AndroidHealthClinic

Creatine & Alcohol

Doe jij niet precies hetzelfde?

ik ken een BB'r die bijna traint als een powerlifter qua lifts en die gast traint om en bij de 25 jaar, hij perst er gemakkelijk setjes van 10 uit met 160kg en meer
wel, je zou die gast zijn knieën moeten horen kraken en protesteren als ie squat en dan bindt hij ze nog volledig in..

Ben blij dat je zelf ziet dat iemand als voorbeeld noemen niet echt bewijzen is dat het echt zo is.

je hebt gelijk,maar mijn stelling dat zwaar squatten niet zo goed is voor je knieën, zal ook ondersteund worden door dokters en dergelijke..

25,- om een half jaar lang non-stop te gebruiken (daar heb je 1 kilo voor)? Ik vind het niet zo veel

Gaat creatine ook niet over de lever,
Ik weet het niet helemaal zekerm
iemand die dit kan toelichten.

creatine is bij langdurig gebruik zeker niet gezond voor je levertje.. enja als je graag bier wil drinke.. mijn zegen heb je .. je leeft maar 1 x

Men denkt alleen dat creatine slecht is voor je lever en nieren als het langdurig overmatig wordt gebruikt (40gr per dag), maar daar zijn zelfs geen bewijzen voor. Mits je geen verstoorde nier en/of lever-functie hebt is er niets aan de hand en kun je creatine non-stop gebruiken

Dat dokters het beweren betekend niet zoveel imo
Bewijs heb ik nog nooit gezien

een dagje geen creatine gebruiken en veel water drinken

Terug
Naar boven