 2 dagen merk ik niks van de werking van creatine. ik voeg het elke dag bij me ochtend eiwitshake en derde dag heb ik al het gevoel van vermoeid zijn spieren die niet echt meer wat willen doen en ik kan ook langer slapen. En dat is eigenlijk alles maar na deze tweede test en ik heb niks anders verandert aan me eetpatroon/shakepatroon ga ik er gewoon maar mee stoppen

Hersenen kan je trainen, spier ook. Seems legit

Poep je ook bloed?

Terug
Naar boven