MuscleMeat

Creatine, amino, tijdens kuur gebruiken met anabolen??

Ano_1979_01

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
94kg
Vetpercentage
18%
Dag sporters! Wat mag je wel en niet gebruiken tijdens het kuren met, testo, deca, en winstrol? Mag je postworkout gebruiken waarbij hier ook creatine in zit? En aminozuren, visolie, multivitaminen, magnesium en zink ook gebruiken tijdens de kuur?? Wil na training postworkout gebruiken, kan dit kwaad?? En wanneer lever reiniger gebruiken tijdens of na nolvadex kuur??? Mvg

Laatst bewerkt:
Oh gosh u'r shit.

Kun je allemaal prima gebruiken tijdens je kuur, no problem, gaat er niet dood van. Creatine is alleen beetje geldverspilling omdat je toch al vol staat door de deca, kun je beter bewaren voor je nakuur. Mag ik overigens aanraden ook je verstand te activeren tijdens je kuur want dit soort shit hoor je echt te weten voor je kuurt.

dit moet een troll zijn anders sla me kop tegen de muur!
je moet niet eens durven zulke vragen te stellen ik durf te wedden dat je pas 6 maanden bezig bent!

• Topic Starter Topic Starter
Oh gosh u'r shit.

Kun je allemaal prima gebruiken tijdens je kuur, no problem, gaat er niet dood van. Creatine is alleen beetje geldverspilling omdat je toch al vol staat door de deca, kun je beter bewaren voor je nakuur. Mag ik overigens aanraden ook je verstand te activeren tijdens je kuur want dit soort shit hoor je echt te weten voor je kuurt.

Oke! Want ik hoorde dat je juist geen creatine mag gebruiken icm anabolen! In een postworkout heb je allerlei stoffen, dus creatine, aminozuren etc.. Vandaar dat ik even wilde vragen!! Ik kan dus na de training gewoon postworkout gebruiken, oke bedankt!!! Mvg

Visolie en winstrol kan absoluut niet tegelijk en is extreem gevaarlijk. Huid kan gaan schubben en kieuwvorming is mogelijk.

lol trol

test en deca spuiten en dan afragen of creatine gevaarlijk is? this shit funny:D

Als we allemaal 50 cent bijleggen kunnen we hem wellicht reflectief laten aborteren :cool:

Ik krijg maar ook nooit normale reacties ook he!! Stelletje kinderen die op deze site reageren.. Ik gebruik geen pre maar postworkout!!! En alleen na de training wil ik het gebruiken. Maar goed.. Stelletje kinderen hier...

Om even in te haken en echt niet lullig bedoelt, maar als je beetje goed had ingelezen over waar je mee bezigt bent had je deze vragen niet hoeven stellen. De meerderheid hier staat altijd klaar om advies te geven, maar als er constant van die waardeloze topics voorbij komen.... Tja dan worden mensen dat moe.

Edit: is dit je eerste kuur? En zie dat je op 18% staat dat is wel min of meer vragen om problemen.

Kijk wel uit met aminozuren, deze kunnen icm anaboluh rare dingen doen met je lichaam.

Ik krijg maar ook nooit normale reacties ook he!! Stelletje kinderen die op deze site reageren.. Ik gebruik geen pre maar postworkout!!! En alleen na de training wil ik het gebruiken. Maar goed.. Stelletje kinderen hier...

Iedereen hier zou je graag willen helpen kerel, dat weet ik zeker. Je stelt echt de meest retarded vragen en dan niet 1 keer maar gewoon een keer of 18. Je komt over alsof je het IQ van de steen in m'n voortuin hebt maar toch perse wilt kuren. Dan kun je dit verwachten bro. Mijn tip is : doe zelf onderzoek, maak niet constant een topic aan als je een gare vraag verzint maar zoek eerst het 1 en ander op en denk vooral logisch na. En drop die ****ing deca als je geen fat bloated **** wilt worden.

Zoals Mikie zegt : LEZEN, LEZEN, LEZEN.

Antwoorden van mijn vragen staan niet op deze site??? Natuurlijk probeer ik vooraf informatie te vinden!! Maar als jullie mijn vraag goed lezen, dan krijg ik niet eens een duidelijke antwoord!! Maar bullshit verhalen van jullie!! Hier nogmaals mijn vraag!! Dag sporters! Wat mag je wel en niet gebruiken tijdens het kuren met, testo, deca, en winstrol? Mag je postworkout gebruiken waarbij hier ook creatine in zit? En aminozuren, visolie, multivitaminen, magnesium en zink ook gebruiken tijdens de kuur?? Wil na training postworkout gebruiken, kan dit kwaad?? En wanneer lever reiniger gebruiken tijdens of na nolvadex kuur. Krijg alleen maar reactie over creatine en visolie????

Vragen wat ik stel niet staat op deze site??? Natuurlijk probeer ik vooraf informatie te vinden!! Maar als jullie mijn vraag goed lezen, dan krijg niet een een duidelijke antwoord!! Maar bullshit verhalen van jullie!! Dag sporters! Wat mag je wel en niet gebruiken tijdens het kuren met, testo, deca, en winstrol? Mag je postworkout gebruiken waarbij hier ook creatine in zit? En aminozuren, visolie, multivitaminen, magnesium en zink ook gebruiken tijdens de kuur?? Wil na training postworkout gebruiken, kan dit kwaad?? En wanneer lever reiniger gebruiken tijdens of na nolvadex kuur Mvg

Er staan, ook op dit forum, ik weet niet hoeveel logs waarin staat wat voor supps mensen gebruiken. Daarbij kun je ook gewoon zelf nadenken, wat doet creatine en wat voegt dit toe in m'n kuur. Je hebt gewoon 0 research gedaan en maar gewoon een naald in je dikke reet gedrukt, dat is juist het voorbeeld van hoe het NIET moet.

Terug
Naar boven